Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

serwisy społecznościowe

  • Facebook: Koniec wersji Lite


    Facebook
    Mało reklamowana nie zdobyła zapewne wystarczająco dużego grona odbiorców. Wersja Lite najpopularniejszego serwisu społecznościowego idzie w odstawkę.  więcej
    21-04-2010, 08:21, Michał Chudziński, Technologie
  • Facebook: nie będzie reklamy na podstawie przeglądanych stron


    Facebook
    Plotki o tym, że Facebook ma wprowadzić reklamę opartą o historię przeglądanych stron, pojawiły się przedwczoraj. Przedstawiciele serwisu zapewniają jednak, że w najbliższym czasie nie wprowadzą żadnych zmian do oferty reklamowej.  więcej
    20-04-2010, 11:28, Marcin Maj, Technologie
  • Społecznościowa potęga zagraża reżimowi


    © - gmutlu - istockphoto.com
    Cenzurowany czy nie, internet jest dla Chińczyków, zwłaszcza młodych, najlepszą rozrywką. W Państwie Środka korzysta z niego blisko 400 mln użytkowników i tylko Japończycy spędzają w sieci więcej czasu.  więcej
    20-04-2010, 08:29, mm, Pieniądze
  • NewsPoint Social Media wprowadza monitoring mikroblogów


    ©istockphoto.com/head off
    Rozwiązanie NewsPoint UGC - polska aplikacja do monitorowania treści tworzonych przez użytkowników - zmienia nazwę. Rozwiązanie od tej pory będzie nazywało się NewsPoint Social Media. Jednocześnie zostało ono wzbogacone o nowe funkcje, między innymi: monitoring mikroblogów, analizę porównawczą i analizę jakościową oraz dostęp do rocznego archiwum.  więcej
    19-04-2010, 23:10, kg, Technologie
  • XAuth: otwartość kontra Facebook?


    © yuri arcurs - fotolia.com
    Rozwiązanie umożliwiające stronom WWW ustalenie, z jakich serwisów społecznościowych korzysta użytkownik, zostało przedstawione wczoraj przez Meebo. Może ono znacznie ułatwić operatorom stron dotarcie do ludzi używających bardzo różnych usług. Wydaje się mieć jedną wadę - Facebook raczej go nie wesprze i to nikogo nie dziwi.  więcej
    19-04-2010, 15:02, Marcin Maj, Technologie
  • Nokia też ma społecznościowe telefony


    Tjeerd / CC
    Nokia przedstawiła trzy tanie telefony dostosowane do potrzeb użytkowników serwisów społecznościowych. Modele C3, C6 i E5 pojawiły się zaledwie dzień po tym, jak Microsoft ujawnił urządzenia KIN, stworzone również do "ciągłego pozostawania w kontakcie".  więcej
    15-04-2010, 13:48, Marcin Maj, Technologie
  • Tweety dziedzictwem narodowym

    Znajdą się w Bibliotece Kongresu Stanów Zjednoczonych. Oprócz tego serwis zyska nowe możliwości, z których będzie mogła korzystać szybko rosnąca rzesza jego użytkowników.  więcej
    15-04-2010, 07:17, Michał Chudziński, Technologie
  • Microsoft KIN – telefony (tylko) dla maniaków społeczności (wideo)


    Microsoft
    Microsoft pokazał telefony KIN, które wcześniej określano nazwą kodową Pink. Urządzenia odbiegają od typowych smartfonów, bo nie wspierają aplikacji od firm trzecich. Bazują na kilku funkcjach, które pozwolą na łatwe, mobilne korzystanie z serwisów społecznościowych.  więcej
    13-04-2010, 08:37, Marcin Maj, Technologie
  • Twitter pokazał reklamy

    Jak można było oczekiwać, kluczem do finansowej niezależności Twittera będą reklamy kontekstowe. Wydaje się jednak, że sama idea niewiele różni się od tej, na której fortunę zbiła firma Google.  więcej
    13-04-2010, 07:17, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Neonaziści werbują w sieci


    © Nathalie P - Fotolia.com
    Niemieckie ugrupowania neonazistowskie coraz częściej wykorzystują internetowe portale społecznościowe, jak Facebook albo SchuelerVZ, do indoktrynacji oraz werbowania nowych członków wśród młodzieży - ostrzega kontrwywiad RFN.  więcej
    10-04-2010, 18:47, GazetaPrawna.pl, Pieniądze
  • NKtalk - 5 mln użytkowników

    To bardzo dobry wynik, zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę, że wszyscy użytkownicy Naszej Klasy mogą korzystać z niego dopiero od połowy stycznia br. Wrocławska firma planuje dalszy rozwój produktu.  więcej
    08-04-2010, 07:53, Michał Chudziński, Technologie
  • Marka atrakcyjnym źródłem informacji o sobie

    Z najnowszych badań wynika, że serwisy społecznościowe na całym świecie skupiają blisko 940 milionów ludzi. Wielu z nich czas w sieci poświęca na wysyłanie wiadomości czy dodawanie zdjęć do swojego profilu. Jednak coraz więcej internautów wykorzystuje serwisy społecznościowe jako miejsca zdobywania informacji o nowych produktach i usługach. Dla 1/3 użytkowników sieci, obok opinii innych userów, największym zaufaniem cieszą się brandy piszące „same o sobie”. Dzięki temu marki, prowadzące kampanie na serwisach społecznościowych, ustępują popularnością jedynie zespołom muzycznym i idolom.  więcej
    08-04-2010, 02:53, Radosław Zarzeczny, Praktycy.com, Technologie
  • Jak budować lojalną społeczność internetową?


