SEO

  • Strony nieprzyjazne smartfonom stracą w Google. Gotowy na Mobilegeddon?


    Bloomua / Shutterstock.com
    Google wprowadza zmiany w algorytmach wyszukiwania, które mają promować strony przyjazne smartfonom i zapewne osłabią pozycję stron nieprzyjaznych. Dowiedz się, w jakim stopniu może to wpłynąć na Twoją stronę.  więcej
    21-04-2015, 08:53, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo
  • Wirtualna Polska i Onet vs użytkownicy


    Sergey Nivens
    Tydzień temu jeden z pracowników Onetu opublikował w internecie dramatyczny komunikat, w którym zszokowany opisywał proceder, w wyniku którego internauci widzący w Google wyniki kierujące do WP.pl po ich kliknięciu zamiast na właściwej podstronie mogą lądować na stronie głównej portalu. Szybko okazało się, że sam Onet stosuje bardzo podobny sposób wyprowadzania swoich użytkowników w pole, a już kilka dni później wyszło na jaw, skąd ta nagła przepychanka.  więcej
    16-02-2015, 09:01, Marcin Opolski, Biznes, Finanse i Prawo
  • Z arsenału Google

    Gdy mowa o zmianach, jakie w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy wpływały na wygląd wyników w Google, pierwszym skojarzeniem są dwie aktualizacje algorytmu wyszukiwarki. Jedna to tropiący „złe” linki Pingwin, druga – walcząca ze słabą treścią Panda. Zmian było jednak więcej, a część spośród nich może jeszcze w przyszłości nieraz namieszać.  więcej
    28-01-2015, 01:44, Marcin Opolski, Technologie
  • Google mówi: dbaj o mobilność


    Shutterstock.com
    Od ponad tygodnia część właścicieli stron podłączonych do Google Webmaster Tools otrzymało powiadomienia o niedostosowaniu ich witryn do wyświetlania na urządzeniach mobilnych. Na razie to tylko kiwanie palcem, jednak warto sprawę potraktować poważnie.  więcej
    25-01-2015, 23:15, Marcin Opolski, Technologie
  • Jak wybrać firmę pozycjonującą? 10 porad, które przeniosą Twoje rozmowy z agencjami SEO na inny poziom

    Rozmawiając z klientami, którzy mieli nieprzyjemne doświadczenia z wyborem agencji SEO, dość często słyszę, że podejmując decyzję, kierowali się jedynie ceną. Jeśli pod uwagę weźmiesz tylko ten aspekt, bez sprawdzenia innych istotnych szczegółów, może Cię to „słono” kosztować. W przypadku usługi pozycjonowania cena jest mocno skorelowana z jej jakością, a ta - z bezpieczeństwem. Moja babcia mawiała, że „skąpy traci dwa razy”. Często refleksja przychodzi zbyt późno - kiedy Google nałoży karę na serwis. Kosztowne doświadczenie! Nie chcesz być „mądrym Polakiem po szkodzie”? Oto kilka wskazówek, jak tego uniknąć.  więcej
    02-02-2015, 15:35, Mateusz Zyguła, Widzialni.pl,
  • Z rynku znika ProLink.pl w wyniku działań Google wymierzonych w giełdę linków

    Wczoraj wielu właścicieli stron internetowych, które korzystają z giełd zakupu linków, zarówno jako wydawcy, jak i kupujący, otrzymało od firmy Google powiadomienie o niezgodności ich działań z regulaminem wyszukiwarki. W wyniku masowo przeprowadzonej akcji giełda ProLink, która należy do spółki LeadBullet S.A., zawiesiła swoją działalność.  więcej
    25-11-2014, 09:51, Artur Strzelecki, Biznes, Finanse i Prawo
  • Aktualizacja Pingwin w wyszukiwarce Google


    Romet6 / Shutterstock
    W miniony weekend wyszukiwarka Google wprowadziła aktualizację pod nazwą Pingwin 3.0. Była to już szósta aktualizacja, która dba o to, aby w wynikach wyszukiwania znalazły się przede wszystkim wartościowe strony dla użytkowników wyszukiwarki. Z wielu krajów płyną doniesienia o zmianach, które objęły całą wyszukiwarkę Google, nie tylko jej polską wersję.  więcej
    20-10-2014, 12:21, Redakcja , Technologie
  • 6 kroków do poprawy widoczności strony internetowej


