Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

IAB Polska

  • Netflix dołącza do Kodeksu Dobrych Praktyk chroniącego małoletnich użytkowników serwisów VOD


    Gil C / Shutterstock.com
    Netflix został sygnatariuszem Kodeksu Dobrych Praktyk, dotyczącego szczegółowych zasad ochrony małoletnich w audiowizualnych usługach medialnych na żądanie. Kodeks, zainicjowany i stworzony przez IAB Polska, jest programem samoregulacji rynkowej, który ma na celu promowanie zaufanych źródeł rozrywki dla użytkowników.  więcej
    13-07-2022, 13:22, pressroom , Lifestyle
  • IAB Europe i IAB Polska wzywają europarlamentarzystów do odrzucenia raportu na temat reklam wykorzystujących dane

    IAB Europe i IAB Polska wyrażają zaniepokojenie zainicjowanymi przez Grupę Zielonych/Wolne Przymierze Europejskie w Parlamencie Europejskim kampanią i raportem, które określają ogromną część gospodarki internetowej mianem „manipulacji” i wzywają do wprowadzenia całkowitego zakazu wykorzystywania danych osobowych w reklamie. Oznaczałoby to katastrofę dla europejskich mediów, startupów i małych firm.  więcej
    18-10-2021, 15:05, pressroom , Pieniądze
  • Każdy z nas multi-screenersem?

    Zrealizowano trzecią już edycja badania zatytułowanego "WWW+TV = Razem lepiej", które koncentruje się na konsumpcji wielu ekranów wśród polskich internautów. Jak wynika z raportu, zjawisko multiscreeningu dotyczy już 93% badanych. To o 10 punktów procentowych więcej niż 4 lata temu.  więcej
    16-04-2019, 21:38, Nika, Lifestyle
  • Powstaje Kodeks Dobrych Praktyk w obszarze afiliacji

    W marcu br. została powołana Grupa Robocza Afiliacja, w skład której weszli przedstawiciele sieci i największych wydawców afiliacyjnych. Priorytetowym celem członków Grupy jest stworzenie Kodeksu Dobrych Praktyk dla interesującego ją obszaru.  więcej
    03-04-2019, 14:36, Nika, Pieniądze
  • Kompetencje przyszłości – jakie umiejętności rozwijać, by odnosić sukcesy na rynku pracy?


    Goodluz / Shutterstock
    Zaledwie 30% Polaków poszerza swoje umiejętności w zakresie wykonywanej pracy, a 20% uczęszcza na kursy i szkolenia podnoszące kompetencje pracownicze – wynika z raportu „Aktywni + Przyszłość Rynku Pracy” zrealizowanego przez serwis z ogłoszeniami o pracę Gumtree.pl. Analitycy rynku pracy już teraz zauważają lukę między umiejętnościami pracowników a wymaganiami pracodawców. Problemem może być brak myślenia rozwojowego wśród Polaków i zamykanie się w ramach wyuczonego zawodu.  więcej
    22-05-2017, 15:09, Agnieszka Ciesek, Pieniądze
  • 14-nasta edycja IAB Expert Panel: Customer Journey Online


    wellphoto / Shutterstock.com
    Najbliższa edycja IAB Expert Panel, zatytułowana "Customer Journey Online", odbędzie się 3 listopada w siedzibie IAB Polska w Warszawie, przy ul. Kruczej 16/22. Podczas panelu eksperci z branży marketingu online będą dyskutować na temat ścieżki zakupowej klienta, która pozwala analizować punkty styku konsumenta z marką w celu lepszego zrozumienia jego zachowań i potrzeb.  więcej
    19-10-2015, 20:47, pressroom , Kalendarium
  • AdEx: Reklama cyfrowa wciąż na fali wzrostowej

    Po pierwszym półroczu 2015 roku wydatki na reklamę online w Polsce wzrosły o 15,7%. Wartość komunikacji cyfrowej wyniosła tym samym 1,45 mld złotych, co oznacza dodatkowe 196 mln zł w porównaniu do analogicznego okresu w roku wcześniejszym. Głównym motorem rozwojowym jest nadal reklama graficzna wynika z badania AdEx – realizowanego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.  więcej
    20-10-2015, 10:32, pressroom , Pieniądze
  • Program L.E.A.N. ma zwiększyć przyjazność i efektywność reklam

    Amerykański oddział IAB uruchomił program L.E.A.N. – Light, Encrypted, Ad choice supported, Non-invasive Ads. Celem inicjatywy jest wspieranie rozwoju reklamy tak, aby była bardziej efektywna, skuteczna, atrakcyjna dla odbiorców i spełniająca założenia marketerów.  więcej
    19-10-2015, 19:54, pressroom , Pieniądze
  • 89% reklamodawców kupuje reklamy w modelu programmatic