    Ana Blazic
    Internet ułatwia komunikację – do tego nie trzeba już nikogo przekonywać, to oczywiste. Realny świat znajduje odzwierciedlenie w wirtualnej rzeczywistości. Widać to choćby po wielkim sukcesie, jaki odniosły serwisy Web 2.0. Również marki prześcigają się w pomysłach, aby zgrupować internautów wokół siebie. Jednak zdobycie fanów a zbudowanie lojalnej społeczności internetowej często nie idą ze sobą w parze.  więcej
    08-04-2010, 18:54, Anna Kusak, NetCenter Solution,
  • Internauci: Nie rozumiemy Cię, Facebooku


    Facebook
    Osoby korzystające z Facebooka skarżą się, że coraz częściej działania serwisu społecznościowego nie są do końca zrozumiałe. Czytając posty z oficjalnego bloga, raczej nietrudno zrozumieć, dlaczego. Problemem jest komunikacja.  więcej
    07-04-2010, 07:13, Michał Chudziński, Lifestyle
  • Facebook dowie się od znajomych, gdzie jesteś?


    Facebook
    Facebook planuje aktualizację Polityki Prywatności i nie ukrywa, że jest ona skrojona na miarę nowych funkcji dotyczących lokalizacji użytkowników. Obrońców prywatności szczególnie martwi możliwość zbierania informacji o miejscach przebywania danej osoby od innych użytkowników.  więcej
    28-03-2010, 11:16, Marcin Maj, Technologie
  • PiS zbiera sympatyków w sieci


    © BVI Media - Fotolia.com
    Jeszcze nie członkowie Prawa i Sprawiedliwości, ale już nie zwykli fani. O kim mowa? O sympatykach PiS, którzy mogą się rejestrować na specjalnej partyjnej witrynie, anonsowanej jeszcze we wrześniu ubiegłego roku. Ugrupowanie ma wielki cel - chce zgromadzić co najmniej 40 tysięcy osób. Co takiego ma im do zaoferowania?  więcej
    18-03-2010, 07:56, Dziennik.pl, Pieniądze
  • Nowy Filmweb.pl stawia na cztery strony główne i Gustomierz

    Na swoje 12 urodziny Filmweb.pl pochwalił się zupełnie nową odsłoną swojego serwisu. Największy polski portal filmowy stawia na rozwój społeczności i celne trafianie w zainteresowania swoich użytkowników za pomocą narzędzia Gustomierz, które pozwoli na zacieśnienie więzi społeczności serwisu, ale także celniejsze kierowanie reklam. Przedstawiciele Filmwebu ujawnili także informacje o strategii biznesowej na najbliższe miesiące.  więcej
    18-03-2010, 17:53, Krzysztof Gontarek, Technologie
  • Piotr Tymochowicz odpowiada na pytania o Infinity i Solaris Gate

    Jaka jest główna idea projektu spółki? Na czym polega jego konkurencyjność i innowacyjność? Jakie jest ryzyko związane z jego realizacją? Z tymi i wieloma innymi pytaniami internautów podczas czata giełdowego zmierzył się Piotr Tymochowicz - Prezes Zarządu spółki Infinity S.A., będącej w przededniu debiutu na rynku NewConnect.  więcej
    17-03-2010, 18:53, IPO.pl, Wywiad
  • Nasza Klasa ma nowe centrum pomocy

    Centrum pomocy dla użytkowników NK ma nowy układ, bardziej interaktywny charakter i dedykowaną wyszukiwarkę. Niebawem mają się w nim pojawić także multimedialne materiały poradnikowe.  więcej
    17-03-2010, 10:11, mm, Technologie
  • Portale społecznościowe jako sposób na biznes


    hidesy @ istockphoto.com
    Internet stał się obecnie najpopularniejszym kanałem komunikacji. Technologia Web 2.0 otwiera przed użytkownikami sieci nowe możliwości, które bardzo szybko stają się elementem życia codziennego. Komunikatory internetowe, telefonia online oraz stale zdobywające popularność portale społecznościowe są dziś podstawową platformą do kontaktowania się z innymi ludźmi.  więcej
    16-03-2010, 15:11, Marta Radzińska, Netface, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)