Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

call center

  • Rozwiązanie do centrów obsługi przychodzącej: wszechstronne narzędzie do doskonałej obsługi klienta


    State Farm (lic. CC BY 2.0)
    Czy kiedykolwiek słyszałeś o oprogramowanie call center? Jeśli nie, to jest doskonała okazja, aby dowiedzieć się wszystkiego o najuniwersalniejszym i zaawansowanym rozwiązaniu, które pozwoli Ci stworzyć własny dział obsługi klienta bez ogromnych inwestycji, wysiłku i problemów związanych z zakupem i konfiguracją sprzętu. Gotowy do pracy call center w 24 godziny? To jest prawdziwe, a my wytłumaczymy, jak to działa!  więcej
    07-11-2023, 12:23, Artykuł poradnikowy, Technologie
  • Cloud PBX i call center w chmurze: jaka jest różnica?

    Zastanawiasz się, jakie oprogramowanie wybrać, aby zapewnić dobrą komunikację wewnątrz firmy i łatwo obsługiwać połączenia przychodzące od klientów? Kiedy wybieramy oprogramowanie dla call center, widzimy na rynku propozycję Cloud PBX i Call Center w chmurze. Często można usłyszeć, że te dwa rozwiązania to prawie to samo. Jednak tak wcale nie jest. Przyjrzyjmy się więc bliżej, czym się różnią te rozwiązania komunikacyjne oraz jak każde z nich pomoże stworzyć dobry system obsługi klienta?  więcej
    06-06-2023, 08:09, Artykuł poradnikowy, Technologie
  • Najlepsze wskazówki dotyczące połączeń przychodzących w biznesie


    Marvin Meyer
    Aby upewnić się, że twoje call center używa najlepszej strategii dla połączeń przychodzących, przeczytaj ten artykuł. Dzięki niemu dowiesz się jak poprawić jakość twoich usług i jakie oprogramowanie ci w tym pomoże.  więcej
    28-01-2022, 11:19, Artykuł partnera, Technologie
  • Obsługa infolinii przychodzącej

    W obecnych czasach przeglądając oferty pracy często możemy spotkać ogłoszenie zatytułowane "Obsługa infolinii przychodzącej" czy "Bezpośredni kontakt z klientem". Jednak w owej informacji rzadko kiedy określona jest specyfika pracy. Dopiero podczas rozmów telefonicznych możemy dowiedzieć się, że jest to praca w call center, czyli na tzw. "słuchawce".  więcej
    23-09-2019, 12:22, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Mobilna aplikacja ratunkiem dla branży call center?

    Obecnie contact center to nie tylko pracownicy stacjonarni, ale też coraz częściej zdalni, jak np. handlowcy, przedstawiciele czy serwisanci. Mimo dużych korzyści, polegających na mobilności takich konsultantów, system ich pracy jest dużo trudniejszy do monitorowania, co sprawia, że analiza ich działań jest znacznie trudniejsza. Zmienić ma to nowa aplikacja.  więcej
    04-02-2019, 21:24, Nika, Pieniądze
  • Interaktywne call center jako przyszłość e-handlu


    State Farm (lic. CC BY 2.0)
    Wideopołączenia klientów z prawdziwym konsultantem może znacząco poprawić wyniki sprzedażowe firm działających w sektorze e-commerce. Dzięki rozwiązaniu polskiego startupu podczas rozmowy będzie można nie tylko dopytać o produkt czy wyjaśnić wątpliwości, lecz także uzyskać pomoc w wypełnieniu dokumentów poprzez współdzielenie ekranu.  więcej
    09-11-2018, 19:21, Nika, Pieniądze
  • Co dalej z reformą edukacji? Umowa parasolowa w PE. Przegląd (e)prawny 2.12.2016


    Africa Studio / Shutterstock.com
    Czym jest umowa parasolowa przyjęta przez Parlament Europejski? Jakie są plany dotyczące podstawy programowanej dla szkół? Jak rząd chce zadbać o pluralizm w mediach? O tym oraz o innych ciekawych sprawach piszemy w cotygodniowym przeglądzie (e)prawnym.  więcej
    02-12-2016, 15:17, Marcin Maj, Pieniądze
  • GIODO i problem z 500 plus, uchwalona ustawa o re-use. Przegląd (e)prawny, 26.02.2016


    Maxx-Studio / Shutterstock
    Dlaczego GIODO może mieć problem z programem 500 plus? Co z ustawą o re-use? Dlaczego uchwała Sądu Najwyższego jest problemowa dla branży call center? O tym oraz o innych ciekawych sprawach piszemy w cotygodniowym przeglądzie (e)prawnym.  więcej
    26-02-2016, 15:56, Marcin Maj, Pieniądze
  • Jak dotrzeć z kampanią telefoniczną do użytkowników nie narażając się na kary UKE


    Shutterstock.com
    Działania marketingowe realizowane drogą telefoniczną wielu konsumentom kojarzą się negatywnie – z odbieraniem niechcianych telefonów z ofertami czy ankietami. Między innymi w celu poprawy ochrony praw konsumentów 25 grudnia 2014 r. weszła w życie ustawa, która wprowadziła zakaz kontaktowania się z abonentem lub użytkownikiem końcowym drogą telefoniczną w celach marketingowych, jeśli dzwoniący nie dysponuje zgodą na taki kontakt.  więcej
    21-09-2015, 20:54, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Outsourcing czy własne call center?