    Już 89% reklamodawców korzysta z modelu programmatic w reklamie internetowej, a 48% uważa, że jest ona skuteczniejsza od tradycyjnej kampanii w sieci – takie wnioski płyną z najnowszego raportu Programmatic przygotowanego przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.  więcej
    30-09-2015, 20:29, pressroom , Pieniądze
  • Premiera pierwszego polskiego raportu o Internecie Rzeczy od IAB Polska


    a-image / shutterstock
    Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zaprezentował raport „Internet Rzeczy w Polsce”. Zjawisko to, nazywane także Internet of Things, staje się coraz popularniejsze i dzięki dynamicznemu rozwojowi urządzeń może stać się jednym z kluczowych motorów rozwojowych światowej gospodarki przyszłości.  więcej
    09-09-2015, 15:30, pressroom , Technologie
  • Przerażające dane o piractwie? Co naprawdę jest w nowym raporcie IAB


    Tom Wang / Shutterstock.com
    7,5 mln Polaków korzysta z nielegalnego dostępu do treści wideo - takie informacje podają media, powołując się na nowy raport IAB. Niestety media pomijają fakt, że niektóre z tych liczb tylko zaczerpnięto z innego raportu. Sam raport IAB rzeczywiście jest interesujący, ale trzeba wiedzieć, co w nim naprawdę jest.  więcej
    11-12-2014, 13:15, Marcin Maj, Pieniądze
  • Jak polskie e-sklepy dają sobie radę na rynku - raport


    shutterstock.com
    Odpowiedzi na takie pytanie udziela raport „E-handel w polskich małych i średnich przedsiębiorstwach”, przygotowany przez IAB Polska we współpracy z Ministerstwem Gospodarki. Wyniki badania ukazują kluczową rolę edukacji e-przedsiębiorców w dalszym rozwoju tego rynku, dotyczy to zwłaszcza znajomości zagadnień prawnych oraz marketingowych.  więcej
    29-10-2014, 07:26, pressroom , Pieniądze
  • Display liderem wzrostów reklamy online - infografika


    shutterstock.com
    W pierwszym półroczu 2014 r. wartość cyfrowej reklamy w Polsce przekroczyła 1,25 mld zł - wynika z badania IAB AdEx, realizowanego przez PwC. Wydatki na reklamę online wzrosły o 5,7% względem analogicznego okresu poprzedniego roku, co przekłada się na dodatkowe 67 mln. Prawie połowę tej wartości wypracowała reklama graficzna, głównie dzięki wideo online i reklamie mobilnej, które wciąż notują najwyższe wzrosty.  więcej
    28-10-2014, 10:03, pressroom , Pieniądze
  • Netsprint przygotuje wyszukiwarkę legalnych treści wideo dla IAB Polska

    Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska wybrał Netsprint w konkursie na przygotowanie wyszukiwarki legalnych treści, która będzie dostępna na stronie akcji Oglądaj Legalne - www.ogladaj-legalne.pl. Projekt wystartuje jesienią.  więcej
    22-07-2014, 16:28, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Internauci znają i stosują różne metody ochrony swej prywatności w sieci. Czyżby?


    Shutterstock.com
    Jeden raport, dwa spojrzenia... Czy również w tym przypadku prawda leży gdzieś po środku?  więcej
    04-07-2013, 15:23, Anna Wasilewska-Śpioch, Pieniądze
  • E-sklepy także dla niepełnosprawnych - raport IAB

    Niepełnosprawni to znaczna grupa e-klientów, ale ich potrzeby nie zawsze brane są pod uwagę przez e-sklepy. Sprzedawcy, którzy chcieliby usunąć bariery dla niepełnosprawnych klientów, mogą znaleźć wskazówki w raporcie IAB na ten temat.  więcej
    04-06-2012, 14:35, Marcin Maj, Pieniądze
  • Forum IAB 2012 - oglądaj wywiady na żywo z prelegentami i gośćmi

    Zapraszamy do oglądania w Dzienniku Internautów transmisji online wywiadów ze studia zorganizowanego podczas Forum IAB 2012, jednego z najbardziej prestiżowych spotkań branży internetowej w Polsce, które odbywa się 23-24 maja w Warszawie.  więcej
    23-05-2012, 11:00, PATRONAT BRANŻOWY, Kalendarium
  • Do Forum IAB 2012 pozostał już tylko tydzień

    W przyszłym tygodniu rusza prawdopodobnie najbardziej inspirująca konferencja marketingowa roku. W dniach 23-24 maja warszawskie Złote Tarasy staną się prawdziwym centrum innowacji. Nie może Cię tam zabraknąć.  więcej
    16-05-2012, 16:38, PATRONAT BRANŻOWY, Kalendarium
  • Darmowe wejściówki na Forum IAB rozdane

    Za niecały miesiąc, 23-24 maja, w warszawskich Złotych Tarasach odbędzie się VI edycja jednej z najbardziej inspirujących konferencji marketingowych tego roku. Dla zainteresowanych mieliśmy 2 darmowe bilety do wygrania - w aktualizacji podajemy nazwiska zwycięzców.  więcej
    04-05-2012, 20:38, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • (akt.) Promocyjne ceny biletów na Forum IAB tylko do 30 kwietnia

    Tegoroczna odsłona Forum IAB rusza za miesiąc. Od kilku dni działa system rejestracji umożliwiający zakup biletów. Do końca miesiąca bilety na tę inspirującą konferencję marketingową można kupić w promocyjnej cenie. W aktualizacji przedstawiamy sylwetkę jeszcze jednego prelegenta.  więcej
    26-04-2012, 07:44, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)