Po przeprowadzeniu dokładnego due diligence aktywów Gadu-Gadu, zrezygnowała z ich przejęcia. List intencyjny w sprawie transakcji został podpisany w czerwcu, zgodnie z nim SARE miała wyłączność na negocjacje do końca września.
reklama
Rozmowy między SARE a Xevin Consulting Limited dotyczyły przejęcia takich aktywów Gadu-Gadu jak m.in. komunikator internetowy, sprzęt serwerowy, domeny internetowe gg.pl oraz gadu-gadu.pl, prawa własności do znaków towarowych Gadu-Gadu oraz prawa własności do logotypów Gadu-Gadu. Potencjalna wartość transakcji wynosiła 2,4 mln zł.
- Nasza decyzja to efekt dokładnego due diligence. Biorąc pod uwagę ryzyka związane z nabytymi w wyniku tej transakcji aktywami, zdecydowaliśmy się realizować naszą strategię w inny sposób. Aktywa Gadu-Gadu były dla nas interesujące, ale nasze zasoby technologiczne, ludzkie i finansowe pozwolą nam skutecznie rozwijać ofertę również bez ich przejęcia – powiedział Dariusz Piekarski, prezes zarządu SARE S.A. - Nie wykluczamy kolejnych akwizycji w przyszłości, ale zawsze będzie to efekt bardzo wnikliwej analizy korzyści i ryzyk – podkreślił Dariusz Piekarski.
Grupa SARE działa na rynku e-marketingu oferując szereg usług i rozwiązań poprawiających efektywność kampanii marketingowych i bezpośrednio wspierających sprzedaż. W obszarze działań grupy znajduje się integracja technologii i organizacji oraz rozwój kompetencji w zakresie omnichannel, nie wykluczając przy tym fuzji i przejęć. W lipcu Spółka przejęła pakiet kontrolny MarketNews24, dzięki czemu weszła w obszar tworzenia kontentu wideo. Grupa SARE prowadzi też własne prace R&D, skupiające się na rozwoju kompleksowych narzędzi zwiększających sprzedaż, przede wszystkim w modelu omnichannel, ale także standardowych rozwiązaniach abonamentowych. Do Grupy należą spółki: SARE S.A., Inis, Salelifter, mr Target, Teletarget, MarketNews24.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*