Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

kampanie reklamowe

  • Play (nie)namawia do zrywania umów z Plusem


    © Marlee - istockphoto.com
    Kampanię informującą o możliwości zerwania umowy z dotychczasowym operatorem bez konsekwencji, jeśli ten zmienił regulamin, rozpoczął Play. Może jednak powinniśmy mówić o kampanii marketingowej, a reklama jest wymierzona bezpośrednio w klientów sieci Plus?  więcej
    22-05-2009, 18:30, Przemysław Mugeński, Technologie
  • 50 tys. euro dla zwycięzcy Seedcamp


    Nics events (na lic. CC)
    50 tys. euro i trzymiesięczna pomoc specjalistów - takie nagrody czekają na zwycięzców corocznego spotkania Speedcamp w Londynie. Dodatkowo laureaci mogą wymienić się doświadczeniem z pracownikami Google, Skype czy MySpace.  więcej
    12-02-2009, 23:17, Daniel Kotowski, Pieniądze
  • Reklama online w DiGI Media Store

    Rozwiązania oparte na badaniach internetu, docieraniu do grup docelowych oraz wiedzy na temat planowania mediów i nowych technologii to oferta nowego polskiego domu mediowego DiGi Media Store.  więcej
    20-12-2008, 14:34, Michał Pięt, Pieniądze
  • Reklamy ING Banku Śląskiego wyróżnione


    ©istockphoto.com/Dimos
    Kampanie reklamowe ING Banku Śląskiego zostały nagrodzone statuetkami EFFIE w kategoriach long term oraz usługi finansowe.  więcej
    06-11-2008, 17:19, Przemysław Mugeński, Pieniądze
  • Telefonia DIALOG rozpoczęła kampanię reklamową promocji „Mega prędkość za mega niską cenę”, w której każdy 1 Mbps kosztuje niecałe 10 zł brutto miesięcznie.  więcej
    19-10-2008, 13:33, kg, Technologie
  • SPORE podbija Polskę


    SPORE
    W pierwszym tygodniu września na sklepowe półki trafiła gra SPORE, która pozwala sterować procesem ewolucji od najprostszych form po najbardziej skomplikowane gatunki. Zaraz po premierze w trasę po Polsce ruszyły dwie mobilne bazy dowodzenia wszechświatem. Dziennik Internautów odwiedził dziś jedną z nich.  więcej
    14-09-2008, 22:05, Anna Wasilewska-Śpioch, Lifestyle
  • Metallica wyróżnia covery na YouTube (wideo)


    metallica.com
    Na sklepowe półki trafił dziś nowy album Metalliki - Death Magnetic. Warto przy tej okazji wspomnieć, że członkowie zespołu, uznawani za przeciwników rozprowadzania muzyki przez internet, uruchomili na YouTube kampanię promocyjną, w ramach której cyklicznie wybierają najlepsze covery swoich piosenek.  więcej
    12-09-2008, 21:49, Anna Wasilewska-Śpioch, Lifestyle
  • Szybkie ściąganie to nowa kampania Tele2 promująca usługi dostępu do internetu. Reklama dostępna jest tylko dla osób pełnoletnich  więcej
    21-07-2008, 17:12, Przemysław Mugeński, Pieniądze
  • 36,6 rozpoczął wakacyjną akcję promocyjną organizowaną pod hasłem "Możesz się nudzić, ale nie musisz". Uruchomiony zostanie m.in. specjalny wagon Intercity.  więcej
    21-07-2008, 16:34, Przemysław Mugeński, Pieniądze
  • Google pozwane za AdWords

    Kalifornijski prawnik Hal Levitte, który wydał prawie tysiąc dolarów na reklamy w systemie Google AdWords, skierował do sądu pozew, oskarżając firmę o oszustwo, naruszenie etyki biznesowej i bezprawne wzbogacenie się.  więcej
    18-07-2008, 10:22, Anna Wasilewska-Śpioch, Pieniądze
  • Microsoft o 2/3 zwiększa budżet tegorocznej kampanii reklamowej Windows Vista, który po zmianie wynosi 500 mln dolarów (poprzednio 300 mln dolarów).  więcej
    24-06-2008, 10:08, Przemysław Mugeński, Pieniądze
  • "Więcej Możliwości" to hasło przewodnie kampanii Microsoftu prezentującej możliwości i funkcje telefonów wyposażonych w Windows Mobile  więcej
    10-06-2008, 13:06, Krzysztof Gontarek, Pieniądze
  • Przetarg na kampanię wizerunkową marki Onet.pl wygrała agencja TBWA, a marki Zumi obsłuży agencja EuroRSCG  więcej
    26-02-2008, 18:57, Krzysztof Gontarek, Pieniądze
  • Hitysimplusa.pl to ministrona zawierająca cykl reportaży z najczęściej odwiedzanych miejsc zimowego wypoczynku w Polsce i element kampanii reklamowej Simplusa  więcej
    13-02-2008, 12:57, Krzysztof Gontarek, Pieniądze
  • Google wchodzi do radia

    Reklamy Google zaistniały już w pismach drukowanych a teraz kalifornijska firma chce aby pojawiły się także w radiu. Jak widać Google nie ustaje w staraniach umacniania swojej pozycji na rynku reklamy, także poza siecią.  więcej
    18-01-2006, 10:05, Marcin Maj, Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)