Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Microsoft zdobył główną nagrodę oraz wyróżnienie w corocznym konkursie branży PR w Polsce - "Złote Spinacze".

Do tegorocznej, szóstej edycji konkursu zgłoszono rekordową liczbę prac. O miano najlepszych kampanii w dziewięciu kategoriach konkursowych rywalizowały 103 projekty. Do drugiego etapu jury konkursu "Złote Spinacze 2008" zakwalifikowało 30 najlepszych programów, w tym dwa projekty firmy Microsoft.

Microsoft otrzymał nagrodę główną w kategorii Kampania Edukacyjna. Dostała mu się statuetka Złotego Spinacza za program "Partnerstwo dla Przyszłości". Gigant z Redmond otrzymał także wyróżnienie w kategorii Corporate Social Responsibility za projekt Microsoft Unlimited Potential - Społeczny Program Umiejętności Technologicznych.

Więcej o firmie Microsoft


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: informacja prasowa