Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Rusza ósme badanie wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce

31-08-2011, 13:16

Kolejne badanie ma na celu zebranie opinii i preferencji użytkowników poczty elektronicznej, a także sposobów jej wykorzystania w życiu codziennym oraz pracy zawodowej.

Z końcem okresu wakacyjnego rozpoczyna się kolejna, ósma już edycja jedynego w Polsce badania wykorzystania poczty elektronicznej. Ankieta będzie dostępna przez trzy tygodnie, a odpowiedzi mają pomóc firmom w jeszcze skuteczniejszym wykorzystaniu newsletterów w swoich strategiach reklamowych i komunikacyjnych.

Sonda
Weźmiesz udział w badaniu SARE?
  • tak
  • nie
wyniki  komentarze

Tegoroczne badanie przygotowane jest przy wykorzystaniu uruchomionego właśnie w systemie SARE modułu umożliwiającego prowadzenie samodzielnych projektów badawczych. Dzięki integracji z systemem e-mailingowym umożliwia on zebranie kompletnych danych statystycznych z przeprowadzonego badania. Część z pytań ankiety będzie skierowana do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej, wydzielony będzie również dedykowany zestaw pytań wyłącznie dla pracowników działów marketingu, PR, dyrektorów przedsiębiorstw i właścicieli firm.

- Doświadczenie ostatnich lat pokazuje, że rynek e-mail marketingu rozwija się bardzo dynamicznie, stąd tak istotne jest poznanie trendów i preferencji odbiorców poczty elektronicznej, czyli de facto nas wszystkich – mówi Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE.

>> Czytaj też: SARE: Wysłaliśmy 220 milionów e-maili

Realizowane corocznie przez SARE badanie wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce ma na celu poznanie preferencji dotyczących komunikacji e-mailingowej oraz ukazanie zmian, które wpływają na tworzenie nowych zastosowań e-komunikacji. Opracowane wyniki mają być doskonałym kompendium wiedzy dla marketerów, pozwalając na podniesienie jakości tworzonych newsletterów i mailingów.

Każdy z respondentów po wypełnieniu ankiety będzie mógł zamówić bezpłatny raport z badania, który zostanie przesłany na jego skrzynkę mailową. Dane najpierw zostaną udostępnione klientom SARE, natomiast później uczestnikom badania i pozostałym zainteresowanym.

Kwestionariusz trafi do respondentów e-mailem, jak również jest dostępny na stronie: www.sare.pl/ankieta


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

TouchPad reaktywacja



Ostatnie artykuły:





fot. Freepik




fot. Freepik



fot. DALL-E