Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

SEO

  • 6 elementów SEO dla sklepu internetowego

    Chcesz zwiększyć ruch na swojej stronie internetowej, a tym samym zdobyć więcej klientów? Pozycjonowanie to konieczność dla sklepu internetowego. To dzięki SEO Twoi potencjalni klienci mogą znaleźć Cię w gąszczu innych stron internetowych.  więcej
    11-10-2019, 13:17, Artykuł poradnikowy, Technologie
  • Nowoczesny marketing - nowoczesne www

    We współczesnym świecie nikogo nie trzeba przekonywać do tego, że prowadzenie biznesu nie może odbyć się bez dobrej strony internetowej. Warto jednak przekonywać właścicieli mniejszych i większych firm do inwestowania w nowoczesne oblicze stron internetowych. Dziś bowiem nie wystarcz jednie "postawić" strony, ale trzeba ją umiejętnie zoptymalizować, wypozycjonować, połączyć z kanałami social media i wykorzystać tkwiący z niej potencjał SEM/SEO. Aby te wszystkie zadania zostały spełnione, warto udać się po pomoc do agencji interaktywnej.  więcej
    16-08-2019, 09:21, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Marketing internetowy. Od czego zacząć?

    Marketing internetowy to pojęcie niezwykle szerokie. Większość osób zaczynających promocję własnej firmy w Internecie po mimo gigantycznej ilości informacji może czuć się zagubiona. Z tych podstawowych kanałów sprzedaży możemy w szczególności wyróżnić pozycjonowanie, Google Ads, Facebook Ads, content marketing na portalach społecznościach oraz YouTube. Nasz czas jest ograniczony, od czego więc zacząć?  więcej
    16-07-2019, 14:02, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Netmove - Samodzielne pozycjonowanie strony firmowej - czy ma to sens?

    Różne źródła podają, że istnieje około 650 mln aktywnych stron internetowych. Ich przyrost jest wysoki, jak nigdy. Szacuje się, że w skali miesiąca powstaje 30 mln nowych witryn. Przy takiej mnogości nietrudno o dezorientację klienta lub czytelnika. Warto wyróżnić się z tego tłumu, pozycjonując własny adres.  więcej
    15-04-2019, 16:30, kf, Technologie
  • Kilkanaście startupów w akceleracji [m]spark

    Do programu [m]spark powered by KnowledgeHub Akcelerator zakwalifikowało się 16 z 52 zgłoszonych startupów, rozwijających narzędzia z zakresu marketingu i nowych technologii. Docelowo ich produkty wzbogacą ofertę firmy będącej platformą technologiczną i negocjacyjną, współtworzoną przez agencje mediowe.  więcej
    27-09-2018, 22:11, Nika, Pieniądze
  • Reklama intencyjna, czyli o poszukiwaniu klienta bez użycia cookies

    Do Polski wchodzi właśnie rozwiązanie reklamowe, oparte o intencje zakupowe badane w czasie rzeczywistym. Co ważne, nie wykorzystuje ono „ciasteczek”, więc w kontekście wchodzącego w życie RODO, wydaje się to być odpowiednie narzędzie promocji dla firm.  więcej
    25-05-2018, 10:52, Nika, Pieniądze
  • SEO i email marketing - jak to połączyć?


    Goritza/Shutterstock.com
    Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez SmartInsights, dla 51% marketerów e-mail marketing to najważniejszy kanał komunikacji, a dla 45% z nich kanałem tym jest SEO. Te narzędzia osiągają tak wysokie wskaźniki ze względu na mierzalność, skuteczność, a także opłacalność. Jeśli jeszcze nie zacząłeś integrować tych kanałów między sobą - czas najwyższy, by dowiedzieć się, jak to robić.  więcej
    11-04-2018, 14:46, Artykuł partnera,
  • Słowa, które sprzedają - czyli co powinno się znaleźć w opisie produktu?


    Maxx-Studio / Shutterstock
    Sukces na rynku e-commerce jest wypadkową wielu czynników. Powstaje coraz więcej sklepów internetowych, których oferta jest bardzo obszerna. Jak się wyróżnić? Co zrobić, aby klient dokonał zakupu właśnie u nas? Kluczowe narzędzie, mające wpływ na sprzedaż online, to opis produktu. Dlatego tak ważne jest, aby odpowiednio go skonstruować. Na co należy zwrócić uwagę?  więcej
    29-11-2018, 16:13, kg, Porady
  • E-commerce: wysoka pozycja w Google już nie atutem, a koniecznością.

    Marketerzy nie mają złudzeń: rynkowa pozycja przedsiębiorstwa i szersze możliwości zwiększenia w nim swojego udziału są w znacznym stopniu uzależnione od jego pozycji w rankingu „królowej” wyszukiwarek. Dowodzą tego wnioski z aktualnej edycji badania HubSpot – State of Inbound 2017, zgodnie z którym już 61% specjalistów ds. marketingu z całego świata uważa usprawnienie pozycjonowania serwisów WWW za najważniejszy element swojej strategii.  więcej
    23-08-2017, 05:01, Artur Kosior, Pieniądze
  • Na czym polega pozycjonowanie stron internetowych i gdzie szukać pomocy w tym zakresie?