    Creativa / Shutterstock
    Prowadząc biznes w internecie, należy pamiętać, że kluczową kwestią jest zadbanie o to, by nasza strona była widoczna w wynikach wyszukiwarki. Dzięki temu możemy dotrzeć z informacją o firmie do potencjalnych nabywców oferowanych przez nas produktów bądź usług. Co jednak zrobić, gdy nasza strona nie jest widoczna w wynikach wyszukiwania?  więcej
    27-08-2014, 12:15, Anna Garwolińska, SEMSTORM,
  • Podbij Internet z Profesjonalne Pozycjonowanie

    Firma Profesjonalne Pozycjonowanie to lokalna poznańska firma o zasięgu międzynarodowym świadcząca od ośmiu lat kompleksowe usługi e-marketingowe, e-PR-owe i pozycjonerskie dla biznesu w Polsce, Czechach, Anglii, Irlandii, Niemczech, Australii i USA. Profesjonalne Pozycjonowanie ma status Certyfikowanego Partnera Google AdWords. W kwietniu 2013 roku firma otrzymała Wyróżnienie w X edycji prestiżowego konkursu Poznański Lider Przedsiębiorczości w kategorii mikro firm.  więcej
    07-08-2014, 11:45, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • 6 kroków do profesjonalnej strony WWW

    Rozpoczynasz prowadzenie własnego biznesu i chcesz zaznaczyć swoją obecność w Internecie? Będziesz potrzebował odpowiedniej domeny i stabilnej strony WWW. Stworzenie własnego serwisu może być prostsze, niż Ci się wydaje – wszystko, czego będziesz potrzebować, otrzymasz w ramach kompleksowej usługi.  więcej
    04-08-2014, 06:45, Artykuł promocyjny, Technologie
  • Obiecują ochronę stron przed Google


    Creativa / Shutterstock
    Boisz się, że Google zafiltruje Twoją stronę, obniżając jej pozycję? Słyszałeś, że dominująca wyszukiwarka każe za zły profil linków i boisz się, że ktoś spróbuje podkopać Twoją stronę? W internecie pojawił się serwis OchronaSEO.pl, który w zamian za garść drobnych kusi uodpornieniem na „zły dotyk” wyszukiwarki. Czy jednak na pewno jest w stanie zrealizować swoją obietnicę?  więcej
    14-07-2014, 20:56, Marcin Opolski, Biznes, Finanse i Prawo
  • Jak wybrać najlepsze słowa do pozycjonowania strony?

    Pozycjonowanie strony WWW polega na utrzymaniu jej w czołowych wynikach wyszukiwania. Wybór odpowiednich słów kluczowych (takich, które wpisują internauci, szukając oferowanych przez nas produktów bądź usług) jest jedną z podstawowych rzeczy, które musimy wziąć pod uwagę. Na dobór odpowiednich fraz wpływa wiele czynników.  więcej
    08-07-2014, 13:19, SEMSTORM,
  • Wywiad z ekspertem SEO - Gianlucą Fiorelli (MOZ)

    Gianluca Fiorelli - ekspert MOZ. Twierdzi, że w SEO najbardziej ceni sobie ludzi. Nic dziwnego, że urodzony w kilka miesięcy po lądowaniu na księżycu "weteran" SEO przyjął nasze zaproszenie na Search Marketing Day. Przecież to znakomita okazja do spotkania prężnej polskiej branży SEO!  więcej
    29-05-2014, 13:15, Sanket Patel, Blurbpoint.com, Wywiad
  • Nowa odsłona SEMSTORM rozwiązaniem dla efektywnej kampanii reklamowej

    Większa wydajność pracy, oszczędność czasu oraz zwiększenie zysku w biznesie online to najważniejsze wartości SEMSTORM - efektywnego narzędzia analizującego widoczność w wyszukiwarkach internetowych. W nowej odsłonie, system udostępnia szereg dodatkowych opcji, niezwykle istotnych w zakresie planowania kampanii reklamowych w internecie oraz zwiększania sprzedaży.  więcej
    22-05-2014, 18:49, Komunikat firmy, Technologie
  • Koniec ery słów kluczowych? SEO mity

    Ostatnie miesiące to zapowiedź kolejnej rewolucji w pozycjonowaniu. W mediach pojawiają się informacje o tym, że pozycjonowanie, jakie znamy, umiera. Czy tak jest w istocie? Obalamy najpopularniejsze mity.  więcej
    17-03-2014, 09:25, Artykuł sponsorowany, Technologie
  • Jak samodzielnie pozycjonować stronę www?

