Dzięki znacznemu zwiększeniu skali działania firma SARE osiągnęła znacznie wyższy zysk netto niż rok wcześniej. Podjęte w zeszłym roku działania mają mieć zasadniczy wpływ na jej tegoroczne wyniki finansowe.
reklama
W 2010 roku firma SARE S.A. zanotowała zysk netto na poziomie 463,1 tys. złotych, co stanowi wzrost o 58 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Zarząd SARE wyraził opinię, że tak dobre wyniki to efekt zarówno wzrostu liczby klientów, jak i podjętych w zeszłym roku działań prorozwojowych oraz dywersyfikacyjnych.
W zeszłym roku z systemu SARE wysłano około 220 mln e-maili, o 47 proc. więcej niż rok wcześniej. 25 tys. wysyłek wygenerowało ruch w sieci na poziomie 16 terabajtów. Było to możliwe dzięki ogromnej bazie adresów, w której znajdowało się około 20 mln rekordów. Z kolei liczba wysłanych SMS-ów wzrosła o 350 proc. Spółka wprowadziła również możliwość korzystania z płatności online, a także uruchomiła zwrotny kanał SMS, w tym SMS Premium.
Wśród podjętych w 2010 roku działań należy wymienić wprowadzenie na rynek autorskiego oprogramowania SAREscript oraz zwiększenie zatrudnienia specjalistycznej kadry. Tomasz Pruszczyński, prezes zarządu, podkreślił, że stanowi to dobre podstawy pod dalszy wzrost firmy. Ich wyniki widoczne być powinny już w sprawozdaniu za rok 2011.
Wśród klientów SARE są m.min. Media Markt, IKEA, Siemens, Premium Club, Bankier.pl, Mediarun, Grupa Hotelowa Orbis czy Saturn.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*