Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

kampanie reklamowe

  • 77 mln zł wydały banki na reklamę w radiu


    hidesy @ istockphoto.com
    Na reklamę banki wydały w pierwszym półroczu br. 702 mln zł. Z tego 11 proc. przeznaczonych było na reklamę radiową, ale najbardziej aktywni marketerzy w radiu lokowali nawet powyżej 30 proc. swoich budżetów reklamowych. Banki przede wszystkim promują kredyty gotówkowe i konsumpcyjne, kredyty dla firm, kredyty mieszkaniowe oraz lokaty.  więcej
    30-08-2011, 20:20, aws, Media
  • Czy Kuba Wojewódzki posiada social factor?


    Kaspersky Lab
    Ma bezapelacyjnie największe grono fanów w serwisie Facebook wśród wszystkich polskich celebrytów. Jego wpływ na społeczności jest jednak dyskusyjny. Kontrowersyjny dziennikarz ma być magnesem w najnowszej kampanii promocyjnej Play. Pokazujemy analizę jego oddziaływania na dusze i portfele konsumentów.  więcej
    27-08-2011, 18:25, CheeseCat, Media
  • Trendy w reklamie online na rynkach środkowoeuropejskich


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    W ostatnim kwartale ubiegłego roku najwięcej emisji kreacji online odnotowano w branży finansowej i telekomunikacyjnej. Sektor finansowy jest także liderem w rankingu pod względem udziału kampanii w krajach środkowoeuropejskich - wynika z kwartalnego raportu gemiusAdMonitor.  więcej
    14-07-2011, 21:02, paku, Technologie
  • Wzrósł potencjał reklamowy Facebooka w Polsce


    Facebook
    Zasięg serwisu rośnie, a to przekłada się na zwiększenie efektywności reklamy w tym medium. W trzecim kwartale br. liczba użytkowników, do których dociera kampania Reach Block, wzrosła o 800 tys. AU (active users), czyli o 30% w porównaniu do uprzedniego kwartału.  więcej
    08-07-2011, 09:48, paku, Technologie
  • Szwajcarski potentat mediowy wchodzi na rynek polski z siecią reklamy


    © fotolia
    Nowy brand międzynarodowej grupy mediowej Goldbach Group będzie realizował kampanie performance we wszystkich znanych modelach rozliczeniowych oraz wprowadzi na rynek efektywnościowy model rozliczeniowy CPM-A.  więcej
    14-06-2011, 08:32, paku, Technologie
  • Firmy oszukują firmy w internecie


    © - istockphoto.com
    Kilka dni temu do firmy, w której pracuję, przyszedł przedstawiciel firmy zajmującej się organizowaniem kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google, a konkretnie pośredniczeniem w wykupowaniu reklam AdWords. Dowiedziałem się, że najtańsza kampania to 1400 zł, z czego 400 zł to prowizja pośrednika, a 1000 zł to koszt wykupienia reklam Google. Gdzie jest sens tej operacji, skoro sam mogę wykupić te reklamy, oszczędzając na prowizji?  więcej
    27-05-2011, 15:33, Sławomir Wilk, Pieniądze
  • Reklama: w marcu dominowała branża wydawnicza


    © arsenik - istockphoto.com
    Pod względem liczby wyemitowanych kampanii display dominowała branża wydawnicza (media, książki, CD, DVD), która zanotowała wzrost w stosunku do poprzedniego miesiąca – wynika z raportu AdReport.  więcej
    16-04-2011, 16:51, paku, Pieniądze
  • AdReport: reklamy w lutym praktycznie bez zmian


    © arsenik - istockphoto.com
    Preferencje kampanii reklamowych niewiele się zmieniają. Nadal najczęściej stosowaną formą jest billboard, a swoją aktywność zwiększyło kilkanaście firm – wynika z raportu AdReport.  więcej
    18-03-2011, 16:26, Paweł Kusiciel, Pieniądze
  • Targetowanie i personalizacja - skuteczne narzędzia e-mail marketingu

    Badania na temat rynku e-commerce w Polsce w 2009 roku, przeprowadzone przez Internet Standard, pokazują ponad 25-proc. wzrost liczby ankietowanych stwierdzających poprawę skuteczności wysyłek e-mailowych w działaniach marketingowych w stosunku do 2008 roku.  więcej
    15-03-2011, 10:11, Sylwia Vogel, SARE, Pieniądze
  • Jak osiągnąć sukces w kampaniach rozliczanych za rezultaty?


