Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Założenie strony albo sklepu internetowego nie oznacza, że błyskawicznie zyskają one popularność, co przełoży się na zyski biznesowe. Aby je osiągnąć, należy pomóc stronie w zdobyciu owej popularności. W jaki sposób to zrobić? Polecanym i wyjątkowo skutecznym sposobem jest pozycjonowanie.

Z tego artykułu dowiesz się, czym jest pozycjonowanie oraz dlaczego warto się na nie zdecydować.

Dlaczego warto pozycjonować stronę w internecie?

Co to jest pozycjonowanie strony?

SEO to szereg działań służących zwiększeniu widoczności serwisu w wynikach organicznych w wyszukiwarce. Działania te obejmują m.in. odpowiednią optymalizację witryny, link building i content marketing. Pozycjonowanie to często długotrwały proces, ale bardzo skuteczny i – co szczególnie istotne – przynosi efekty długotrwałe. Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych pozwala zdobyć i zachować wysokie miejsca w rankingu Google na wiele fraz.

Zwiększenie ruchu w serwisie

Przyczyn, dla których warto pozycjonować stronę, jest wiele. Najważniejszą jest z pewnością możliwość zwiększenia ruchu w serwisie. Dobrze wypozycjonowana strona jest widoczna na wyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania, w tym na miejscach w TOP10, a nawet TOP3. Im lepsza widoczność serwisu, tym statystycznie  wyższa szansa, że zobaczą ją internauci i wejdą na stronę. Wyższy ruch na stronie prowadzi natomiast do zwiększenia sprzedaży i w efekcie lepszych zysków biznesowych.

Budowa wizerunku marki

Dzięki profesjonalnie prowadzonemu SEO firma może budować swój pozytywny wizerunek. Działania z zakresu content marketingu umożliwiają kreowanie wizerunku firmy jako eksperta w branży. Teksty blogowe, artykuły i wypowiedzi na stronie sprawiają, że pracownicy przedsiębiorstwa zyskują wizerunek specjalistów, co w efekcie także prowadzi do zwiększenia zysków i współczynnika konwersji. Klienci są bowiem bardziej skłonni dokonać zakupu od firmy, której ufają.

Dotarcie do potencjalnych klientów

Dzięki pozycjonowaniu na odpowiednio dobrane słowa kluczowe firma może dotrzeć do określonej, potencjalnej grupy klientów. Internauci wpisujący w pasek wyszukiwarki konkretne, sprecyzowane zapytania (z tzw. długiego ogona) to zazwyczaj osoby realnie zainteresowane zakupem danego produktu albo zrealizowaniem usługi. Dzięki SEO możesz więc trafić do internautów, którzy mogą stać się szybko Twoimi klientami, jeśli przekonasz ich swą atrakcyjną ofertą.

Szansa dla nowych firm

Pozycjonowanie serwisu to wielka szansa zwłaszcza dla firm, które dopiero niedawno rozpoczęły swą działalność w sieci. Dotarcie do dużej grupy klientów i zaprezentowanie im swojej oferty nie jest proste, zwłaszcza gdy o marce nikt wcześniej nie słyszał. W takim przypadku pozycjonowanie jest bardzo polecanym, a równocześnie ekonomicznym rozwiązaniem. Skutecznie prowadzone działania SEO pozwalają zdobyć wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, a w efekcie zwiększyć widoczność serwisu w Google. W ten sposób strona czy sklep internetowy zyskują na popularności, a w rezultacie mogą też zyskać nowych klientów.Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przeczytaj również: Jak zadbać o widoczność w internecie.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E


Tematy pokrewne:  

tag SEOtag pozycjonowanietag nols