    Z pozoru wydawać by się mogło, że rzetelne redagowanie treści i dobieranie dedykowanej im grafiki w taki sposób, by wszystko razem tworzyło jedną spójną całość wystarczy, żeby pozyskać wiernych czytelników, którzy wzniosą naszą stronę na wyżyny. Niestety nawet największe zaangażowanie i masa poświęconego czasu mogą okazać się niedostateczne, jeśli chcemy znaleźć się na szczycie wyników wyszukiwań Google.  więcej
    18-07-2017, 14:27, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Dlaczego UX jest kluczowe dla przyszłości SEO?

    Fakt, iż każdy z nas jest indywidualnością wiadomo nie od dziś. Jedni wolą czarne, drudzy białe. Nie ma w tym absolutnie nic dziwnego. Jednak są na świecie osoby, których zadaniem jest znalezienie złotego środka i jednoczesne dotarcie do każdej możliwej grupy odbiorców. Co ważne, nie chodzi tylko o to, by zwrócić na siebie uwagę. Osobę potencjalnie zainteresowaną naszymi usługami należy u siebie zatrzymać i sprawić, by wróciła do nas w najbliższym czasie. Brzmi jak opis działania dyrektora dużego sklepu? Pewnie tak, jednak dokładnie takie same zadania czekają na tych, którzy zajmują się UX w kontekście SEO.  więcej
    07-06-2017, 10:59, Komunikat firmy, Technologie
  • SemKRK #6 BIG - konferencja SEO/SEM z przytupem

    O wcześniejszych edycjach SemKRK informowaliśmy już kilkukrotnie, za każdym razem podkreślając jej barcampowy, sprzyjający networkingowi klimat. W czerwcu możemy spodziewać się edycji szczególnej, bo urządzonej z większym rozmachem.  więcej
    25-05-2017, 14:14, Patronat medialny, Kalendarium
  • Jak zdobyć pozycję w Google i na rynku?

    - Kiedy wypozycjonowaliśmy witrynę firmową, sprzedaż naszych produktów szybko ruszyła. Mimo, że były nowe na rynku, bo dopiero wprowadzaliśmy własną markę – wspomina reprezentant Spacebox. – Dziś jeśli się czegoś potrzebuje, najpierw szuka się tego w internecie. Klienci trafiają do nas, bo jesteśmy wysoko w Google – podkreśla z kolei wiceprezes Szpitala Specjalista.  więcej
    26-04-2017, 10:00, , Pieniądze
  • Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych czyli niezbędne uzupełnienie reklamy w Internecie

    W dzisiejszych czasach Internet jest dobrem, z którego korzystają niemal wszyscy: czy to w celu znalezienia potrzebnej informacji, jak też w postaci środka umożliwiającego prowadzenie pracy zawodowej. Dzisiaj skupimy się przede wszystkim na tym pierwszym aspekcie, a konkretniej samym zjawisku wyszukiwania wiadomości na temat różnych usług i produktów przez użytkowników Sieci za pośrednictwem wyszukiwarek internetowych.  więcej
    13-04-2017, 12:03, Komunikat firmy, Technologie
  • 5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

    Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.
      więcej
    22-03-2017, 13:13, Jakub Dwernicki, Artur Pajkert , Technologie
  • Pozycjonowanie (czyli SEO): Jak to wygląda?

    Nie ma ważniejszej rzeczy dla każdego serwisu www jak widoczność w wynikach wyszukiwania. Działania zmierzające do wprowadzenia witryny na pierwszą stronę w wyszukiwarce, należy zacząć od podstaw. Na początek należy zająć się sprawami, które na pierwszy rzut oka wydają się błahe. W pracy z reklamą nie ma spraw nieistotnych. Działalność u podstaw procentuje w późniejszym czasie, kiedy to wykonuje się robotę nad utrwalaniem zdobytej pozycji.  więcej
    14-03-2017, 12:33, Komunikat firmy,
  • SemKRK - odsłona numer 5 już 24.03.

    SemKRK to cykl spotkań dotyczących SEO i SEM. Spotkań o tyle wartych uwagi, że nie ograniczają się one do samych tylko prezentacji, a integralna częścią imprezy jest atmosfera przypominająca tą znaną z Czwartków Social Media.  więcej
    13-03-2017, 17:04, Marcin Opolski, Kalendarium
  • Praca w SEO - jakie umiejętności i predyspozycje są niezbędne?

    Dzisiaj reklama w internecie porównywana jest swoją popularnością do tradycyjnej reklamy w telewizji czy radio. Dynamiczny rozwój branży marketingu internetowego sprawia, że wzrasta też zapotrzebowanie na specjalistów.  Co trzeba umieć i czego wymagają właściciele firm od przyszłych pracowników?  więcej
    27-04-2018, 14:42, Artykuł partnera, Pieniądze
  • Jak nie zaszkodzić swojej stronie internetowej?

    Optymalizacja i pozycjonowanie – ktoś, kto ma własną stronę internetową, na pewno o tym słyszał. Niestety bardzo często znajomość tego tematu odnosi się tylko do pobieżnego kojarzenia frazesów.  więcej
    16-11-2016, 11:19, Komunikat firmy, Pieniądze
  • SemKRK – krakowskie dyskusje o SEO i SEM

    Konferencje i spotkania branżowe mogę przybierać różne formy. Niektóre przyjmują charakter bardzo profesjonalny, niemalże biznesowy. Inne sprowadzają się do prezentacji konkretnych produktów. W przypadku SemKRK można powiedzieć jedno – organizatorzy pokazali, że można zorganizować wydarzenie w lekkiej atmosferze, które przy okazji podsunie kilka inspiracji.  więcej
    10-10-2016, 00:48, Marcin Opolski, Kalendarium

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)