SEO

  • Google prezentuje nowy algorytm wyszukiwania - MUM, czyli Multitask Unified Model


    apinan
    Nadchodzi MUM, czyli Multitask Unified Model, który może zrewolucjonizować wyszukiwanie w internecie. Rozpoznaje i generuje treści w aż 75 językach, wyłapując informacje zarówno z tekstu, jak i grafiki. Google zapewnia, że algorytm ma być 1000 razy bardziej skuteczny niż dotychczasowy BERT. Oznacza to bardzo dużo wyzwań w działaniach SEO.  więcej
    14-07-2021, 13:07, , Technologie
  • Pozycjonowanie stron - klucz do właściwego zarządzania firmą

    W dzisiejszych czasach prowadzenie firmy wiąże się również z jej promocją w internecie. Docieranie do jak największej grupy odbiorców jest priorytetem przedsiębiorców. Wysokie wyniki sprzedażowe można osiągnąć z pomocą pozycjonowania stron internetowych. Na czym polega ta czynność i dlaczego warto optymalizować strony WWW?  więcej
    29-06-2021, 08:23, Artykuł poradnikowy, Technologie
  • Dlaczego warto pozycjonować stronę w internecie?

    Założenie strony albo sklepu internetowego nie oznacza, że błyskawicznie zyskają one popularność, co przełoży się na zyski biznesowe. Aby je osiągnąć, należy pomóc stronie w zdobyciu owej popularności. W jaki sposób to zrobić? Polecanym i wyjątkowo skutecznym sposobem jest pozycjonowanie.  więcej
    28-04-2021, 09:15, Artykuł poradnikowy, Technologie
  • Pozycjonowanie lokalne - do kogo skierowana jest ta oferta?

    Czy wiesz o tym, że pozycjonowanie lokalne może skutecznie zwiększyć Twoją widoczność jako przedsiębiorcy na obszarze miejsca Twojego zamieszkania oraz całego regionu? Wystarczy odpowiednio zoptymalizować stronę, aby firmy usługowe o lokalnym zasięgu mogły się cieszyć wysokim stopniem popularności w wynikach wyszukiwarek.  więcej
    26-04-2021, 12:48, Artykuł poradnikowy, Technologie
  • Pozycjonowanie stron w Rosji

    Rynek rosyjskojęzyczny obejmuje bardzo szeroki zakres krajów, do których można dotrzeć z pomocą Internetu i oferowanych produktów. Nie da się tego zrobić bez odpowiedniego opracowania strategii mającej na celu wypromowanie marki i zbudowanie jej świadomości wśród społeczeństwa. Szczególną uwagę należy zwrócić na tłumaczenie strony internetowej na język rosyjski i jej dobre wypozycjonowanie. Dzięki takim zabiegom potencjalni klienci będą mogli bez problemu odnaleźć naszą stronę w sieci i tym samym dokonać zakupu oferowanych produktów i usług przez firmę. To oczywiście przełoży się na zysk i rozwój działalności na rynku rosyjskojęzycznym. Musimy jednak pamiętać o tym, że Runet bardzo się różni od naszych zachodnich wyszukiwarek, co przekłada się na inną strategię pozycjonowania i SEO.  więcej
    03-02-2021, 13:43, Artykuł poradnikowy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Pozycjonowanie organiczne czy Google Ads?

