Przy przychodach zwiększonych o blisko jedną czwartą, spółce udało się dwukrotnie zwiększyć zysk netto. To efekt m.in. znaczącego zwiększenia liczby klientów.
Firma SARE opublikowała pod koniec zeszłego tygodnia wyniki finansowe za drugi kwartał 2011 roku. Przychody wyniosły w tym okresie 1.317,15 tys. złotych i były o 24 proc. wyższe niż przed rokiem. Wzrost wynika głównie z pozyskania kilkudziesięciu nowych klientów, w tym jednego banku. To efekt zwiększenia zespołu sprzedażowego spółki, co miało miejsce właśnie pomiędzy kwietniem i czerwcem.
Rozpoczęto także współpracę z partnerami z Chin i Indii, czego efektem jest udostępnienie systemu marketingu e-mailowego w tych państwach. Firmie udało się także w tym okresie stworzyć nowe funkcje modułu SMS, a także udostępnić moduł ankiet.
Spółka osiągnęła zysk netto w wysokości 276,83 tys. złotych, a narastająco w całym półroczu - 678,56 tys. złotych. Oznacza to wzrost aż o 208 proc. rok do roku. Po pierwszych sześciu miesiącach bieżącego roku Grupa Kapitałowa SARE S.A. wypracowała z kolei zysk netto w wysokości 669,29 tys. złotych. Na cały rok planowane jest osiągnięcie 1,1 mln złotych zysku netto przy 6 mln złotych przychodów.
- SARE SA znacząco zwiększyło portfolio swoich klientów oraz przygotowywało się do wprowadzenia nowych, autorskich rozwiązań. Inis sp. z o.o. kontynuuje prace nad rozwojem systemu i w dużym tempie zwiększa przychody z działalności - powiedział Tomasz Pruszczyński, prezes zarządu SARE S.A.
SARE to firma specjalizująca się w e-mail marketingu. Udostępnia narzędzia, planuje kampanie, przygotowuje kreacje, wysyła newslettery i wiadomości SMS, opracowuje raporty i analizy, prowadzi szkolenia, buduje bazy adresowe i zarządza nimi. Wśród klientów SARE znajdują się takie marki, jak: Media Markt, IKEA, Siemens, Premium Club, DPD, Agros Nova, Bauer, Netsprint, Bankier.pl, Mediarun, Grupa Hotelowa Orbis, Saturn, Kamis, Lexus, Fiat, Danone, Getin Holding i Murator.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*