Największy koncern informatyczny świata zmienił firmę odpowiedzialną za public relations w Polsce. Wybór padł na Weber Shandwick, z którą Microsoft współpracuje już od 12 lat w innych krajach.
Microsoft Polska rozpocznie 3 listopada 2008 roku współpracę w zakresie działań PR z agencją Weber Shandwick. Jest to efekt przetargu, który został rozpisany przez spółkę w lipcu br.
Weber Shandwick zajmie się działaniami media relations i digital relations na rzecz Microsoft Polska, a także doradztwem w obszarze strategii PR.
Za obsługę projektu w Weber Shandwick odpowiada Account Manager Marek Zaleski, który będzie współpracował z zespołem PR Microsoft Polska kierowanym przez Paulinę Smaszcz-Kurzajewską, rzecznika prasowego firmy. Obecnie w dziale public relations Microsoftu pracują również Joanna Frąckowiak, Justyna Muranowicz i Piotr Kaniowski.
Weber Shandwick jest agencją obsługującą Microsoft w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). Firmy współpracują ze sobą na całym świecie już od 12 lat.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*