    Między zwolennikami pozycjonowania organicznego w wynikach Google a promotorami Google Ads od lat toczy się zaciekła rywalizacja. Każda ze stron chce udowodnić, że jej działania dają lepsze efekty, są bezpieczniejsze, szybsze i bardziej opłacalne. A jaka jest prawdziwa odpowiedź na te wątpliwości?  więcej
    18-01-2021, 10:16, Artykuł poradnikowy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Przebranżowienie się w czasach pandemii - zalety kursów online

    W wyniku panującej obecnie pandemii wiele osób straciło pracę lub ich możliwości zarobkowe zostały w znacznym stopniu ograniczone. Skutki spowolnienia gospodarki odczuwalne są w każdym jej sektorze i niestety nie każdy biznes jest w stanie utrzymać się na rynku, a nawet jeśli - to utrzymać zatrudnienia na tym samym poziomie. Doprowadziło to do sytuacji, która zmusza wiele osób do poszukiwania innej pracy. Nie zawsze jednak możemy liczyć na znalezienie wolnej posady w naszej branży - jak poradzić sobie z taką sytuacją?  więcej
    14-12-2020, 21:29, Artykuł poradnikowy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Postaw na pozycjonowanie stron z Adcube

    Nowoczesna reklama to nie ulotka i nie gazetka informacyjna, a innowacyjna strona internetowa! Aby jednak, była często odwiedzana przez Internautów, konieczne jest stałe kontrolowanie pewnych parametrów, które pozwolą uzyskać wysokie miejsce wśród wyników Google.  więcej
    29-07-2020, 12:37, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Jak robić dobrze SEO na Niemcy?

    Odpowiednia optymalizacja strony www pod kątem wyszukiwarek internetowych, czyli SEO, to podstawa skutecznego pozycjonowania. Co obejmuje SEO i jak je robić dobrze, aby strona internetowa odniosła sukces w Niemczech?  więcej
    06-06-2020, 11:19, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Jak wypozycjonować sklep internetowy?

    Każdy właściciel sklepu internetowego marzy o dużym ruchu na swojej stronie. Jest to jeden z koniecznych warunków, żeby osiągnąć sukces w branży e-commerce. Nie wystarczy jednak posiadać dużego asortymentu czy atrakcyjnych cen. Trzeba również zadbać o odpowiednie pozycjonowanie sklepu, które sprawi, że będzie ona lepiej widoczna dla potencjalnych klientów. W jaki sposób to zrobić? Czy różni się ono od pozycjonowania tradycyjnych stron internetowych? Komu najlepiej to zlecić i ile to będzie kosztowało? Postanowiliśmy trochę bliżej przyjrzeć się temu zagadnieniu.  więcej
    20-03-2020, 16:51, Artykuł poradnikowy, Technologie
  • Specjalista SEO czy agencja SEO? Porównanie

    Podejmowanie działań reklamowych w internecie staje się już w zasadzie koniecznością. Istnieje wiele płaszczyzn, na których możemy pozyskiwać nowych klientów i promować swoją markę. Jedną z najpopularniejszych i zarazem najskuteczniejszych form marketingu internetowego, jest pozycjonowanie stron www.  więcej
    24-02-2020, 10:19, Artykuł poradnikowy, Technologie
  • 6 elementów SEO dla sklepu internetowego

    Chcesz zwiększyć ruch na swojej stronie internetowej, a tym samym zdobyć więcej klientów? Pozycjonowanie to konieczność dla sklepu internetowego. To dzięki SEO Twoi potencjalni klienci mogą znaleźć Cię w gąszczu innych stron internetowych.  więcej
    11-10-2019, 13:17, Artykuł poradnikowy, Technologie
  • Nowoczesny marketing - nowoczesne www

    We współczesnym świecie nikogo nie trzeba przekonywać do tego, że prowadzenie biznesu nie może odbyć się bez dobrej strony internetowej. Warto jednak przekonywać właścicieli mniejszych i większych firm do inwestowania w nowoczesne oblicze stron internetowych. Dziś bowiem nie wystarcz jednie "postawić" strony, ale trzeba ją umiejętnie zoptymalizować, wypozycjonować, połączyć z kanałami social media i wykorzystać tkwiący z niej potencjał SEM/SEO. Aby te wszystkie zadania zostały spełnione, warto udać się po pomoc do agencji interaktywnej.  więcej
    16-08-2019, 09:21, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Marketing internetowy. Od czego zacząć?

