Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

SARE

  • Newsletter - najpopularniejsze narzędzie w komunikacji marketingowej


    ra2studio / Shutterstock.com
    E-mail marketing zajmuje pierwsze miejsce w komunikacji marketingowej – wynika z danych zebranych przez SARE w XV Badaniu wykorzystania poczty elektronicznej. Stworzony przez ekspertów raport ma na celu przedstawienie sposobu wykorzystania poczty elektronicznej oraz monitorowanie zmian i trendów w komunikacji marketingowej.  więcej
    30-01-2019, 22:35, Nika, Pieniądze
  • Grupa SARE rezygnuje z przejęcia aktywów Gadu-Gadu

    Po przeprowadzeniu dokładnego due diligence aktywów Gadu-Gadu, zrezygnowała z ich przejęcia. List intencyjny w sprawie transakcji został podpisany w czerwcu, zgodnie z nim SARE miała wyłączność na negocjacje do końca września.  więcej
    27-09-2017, 11:21, _, Pieniądze
  • Przejęcie grupy SARE, rowery miejskie z BLIKiem. Przegląd #ebiznes


    Shutterstock
    W dzisiejszym przeglądzie piszemy m.in. o nowym zastosowaniu szybkich płatności i o rozwoju firm działających w Polsce. Zapraszamy do lektury.  więcej
    28-06-2017, 07:52, Joanna Ryńska, Pieniądze
  • E-mailing wciąż popularny, przynosi korzyści

    Aż 56 proc uczestników badania potwierdza, że ich firma będzie częściej niż do tej pory wykorzystywała e-mail marketing. Ankietowani marketerzy są świadomi korzyści wynikających ze stosowania e-mailingu w realizacji przedsięwzięć marketingowych. W tym roku potwierdziło to 91 proc. badanych - wynika z ósmego badania wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce przeprowadzonego przez SARE.  więcej
    31-10-2011, 12:29, paku, Technologie
  • Rusza ósme badanie wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce

    Kolejne badanie ma na celu zebranie opinii i preferencji użytkowników poczty elektronicznej, a także sposobów jej wykorzystania w życiu codziennym oraz pracy zawodowej.  więcej
    31-08-2011, 13:16, paku, Lifestyle
  • SARE: Zysk rośnie o 208 proc.


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Przy przychodach zwiększonych o blisko jedną czwartą, spółce udało się dwukrotnie zwiększyć zysk netto. To efekt m.in. znaczącego zwiększenia liczby klientów.  więcej
    08-08-2011, 06:37, Michał Chudziński, Pieniądze
  • SARE: Wysłaliśmy 220 milionów e-maili


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Dzięki znacznemu zwiększeniu skali działania firma SARE osiągnęła znacznie wyższy zysk netto niż rok wcześniej. Podjęte w zeszłym roku działania mają mieć zasadniczy wpływ na jej tegoroczne wyniki finansowe.  więcej
    17-06-2011, 15:03, Michał Chudziński, Pieniądze
  • IT Skaner - czwartek 31 marca 2011

    W dzisiejszym przeglądzie informacji z polskiego rynku nowych technologii m.in.: ING umożliwia firmom złożenie wniosku kredytowego online, miesięcznik Media&Marketing Polska wybrał Play operatorem 2010 roku, TS2 dostarczy usługi telekomunikacji satelitarnej dla Biura Ochrony Rządu, SARE SA tworzy dom mediowy mail-media, Blomedia uruchomiła blog o LTE Cyfrowego Polsatu.  więcej
    31-03-2011, 20:15, Krzysztof Gontarek, Technologie
  • IT Skaner - poniedziałek 28 marca 2011

    W dzisiejszym przeglądzie informacji z polskiego rynku nowych technologii m.in.: przenosiny serwerowni NK, Plus rusza z ofertą iPlus CDMA, 50% opustu dla organizacji non-profit w GetResponse, zwycięzcy Skarabeusza, Intel dał wybrać kanał telewizyjny internautom, półroczna obniżka w Allegro, nowy katalog telefonów w Play.  więcej
    28-03-2011, 23:21, Krzysztof Gontarek, Technologie
  • Targetowanie i personalizacja - skuteczne narzędzia e-mail marketingu

    Badania na temat rynku e-commerce w Polsce w 2009 roku, przeprowadzone przez Internet Standard, pokazują ponad 25-proc. wzrost liczby ankietowanych stwierdzających poprawę skuteczności wysyłek e-mailowych w działaniach marketingowych w stosunku do 2008 roku.  więcej
    15-03-2011, 10:11, Sylwia Vogel, SARE, Pieniądze
  • Czym różni się spam od e-mail marketingu?


