Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Darmowe wsparcie telefoniczne dla Google AdWords

06-04-2011, 10:12

Szukanie pomocy na forach internetowych nie należy do najwygodniejszych, zatem wyszukiwarkowy gigant postanowił wyjść naprzeciw oczekiwaniom użytkowników.

robot sprzątający

reklama


Jakiś czas temu informowaliśmy o poradniku, który ułatwia zapoznanie się z usługą Google AdWords, jednak nie ma co ukrywać, że jej opanowanie wymaga sporo czasu i wysiłku.

>>Czytaj także: Pierwsze w historii nominacje do MTV Online Music Awards

Sonda
Korzystałeś kiedyś z Google AdWords?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Google największe zyski czerpie wciąż z reklam, więc nie może sobie pozwolić na zaniedbywanie tego obszaru rynku. By wyjść na przeciw użytkownikom, którzy na licznych forach pytali o szczegóły działania usługi, uruchomiono specjalną infolinię, na której internauci mogą zapytać o nurtujące ich kwestie.

Na blogu Google możemy przeczytać między innymi: Uruchomiliśmy wsparcie telefoniczne z prostego powodu: prosiliście o niego! Powiedzieliście, że choć doceniacie zasoby znajdujące się między innymi w Centrum Pomocy AdWords, chcielibyście mieć także możliwość rozmowy telefonicznej z ekspertami, kiedy jest to niezbędne. Odpowiedzieliśmy na tę prośbę, oddając do waszej dyspozycji zespół ekspertów AdWords odpowiadających na telefony

Warto podkreślić, że usługa jest darmowa, jednak obecnie mogą z niej skorzystać wyłącznie mieszkańcy Stanów Zjednoczonych. Google zapewnia, że już w kolejnych miesiącach podobne zespoły ekspertów będą odpowiadały na pytania użytkowników także z innych państw.

>>Czytaj także: Twitter ma tylko 21 milionów aktywnych użytkowników


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Google Blog