Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

sponsorowane wpisy

  • Facebook już nie ułatwia dotarcia do fanów... chyba że zapłacisz!

    Ludzie niegdyś notujący setki "lajków" na Facebooku dziś mogą liczyć na kilka "polubień" każdego wpisu. Można pomyśleć, że to efekt znudzenia Facebookiem, ale po zapłaceniu za wpis sponsorowany znów można mieć ogromną popularność.  więcej
    04-03-2013, 10:24, Marcin Maj, Lifestyle
  • Zmarli "lubią" na Facebooku - czy to dowód na nadużycia Facebooka?

    Jak wytłumaczyć, że zmarły "polubił" coś na Facebooku albo że promowany post dostał polubienie od osoby, której dana treść nie powinna interesować? Takie pytania zadał sobie Bernard Meisler, a jedna z możliwych odpowiedzi sugeruje, że Facebook sam wytwarza towar, jakim jest "polubienie".  więcej
    12-12-2012, 14:01, Marcin Maj, Technologie
  • Facebook: przychód mobilny rośnie, ale czy wystarczająco szybko?


    Andrew Feinberg
    Facebook notuje większe przychody z reklamy mobilnej i udaje mu się więcej zarabiać na wpisach sponsorowanych. Jeśli coś może rozczarowywać, to wyniki segmentu gier, a przede wszystkim gorsza kondycja firmy Zynga - ujawnili przedstawiciele Facebooka przy okazji ogłaszania wyników finansowych.  więcej
    24-10-2012, 09:29, Marcin Maj, Pieniądze
  • Facebook wypromuje wpisy użytkowników za opłatą. Czy to zmieni charakter serwisu?


    Andrew Feinberg
    Zwykli użytkownicy Facebooka będą mogli zwiększać widoczność swoich wpisów za drobną opłatą. Wcześniej mogły to robić firmy. Promocja wpisów "zwykłych ludzi" z jednej strony pozwoli na podkreślenie ważnych informacji, ale z drugiej strony czy nie zmieni to serwisu społecznościowego w płatną tablicę ogłoszeń?  więcej
    04-10-2012, 09:29, Marcin Maj, Pieniądze
  • Więcej reklam na Facebooku, także mobilnie

    Sponsorowane wpisy także w serwisie mobilnym oraz ogromne reklamy na stronie wylogowania - takie narzędzia zyskają firmy, które za pośrednictwem Facebooka chcą dotrzeć do swoich klientów. Niebawem przekonamy się, czy nie będzie to zbyt duża ingerencja w doświadczenia użytkownika.  więcej
    01-03-2012, 11:28, Marcin Maj, Pieniądze
  • Facebook: ruszają sponsorowane wpisy, bez słowa "sponsorowane"


    Facebook
    Najpopularniejszy serwis społecznościowy umieści sponsorowane wpisy w kanale "Aktualności". Będzie się to odbywało podobnie jak na Twitterze, tzn. takie wpisy będą "udawać" treści, jakie moglibyśmy normalnie otrzymać. Facebook będzie nawet unikał używania słowa "sponsorowany".  więcej
    11-01-2012, 11:24, Marcin Maj, Technologie
  • Google powinien ukarać się za płatne linki


    epheterson (na lic. cc)
    Google nie lubi płatnych linków i sponsorowanych treści niskiej jakości, ale sam sięgnął po te środki, aby wypromować swoją przeglądarkę Google Chrome. Zapewne firma jakoś to wyjaśni, ale czy zastosuje wobec siebie tak surową karę, jak obniżenie PageRanku swoich stron?  więcej
    03-01-2012, 11:33, Marcin Maj, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)