    © ktsdesign - fotolia.com
    Nie każda kampania internetowa, nawet najlepiej przygotowana, musi zakończyć się sukcesem. Czasem wystarczy jednak skorzystanie z kilku praktycznych rad, by nasz cel został w pełni osiągnięty, a pozytywny rezultat stał się faktem.  więcej
    24-02-2011, 19:46, Michał Sołtys, NetAffiliation , Porady
  • Facebook zablokuje reklamy Google w swoich aplikacjach?

    Pojedynku między internetowymi gigantami ciąg dalszy. Tym razem kolejny punkt traci Google.  więcej
    11-02-2011, 19:39, Adrian Nowak, Technologie
  • Historyczne postaci udzielają się na Facebooku


    Fido:intelligence
    Król Stanisław August Poniatowski chce odzyskać władzę. Nie było go tylko przez 200 lat i już tyle zdążyło się pozmieniać. Pomóż mu ogarnąć się w nowej rzeczywistości i zostań członkiem jego dworu - zachęca użytkowników Facebooka Skarbiec Mennicy Polskiej.  więcej
    06-10-2010, 13:01, GazetaPrawna.pl, Lifestyle
  • AdTaily rozpoczyna współpracę z Promoringiem

    W połowie lipca AdTaily nawiązała współpracę z siecią reklamową Promoring umożliwiającą promocję w sklepach internetowych. Promoring zajmie się pozyskiwaniem nowych reklamodawców dla AdTaily.  więcej
    27-07-2010, 10:07, aws, Pieniądze
  • Raporty socjodemograficzne z kampanii internetowych od BB Elements


    © weim - fotolia.com
    BB Elements wprowadza nowy panel raportowania dla swoich klientów. Dane będą gromadzone i porządkowane w inny niż dotychczas sposób, co ma umożliwić klientom szybsze generowanie raportów z prowadzonych kampanii internetowych.  więcej
    10-06-2010, 11:47, paku, Technologie
  • Nie jesteśmy jak Google

    To jedno z haseł nowej kampanii reklamowej Yahoo. Firma chce ponownie zająć należne jej na rynku internetowym miejsce. Najpoważniejszym rywalem jest Google, walka nie będzie więc łatwa.  więcej
    10-05-2010, 07:51, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Fundusze inwestycyjne przenoszą się z reklamą do internetu


    © ktsdesign - fotolia.com
    Wydatki na reklamę funduszy inwestycyjnych zdecydowanie przyspieszyły w ostatnim kwartale 2009 r. W tym roku na ten cel pójdą jeszcze większe pieniądze. Spora ich część trafi do internetu.  więcej
    05-02-2010, 21:29, Małgorzata Kwiatkowska, Pieniądze
  • Netia nie nadąża z obsługą nowych klientów

    Netia stała się ofiarą własnego sukcesu. Dzięki silnej kampanii reklamowej i dobrej ofercie zdobywa więcej klientów niż jest w stanie obsłużyć.  więcej
    15-12-2009, 21:33, Tomasz Świderek, Technologie
  • PARP: Ostatnia szansa na darmową kampanię PR


    © fotolia.com
    Przedsiębiorcy, którzy zdobyli unijną dotację za pośrednictwem PARP, mogą jeszcze wziąć udział w konkursie, w którym można wygrać darmową kampanię promocyjną. Agencja czeka na zgłoszenia przedsiębiorców do przyszłego poniedziałku.  więcej
    22-09-2009, 08:21, mm, Pieniądze
  • Konkurs MIXX dla kreatywnych reklam online


    © fotosipsak - istockphoto.com
    IAB Polska po raz trzeci organizuje konkurs kreatywny MIXX dla najlepszych kampanii reklamowych zrealizowanych w internecie. Zgłoszenia można składać do końca września tego roku.  więcej
    06-08-2009, 10:02, Daniel Kotowski, Technologie
  • Anglia promuje się w polskich serwisach

    Wypromowanie Wielkiej Brytanii jako ciekawego regionu, który warto odwiedzić, to cel kampanii, w której biorą udział Polska, Czechy, Rosja, Węgry i Austria. Na miejsce emisji reklam wybrano witryny o tematyce turystycznej. Niestety przedstawicielka firmy odpowiedzialnej za kampanię... nie chce zdradzić nazw tych serwisów.  więcej
    03-08-2009, 18:17, Przemysław Mugeński, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)