Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

serwisy społecznościowe

  • Blog firmowy czy strona na Facebooku? Jak łatwiej dotrzeć do klientów?


    ©istockphoto.com/head off
    Coraz więcej niewielkich firm decyduje się w jakiś sposób zaistnieć w sieci i regularnie przygotowywać treści dla klientów. Zobaczmy, czy lepiej robić to na Facebooku, a może warto oprzeć się o formę bloga?  więcej
    22-10-2012, 22:55, Adrian Nowak,
  • Internauci szukają Bohaterów Basenu Narodowego. Chcą ich wesprzeć nawet finansowo!

    Kibice, którzy zapewnili niezłe widowisko na stadionie zwanym Basenem Narodowym, muszą się liczyć z karą więzienia lub grzywną. Internauci chcą ich odnaleźć i wesprzeć. Serwis Kwejk twierdzi nawet, że chce zorganizować dla nich pomoc finansową. Pierwszy skazany nie dostał jednak gigantycznej kary, a bardziej bolesny może być dla niego zakaz stadionowy.  więcej
    18-10-2012, 13:47, Marcin Maj, Lifestyle
  • J***AĆ PZPN - stwierdził poseł na Facebooku. Czy to już wykroczenie?


    © - asiseeit - istockphoto.com
    Sąd Najwyższy upomina, że w internecie nie można pisać dosadniej. Niedługo potem wrocławski poseł na Facebooku nawołuje, by "J***AĆ PZPN". Spójrzmy prawdzie w oczy - w internecie standardy wypowiedzi naprawdę są nieco zaniżone, choć oczywiście można dyskutować, czy sądy powinny to brać pod uwagę.  więcej
    17-10-2012, 13:37, Marcin Maj, Pieniądze
  • Co grozi Wykopowi w rękach Allegro? Najgorsza byłaby... stagnacja

    Allegro kupiło Wykop.pl i teraz musi przekonać internautów, że serwis pozostanie naprawdę niezależny od usług ogłoszeniowych czy aukcyjnych Grupy. To przekonywanie będzie elementem "kupowania społeczności", które chwilami może być bardziej skomplikowane niż przejęcie domeny, kodu czy innych zasobów firmy. Chodzi o to, aby oprócz niezależności zapewnić Wykopowi rozwój, a to już pewien problem.  więcej
    17-10-2012, 10:48, Marcin Maj, Pieniądze
  • KielceCom (Social)Media

    Już po raz kolejny odbędzie się impreza z cyklu KielceCom. 30.10 tematem przewodnim będzie kierunek rozwoju mediów z naciskiem na media społecznościowe, bez których trudno jest współcześnie mówić o komunikacji.  więcej
    17-10-2012, 11:20, PATRONAT MEDIALNY, Lifestyle
  • Przycisk "chcę" na Facebooku - kolejna próba wejścia w e-handel?


    Goiabarea
    Facebook wprowadzi przycisk "chcę" i umożliwi użytkownikom tworzenie list wymarzonych produktów. Początkowo funkcja nie będzie przynosić Facebookowi przychodów, ale w dłuższej perspektywie czasowej może być furtką do czerpania zysków z rynku e-handlu, który jest najprostszym sposobem na spieniężenie e-usług.  więcej
    09-10-2012, 08:41, Marcin Maj, Pieniądze
  • Facebook: Miliard aktywnych użytkowników miesięcznie, czyli jeszcze rośnie!


    deneyterrio
    Wczoraj Mark Zuckerberg ogłosił przekroczenie progu miliarda aktywnych użytkowników miesięcznie na Facebooku. Najpopularniejszy serwis społecznościowy jest więc bliżej szczytu swojej popularności, ale teraz to nie wzrost jest dla niego najważniejszy. Istotne staje się to, jak utrzymać przy sobie tak ogromną i zróżnicowaną grupę klientów.  więcej
    05-10-2012, 09:02, Marcin Maj, Pieniądze
  • Yelp wchodzi do Polski dobrze przygotowany. Warszawa i Kraków na początek

    Yelp to serwis oferujący recenzje lokalnych firm, który zrobił już furorę na Zachodzie. Teraz wejdzie do Polski, pierwszego kraju w Europie Środkowo-Wschodniej, koncentrując się na Warszawie i Krakowie. Trudno powiedzieć, czy usługa odniesie u nas sukces, ale z pewnością jej twórcy potraktowali polski rynek bardzo poważnie.  więcej
    04-10-2012, 13:20, Marcin Maj, Pieniądze
  • Facebook wypromuje wpisy użytkowników za opłatą. Czy to zmieni charakter serwisu?


