Netia stała się ofiarą własnego sukcesu. Dzięki silnej kampanii reklamowej i dobrej ofercie zdobywa więcej klientów niż jest w stanie obsłużyć.
Netia z dumą informuje, że ostatnia kampania reklamowa usług szerokopasmowego internetu przyniosła zaskakująco dobre rezultaty. Od jej rozpoczęcia firma zdobyła ponad 40 tys. nowych klientów, co pozwoliło jej podnieść tegoroczne prognozy liczby użytkowników szerokopasmowego internetu.
Niestety coraz więcej osób, które z usług Netii zamierzały korzystać wykorzystując łącza Telekomunikacji Polskiej, ma kłopoty. TP zgodnie z ustalonym z Netią terminem odłącza klientów przechodzących do Netii, ale Netia nie zaczyna im świadczenia usług.
– Codziennie aktywujemy ponad tysiąc nowych usług, a przypadki, w których określony w umowie czas aktywacji jest przekroczony, należą do rzadkości – zapewnia Karol Wieczorek z biura prasowego Netii. Z DGP w sprawie kłopotów z uruchomieniem internetu przez Netię w ostatnich tygodniach kontaktowało się kilkunastu czytelników. Kilku z nich umowy podpisało we wrześniu i zgodnie z zapowiedziami miało zmienić operatora w grudniu, gdy skończy się stara umowa z TP.
– Skala zainteresowania klientów obecną promocją przekroczyła nasze najśmielsze oczekiwania i doprowadziła do czasowego wyczerpania zapasów określonego typu sprzętu – tłumaczy Karol Wieczorek.
Więcej w Forsal.pl
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*