Pod względem liczby wyemitowanych kampanii display dominowała branża wydawnicza (media, książki, CD, DVD), która zanotowała wzrost w stosunku do poprzedniego miesiąca – wynika z raportu AdReport.
Formy wykorzystywania reklamy właściwie się nie zmieniają. Nadal najpopularniejszym formatem jest billboard, który stanowi połowę reklam w sieci. 30% przypada na reklamy typu box, a najmniejszą popularnością cieszą się formy wideo.
Najintensywniej w kampanie reklamowe zaangażował się Google, zwiększając liczbę reklam z 2578 w zeszłym miesiącu do blisko 7000. Ponad dwukrotnie zwiększyli swój udział w reklamach także Wirtualna Polska i P4 (operator sieci Play). W marcu tempo zmniejszył McDonald's Polska, jednak w kwietniu można spodziewać się wzrostów za sprawą nowych kampanii.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*