    © Yong Hian Lim - fotolia.com
    E-mail marketing bazuje na koncepcji permission marketingu, tzn. odbiorca sam zamawia komunikat, np. newsletter. Spam jest niepożądaną wiadomością elektroniczną – tłumaczył podczas czata Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE SA, spółki, która niebawem zadebiutuje na NewConnect. Na szczęście odbiorcy odróżniają bez problemu jedno od drugiego – dodał.  więcej
    08-03-2011, 12:30, Agnieszka Klejne, IPO.pl, Wywiad
  • IT skaner - środa 23 marca 2011

    W dzisiejszym przeglądzie informacji z polskiego rynku IT m.in.: HP wprowadza oryginalne tusze w cenie zamienników, czat o tym, jak w 2011 r. skutecznie pozyskać pieniądze na inwestycje, operator FreeM zdobył na FB 40 tys. fanów w 4 miesiące, TP wprowadza tanią taryfę umożliwiającą korzystanie z neostrady, ile milionów użytkowników NK gra w gry społecznościowe.  więcej
    23-03-2011, 23:57, Krzysztof Gontarek, Technologie
  • SARE sukcesem kończy emisję akcji w ramach oferty prywatnej

    SARE SA, dostawca autorskiego oprogramowania do realizacji kampanii mailingowych, zakończył emisję akcji w ramach oferty private placement. Inwestorzy objęli maksymalną liczbę oferowanych papierów wartościowych.  więcej
    07-02-2011, 12:25, SARE, Pieniądze
  • E-mail lepszy niż e-reklama


    © Yong Hian Lim - fotolia.com
    W tym roku rynek e-mail marketingu był warty 100 mln zł, w kolejnych ma rosnąć w tempie 100 proc. Okazało się, że wysyłanie e-maili do użytkowników jest skuteczniejszą formą reklamy niż banery internetowe.  więcej
    29-12-2010, 10:24, GazetaPrawna.pl, Pieniądze
  • SARE: Awanse i poszerzenie grona udziałowców


    © Yong Hian Lim - fotolia.com
    Do grona udziałowców specjalizującej się w e-mail marketingu firmy SARE dołączył Tomasz Kusy, Dyrektor Działu IT. Ponadto Łukasz Rzewuski awansował na stanowisko Business Development Managera, a zespół wzmocniła Karolina Żmijewska, obejmując stanowisko New Business Managera.  więcej
    23-07-2010, 09:21, paku, Pieniądze
  • SARE zbada, czy zmieniliśmy mailowe preferencje


    © Yong Hian Lim - fotolia.com
    7 lipca ruszyła kolejna edycja projektu badawczego dotyczącego sposobów korzystania z poczty elektronicznej. Agencja SARE - inicjator projektu – już po raz siódmy przeanalizuje najnowsze trendy i zmiany związane z komunikacją e-mailową Polaków. Badanie potrwa dwa miesiące, a raport z wynikami ankiety zostanie opublikowany we wrześniu.  więcej
    09-07-2010, 13:57, paku, Lifestyle
  • Relacja wideo z konferencji SARE i Bluerank

    Każdy, kto nie miał okazji uczestniczyć w konferencji „E-mail marketing 2010”, która odbyła się 11 maja br. w Warszawie, może to zrobić teraz – poprzez stronę WWW, oglądając relację wideo z tego wydarzenia, połączoną z pokazami slajdów oraz ankietą online.  więcej
    26-05-2010, 05:04, kg, Technologie
  • SARE: E-mail marketing rośnie w siłę


    © Yong Hian Lim - fotolia.com
    O 22% wzrosła liczba firm w Polsce, które w ostatnim roku korzystały z e-mail marketingu. Ponad połowa z nich do prowadzonych przez siebie akcji użyła profesjonalnego systemu e-mailingowego. W przyszłym roku marketerzy planują zwiększyć nakłady finansowe na budowę własnych baz - wynika z szóstego badania wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce przeprowadzonego przez SARE.  więcej
    20-10-2009, 19:38, kg, Pieniądze
  • SARE pokazuje, jak e-maile wyglądają u odbiorców

    Możliwość podglądu wysyłanych wiadomości w piętnastu różnych programach pocztowych, bez potrzeby ich instalowania lub logowania się do nich, udostępniła firma SARE specjalizująca się w e-mail marketingu.  więcej
    26-03-2009, 12:36, aws, Technologie
  • 19 września 2008

    W wydaniu audio: Moja pierwsza komórka - PEKA musi zaczekać - Spotkanie z prof. Bralczykiem - ZAiKS nie chce pieniędzy za tabulatury, ale... - Koniec sporu SARE-Opcom
    19-09-2008, 14:06, Marcin Maj,

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)