    © Kurhan - Fotolia.com
    Polscy biznesmeni są świadomi korzyści, jakie wiążą się z wdrożeniem systemu call center w przedsiębiorstwie - aż 16% firm przewiduje zwiększenie wydatków na centrum obsługi telefonicznej. Jakie rozwiązanie wybrać, aby zainwestowane pieniądze stały się źródłem zysków?  więcej
    19-07-2011, 09:41, Natalia Żalińska, Pieniądze
  • Darmowe wsparcie telefoniczne dla Google AdWords

    Szukanie pomocy na forach internetowych nie należy do najwygodniejszych, zatem wyszukiwarkowy gigant postanowił wyjść naprzeciw oczekiwaniom użytkowników.  więcej
    06-04-2011, 10:12, Adrian Nowak, Pieniądze
  • Vectra: kompleksowa oferta dla firm z sektora MSP

    Kompleksową usługę dla małych i średnich firm wprowadzi od lutego Vectra. Pakiet zawiera szybki dostęp do internetu Flashnet, telefon stacjonarny, internet mobilny i telewizję cyfrową. Są też elementy, które do tej pory były udostępniane raczej dużym przedsiębiorstwom, np. wirtualna centralka (IVR).  więcej
    03-02-2011, 13:48, mm, Technologie
  • Ofert pracy jest dużo. Ma być jeszcze więcej


    © YinYang at istockphoto.com
    W zeszłym roku pracodawcy opublikowali w portalu Pracuj.pl o blisko 50% ofert więcej niż w kryzysowym 2009 roku – wynika z raportu „Rynek Pracy Specjalistów w 2010 roku”. W tym roku ma ich być jeszcze lepiej – 14% badanych firm deklaruje, że zatrudni więcej pracowników.  więcej
    08-01-2011, 07:43, paku, Pieniądze
  • Skarbówka potrzebuje jednego systemu IT


    laffy4k's
    W polskiej administracji skarbowej trzeba wdrożyć jeden sprawny i zintegrowany system IT. Konieczne jest także rozpowszechnianie kontaktów z fiskusem przez internet.  więcej
    24-08-2010, 09:49, GazetaPrawna.pl, Pieniądze
  • Call center zintegrowany z internetem


    © istockphoto.com
    Call Center Poland (Internet Group) wspólnie z firmą Webtel zaoferowała klientom usługę multiContact umożliwiającą bezpłatny kontakt internauty z firmą poprzez połączenie VoIP.  więcej
    12-07-2010, 09:43, paku, Technologie
  • Telemarketing - odpowiedź na kryzys?

    W dobie kryzysu gospodarczego szczególnie trudno o znalezienie pracy. Z analizy ofert opublikowanych w internetowej giełdzie pracy InfoPraca.pl w pierwszym kwartale 2009 roku wynika, że od stycznia stale rośnie liczba propozycji pracy dla telemarketerów i pracowników telefonicznej obsługi klienta.  więcej
    25-04-2009, 21:47, Arek Kuryzna, Lifestyle
  • Słuchawki Plantronics dla call center

    Nowe modele słuchawek dla pracowników call center zapowiedziała firma Plantronics.  więcej
    29-12-2008, 23:14, pm, Technologie
  • Era rozbudowuje call center


    mark sebastian na lic. CC
    500 osób ma znaleźć zatrudnienie w nowym łódzkim centrum telefonicznym operatora. Poczyniona inwestycja ma przyczynić się do zapewnienia klientom "najwyższego standardu obsługi".  więcej
    11-12-2008, 15:08, Przemysław Mugeński, Technologie
  • Websmail.pl to nowa strona poświęcona systemowi eDirect, narzędziu do e-mail, mobile oraz database marketingu.  więcej
    22-10-2008, 15:22, kg, Technologie
  • Za najbardziej zapadającą w pamięć rozmowę telefoniczną, nagranie na poczcie głosowej,list lub czat agenci call center mogą wygrać 5-dniową wycieczkę na Hawaje  więcej
    17-07-2008, 07:28, Krzysztof Gontarek, Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)