    Czy można samodzielnie pozycjonować stronę internetową, nie posiadając wieloletniego doświadczenia, specjalistycznych narzędzi i dużego zaplecza seo? Okazuje się, że tak. Przy pomocy kilku poniższych wskazówek, można samodzielnie, skutecznie pozycjonować własną stronę internetową. Ponadto, dzięki ofercie sklepu seo www.the-first.sklep.pl proces ten staje się jeszcze łatwiejszy.  więcej
    07-02-2014, 15:21, Artykuł promocyjny, Technologie
  • Jak skutecznie optymalizować strony internetowe - SeoKitten.com

    Ostatnie aktualizacje i zmiany algorytmu wyszukiwarki Google zmuszają webmasterów i specjalistów od SEO do jeszcze bardziej wzmożonej pracy. Najpopularniejsza na świecie wyszukiwarka uzależnia wyniki wyszukiwania już nie tylko od jakości i naturalności odnośników prowadzących do strony www oraz jej zawartości (Pingwin i Panda), ale również od związku słów kluczowych z kontekstem, co rozpoczyna nowy rozdział w historii Internetu - wyszukiwanie semantyczne. Od jesieni Google bazuje na nowym algorytmie obsługującym zachowanie wyszukiwarki - tzw. Koliber, który oprócz identyfikacji konkretnych słów i mechanizmu rozpoznawania treści, zyskał umiejętność analizowania kontekstu i związku z tematyką. Co oznacza, że w ocenianiu pozycji liczy się również kontekst. To z kolei zmusza administratorów stron i marketingowców do zwiększenia uwagi na jakość, unikalność, przydatność i znaczenie publikowanych treści. Jest to jednocześnie okazją do udoskonalania witryn internetowych. Pomocne będzie w tym nowe narzędzie, skonstruowane przede wszystkim na potrzeby webmasterów oraz specjalistów od pozycjonowania - SEOKitten.  więcej
    31-12-2013, 09:46, Artykuł promocyjny, Technologie
  • Pozycjonowanie może być łatwe

    Wysoka pozycja w Google nie musi wcale oznaczać bajońskich kwot wydanych na kampanie SEO oraz sztabu ludzi pracującego nad optymalizacją Twojej witryny. Możesz to zrobić sam, bez wychodzenia z biura, nawet jeśli nie jesteś ekspertem z zakresu SEO. Wystarczy, że zastosujesz się do kilku praktycznych wskazówek.  więcej
    26-02-2013, 10:19, informacja prasowa, Technologie
  • Jak zmieni się SEO w roku 2013

    Zmiany, które co jakiś czas wprowadza wyszukiwarka Google, niektórzy krytycy odbierają jako zmierzch ery SEO. Mówili tak, jak na świat przyszedł Pingwin, mówili tak o Pandzie, a teraz mówią tak, ponieważ Google co chwila wprowadza jakieś usprawnienia w algorytmie. Uspokajam - SEO nie umiera, SEO musi się zmienić. Jak? Mówią Artur Pleskot i Sławomir Rodziewicz z zarządu firmy Seo Power sp. z o.o oraz Jacek Szypulski - główny programista serwisu Linkolo.pl.  więcej
    07-01-2013, 11:21, informacja prasowa, Technologie
  • SEO nie umiera

    Aktualizacje algorytmu Google mają za zadanie dać użytkownikom większy komfort korzystania z wyszukiwarki i pokazywać bardziej wartościowe wyniki. Czy to się udaje i jaki wpływ na przeciętnego Kowalskiego oraz branżę SEO mają zmiany w Google, opowiada Artur Pleskot, Prezes Zarządu SEO Power, właściciela giełdy linków tekstowych w treści Linkolo.pl  więcej
    11-12-2012, 10:34, informacja prasowa, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)


RSS  
« Czerwiec 2021»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930