BB Elements wprowadza nowy panel raportowania dla swoich klientów. Dane będą gromadzone i porządkowane w inny niż dotychczas sposób, co ma umożliwić klientom szybsze generowanie raportów z prowadzonych kampanii internetowych.
- Najważniejszą zmianą jest jednak wprowadzenie do nowego panelu technologii i danych, umożliwiających przekrojowe analizy socjodemograficzne, dzięki nawiązaniu partnerstwa z firmą Nugg.ad – mówi Aleksander Banach, dyrektor zarządzający polskiego oddziału BB Elements.
Klienci BB Elements - domy mediowie, sieci reklamowe, wydawcy - będą mogli generować raporty socjodemograficzne zarówno dla kampanii, jak i dla poszczególnych serwisów WWW. Będzie to możliwe w oparciu o dane zbierane przy pomocy technologii Nugg.ad.
Przykładowe definiowalne parametry socjodemograficzne nowego panelu to np.: wykształcenie, płeć, wiek, status rodzinny, status zawodowy itd. Taka funkcjonalność nowego panelu BB Elements ma ułatwić m.in. planowanie kampanii z zastosowaniem predykcyjnego targetowania behawioralnego (PBT – predictive behavioral targeting).
- Jeżeli klient jest np. zainteresowany komunikacją z grupą docelową określoną jako „studentki zainteresowane książkami” czy też „dobrze uposażone osoby w wieku średnim zainteresowane podróżowaniem”, to dzięki wygenerowaniu odpowiedniego raportu mediaplaner jest w stanie natychmiast ustalić, jaką liczbę odsłon generuje powyższa grupa celowa - wyjaśnia Banach.
Predykcyjne targetowanie behawioralne polega na połączeniu w czasie rzeczywistym surowych danych o aktywności użytkownika w internecie z danymi ankietowymi dotyczącymi demografii, zainteresowań produktowych i stylu życia. W tym celu wykorzystywane są „predykcje” (profile statystyczne), w których zachowana jest anonimowość użytkowników.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|