Amerykański oddział IAB uruchomił program L.E.A.N. – Light, Encrypted, Ad choice supported, Non-invasive Ads. Celem inicjatywy jest wspieranie rozwoju reklamy tak, aby była bardziej efektywna, skuteczna, atrakcyjna dla odbiorców i spełniająca założenia marketerów.
Pieczę nad programem L.E.A.N. objął komitet IAB Tech Lab. Zasady wytworzone w ramach programu pomogą w tworzeniu przyszłych standardów reklamowych dla globalnego ekosystemu digital marketingu.
IAB Tech Lab chce dostarczyć wydawcom narzędzia, które pozwolą im na tworzenie wartościowego kontentu odpowiadającego potrzebom odbiorców i tym samym przynoszącego twórcom treści dochody. W ramach L.E.A.N. IAB będzie się koncentrowało na różnych obszarach, obejmujących m.in. właściwe targetowanie reklam, optymalizowanie liczby zetknięć odbiorcy z przekazem, optymalizowanie powierzchni zajmowanej przez reklamy i ich widoczności.
W działania objęte programem L.E.A.N. zaangażowane są lokalne oddziały IAB na całym świecie, w tym Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. „Wypracowujemy kierunki działań spójne dla całego rynku online w Polsce. W tym celu powołaliśmy w IAB Polska Zespoły Zadaniowe, które pracują nad rozwiązaniem zjawiska blokowania reklam. Równolegle do działań prowadzonych w grupach przeprowadzone zostanie badanie, które ma na celu poznanie motywacji i potrzeb użytkowników korzystających z narzędzi blokujących reklamy online” – wyjaśnia Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska.
Zespoły Zadaniowe IAB Polska koncentrują swoje działania na czterech obszarach:
Czytaj także:
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|