    Andrew Feinberg
    Zwykli użytkownicy Facebooka będą mogli zwiększać widoczność swoich wpisów za drobną opłatą. Wcześniej mogły to robić firmy. Promocja wpisów "zwykłych ludzi" z jednej strony pozwoli na podkreślenie ważnych informacji, ale z drugiej strony czy nie zmieni to serwisu społecznościowego w płatną tablicę ogłoszeń?  więcej
    04-10-2012, 09:29, Marcin Maj, Pieniądze
  • Integracja Google+ ze stroną WWW


    © BVI Media - Fotolia.com
    20 września 2011, po trzech miesiącach testów, Google otworzyło dla internautów dostęp do usługi Google+. Od tamtej chwili minął już rok, a sama usługa zdążyła rozwinąć się w Polsce w takim stopniu, że powinno to zainteresować właścicieli stron internetowych. Według badania Net Track Millward Brown SMG/KRC, prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC, Google+ w lipcu 2012 roku posiadało 2 630 000 RU oraz zasięg na poziomie 13,50%.  więcej
    02-10-2012, 19:06, Paweł Sikora, SEMtec,
  • Facebook wchodzi w e-handel, uruchamia usługę z prawdziwymi prezentami

    Przez Facebooka będzie można kupić upominek, ale nie wirtualny. Będzie można wysłać maskotkę, czekoladki albo kartę upominkową. Jakby nie patrzeć, będzie to nowe źródło przychodu, a kto wie, czy nie będzie to początek e-handlu w wykonaniu Facebooka?  więcej
    28-09-2012, 08:05, Marcin Maj, Pieniądze
  • Absolvent.pl: Nie było łatwo i nie obyło się bez wpadek

    Zdobyli 800 tysięcy złotych od SpeedUp Group, jednak na razie nie chcą zdradzić, ile osób odwiedza ich serwis. O kulisach funkcjonowania Absolvent.pl opowiadają w rozmowie z di24.pl twórcy usługi.  więcej
    25-09-2012, 10:50, Adrian Nowak, Wywiad
  • 400 mln kont Google+ i to nie koniec - Google przejmuje Snapseed

    Google+ przekroczyła próg 400 mln użytkowników, a nastąpiło to w momencie, gdy firma Google kupiła Nik Software, dostawcę m.in. aplikacji Snapseed do łatwego nakładania efektów na zdjęcia. Niewykluczone, że właśnie zdjęcia będą silnikiem wzrostu dla Google+.  więcej
    18-09-2012, 14:01, Marcin Maj, Technologie
  • Dzieci zawsze krytykowały nauczycieli. Na Facebooku mają jeszcze łatwiej

    Obrażając nauczycieli w sieci, dzieci często czują się bezkarne. Okazuje się, że choć zwykle jest to zgodne z prawem, to czasem po prostu lepiej wstrzymać się z pochopnym wyrażaniem opinii.  więcej
    15-09-2012, 21:24, Adrian Nowak, Technologie
  • Zadbaj o prywatność na Facebooku! Podpowiadamy, jak poprawić ustawienia


    Andrew Feinberg
    Zdjęcie z imprezy, które opublikujesz tylko wybranym znajomym, może trafić gdzie indziej, niż sobie wyobrażasz. Zobacz, jak dbać o prywatność na Facebooku.  więcej
    14-09-2012, 16:29, Adrian Nowak,
  • Facebook uruchomi wyszukiwarkę? A będzie umiał na niej zarobić?


    Andrew Feinberg
    Wyszukiwarka od Facebooka to coś, na co rynek czeka od dłuższego czasu. Mark Zuckerberg zasugerował możliwość uruchomienia jej, co z jednej strony przynosi inwestorom nadzieję na nowe przychody, z drugiej strony jest większym wyzwaniem niż można sądzić.  więcej
    13-09-2012, 08:51, Marcin Maj, Technologie
  • Społecznościowy BOOM, czyli jak wykorzystać potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki

    Społecznościowy boom ciągle trwa. Facebook, NK, Twitter, LinkedIn, Goldenline, YouTube i wiele innych jeszcze serwisów przyciąga codziennie całe rzesze internautów w różnym wieku. Najczęściej używane są do dzielenia się ze światem swoim prywatnym życiem i luźnymi przemyśleniami. Ale warto także wykorzystać ich potencjał do wykreowania własnej marki w świecie zawodowym i biznesowym, by nasza wartość w oczach potencjalnych kontrahentów wzrosła, a także aby zdobyć i utrzymać nowych klientów.  więcej
    27-08-2012, 20:54, Katarzyna Ryfka-Cygan, Recenzje
  • Google+ dla biznesu. Opanuj nowy kanał kontaktu z klientami

    Po ostatnim bestsellerze, jakim była książka "Zaufanie 2.0", Chris Brogan rzuca kolejny kąsek do pożarcia socialmediowym sępom. Na rynku pojawiła się ostatnio jego nowa książka pt. "Google+ dla biznesu" i mam wrażenie, że znakomicie wpasowała się w czas, bowiem Google Plus właśnie teraz zaczęło nabierać wiatru w żagle.  więcej
    27-08-2012, 09:05, Małgorzata Gontarek, Recenzje
  • Co wolno, a czego nie wolno organizatorom konkursów na Facebooku

    Jakim zasadom - z punktu widzenia polskiego prawa - podlegają konkursy organizowane przez różne firmy na Facebooku? Na prośbę Czytelnika o komentarz poprosiliśmy dwóch prawników.  więcej
    26-08-2012, 18:59, Anna Wasilewska-Śpioch, Listy Czytelników
  • Internauci też robią zakupy i potrafią czytać

    Niektóre firmy wciąż uważają nas za idiotów, którzy nie czytają opinii o kupowanych produktach. Witryny społecznościowe pokazują jednak, że głos internautów może istotnie wpłynąć na sprzedaż. Również negatywnie.  więcej
    24-08-2012, 16:39, Adrian Nowak, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)