    Marketing internetowy to pojęcie niezwykle szerokie. Większość osób zaczynających promocję własnej firmy w Internecie po mimo gigantycznej ilości informacji może czuć się zagubiona. Z tych podstawowych kanałów sprzedaży możemy w szczególności wyróżnić pozycjonowanie, Google Ads, Facebook Ads, content marketing na portalach społecznościach oraz YouTube. Nasz czas jest ograniczony, od czego więc zacząć?  więcej
    16-07-2019, 14:02, Komunikat firmy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Netmove - Samodzielne pozycjonowanie strony firmowej - czy ma to sens?

    Różne źródła podają, że istnieje około 650 mln aktywnych stron internetowych. Ich przyrost jest wysoki, jak nigdy. Szacuje się, że w skali miesiąca powstaje 30 mln nowych witryn. Przy takiej mnogości nietrudno o dezorientację klienta lub czytelnika. Warto wyróżnić się z tego tłumu, pozycjonując własny adres.  więcej
    15-04-2019, 16:30, kf, Technologie
  • Kilkanaście startupów w akceleracji [m]spark

    Do programu [m]spark powered by KnowledgeHub Akcelerator zakwalifikowało się 16 z 52 zgłoszonych startupów, rozwijających narzędzia z zakresu marketingu i nowych technologii. Docelowo ich produkty wzbogacą ofertę firmy będącej platformą technologiczną i negocjacyjną, współtworzoną przez agencje mediowe.  więcej
    27-09-2018, 22:11, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Reklama intencyjna, czyli o poszukiwaniu klienta bez użycia cookies

    Do Polski wchodzi właśnie rozwiązanie reklamowe, oparte o intencje zakupowe badane w czasie rzeczywistym. Co ważne, nie wykorzystuje ono „ciasteczek”, więc w kontekście wchodzącego w życie RODO, wydaje się to być odpowiednie narzędzie promocji dla firm.  więcej
    25-05-2018, 10:52, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • SEO i email marketing - jak to połączyć?


    Goritza/Shutterstock.com
    Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez SmartInsights, dla 51% marketerów e-mail marketing to najważniejszy kanał komunikacji, a dla 45% z nich kanałem tym jest SEO. Te narzędzia osiągają tak wysokie wskaźniki ze względu na mierzalność, skuteczność, a także opłacalność. Jeśli jeszcze nie zacząłeś integrować tych kanałów między sobą - czas najwyższy, by dowiedzieć się, jak to robić.  więcej
    11-04-2018, 14:46, Artykuł partnera,
  • Słowa, które sprzedają - czyli co powinno się znaleźć w opisie produktu?


    Maxx-Studio / Shutterstock
    Sukces na rynku e-commerce jest wypadkową wielu czynników. Powstaje coraz więcej sklepów internetowych, których oferta jest bardzo obszerna. Jak się wyróżnić? Co zrobić, aby klient dokonał zakupu właśnie u nas? Kluczowe narzędzie, mające wpływ na sprzedaż online, to opis produktu. Dlatego tak ważne jest, aby odpowiednio go skonstruować. Na co należy zwrócić uwagę?  więcej
    29-11-2018, 16:13, kg, Porady
  • E-commerce: wysoka pozycja w Google już nie atutem, a koniecznością.

    Marketerzy nie mają złudzeń: rynkowa pozycja przedsiębiorstwa i szersze możliwości zwiększenia w nim swojego udziału są w znacznym stopniu uzależnione od jego pozycji w rankingu „królowej” wyszukiwarek. Dowodzą tego wnioski z aktualnej edycji badania HubSpot – State of Inbound 2017, zgodnie z którym już 61% specjalistów ds. marketingu z całego świata uważa usprawnienie pozycjonowania serwisów WWW za najważniejszy element swojej strategii.  więcej
    23-08-2017, 05:01, Artur Kosior, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)


RSS  
« Sierpień 2021»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031