Centrum pomocy dla użytkowników NK ma nowy układ, bardziej interaktywny charakter i dedykowaną wyszukiwarkę. Niebawem mają się w nim pojawić także multimedialne materiały poradnikowe.
Jak informuje Nasza Klasa, nowe centrum pomocy NK zostało zaprojektowane także z myślą o zwiększeniu szybkości usług świadczonych przez Dział Obsługi Użytkownika (DOU) serwisu.
– Stawiamy sobie w tym roku bardzo ambitne cele, jeśli chodzi o rozwinięcie i urozmaicenie naszych działań dotyczących obsługi Użytkowników. Pomimo otrzymywania wielu pozytywnych recenzji naszej pracy staramy się zapewniać Użytkownikom jeszcze większy komfort korzystania z serwisu, stąd m.in. wprowadzane dziś zmiany – wyjaśnia Adrian Adziński, dyrektor DOU Naszej Klasy.
Przede wszystkim użytkownicy mają otrzymać dostęp do najczęściej zadawanych pytań w bardziej przejrzystej formie. Zyskują mechanizm szybkiego wertowana treści oraz odniesienia do innych stron, które mogą się okazać się przydatne. Nowością jest także wiersz zatytułowany "Porada dnia", gdzie codziennie pojawiać będą się informacje dotyczące często powtarzających się zapytań.
Wszelkie dostępne materiały zostały skategoryzowane według kilku kluczowych zagadnień, co również powinno ułatwić nawigowanie po tej części serwisu. W najbliższych tygodniach centrum pomocy będzie rozwijane i uzupełniane nowymi treściami.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*