Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

obsługa klienta

  • Różowe laptopy, przygoda z home.pl, internet za 5 zł i generator labiryntu


    Shutterstock.com
    Dziś poruszę osiem tematów: tanie ultrabooki, które straszą kolorem obudowy, dwie mobilne aplikacje o olimpiadzie (jedna dobra, druga zła), poziom obsługi klienta w firmie Home.pl, sposób na tani Internet za 5 zł, finał sprawy zaginionego skanera, dalszy ciąg starań o obniżenie ceny domeny regionalnej i jednoliniowy kod w języku basic, generujący labirynt.  więcej
    26-02-2014, 09:51, Sławomir Wilk, Technologie
  • Jak przedrzeć się przez pierwszą linię barykady w Orange i zdobyć iPhone 5


    DI
    Podpisać umowę z operatorem jest łatwo, ale przedłużyć ją na korzystnych dla siebie warunkach to nieprosta sprawa. Przekonał się o tym Tymoteusz Aleksander Góral, który opisał swoje perypetie w liście do Dziennika Internautów.  więcej
    22-10-2012, 09:52, LISTY CZYTELNIKÓW, Interwencje
  • Rola bazy danych w budowaniu efektywnych relacji z klientem - case study


    Allegro
    Podstawowe założenia wprowadzenia w firmie systemu do zarządzania relacjami z klientami (CRM) koncentrują się wokół dwóch celów:  więcej
    30-03-2012, 12:43, Laura Nawrocka, More7 Polska,
  • Klient nasz Pan, czyli jak się nauczyć profesjonalnej obsługi

    O sukcesie firmy decyduje nie tylko sam produkt czy usługa. Równie ważni są profesjonalnie przygotowani pracownicy, którzy będą potrafili rozmawiać z klientem, by obsłużyć go na możliwie najwyższym poziomie. Istotnych jest tutaj szereg składników, m.in. wygląd personelu, autoprezentacja, sposób zachowania i mówienia oraz umiejętność zadawania pytań, by poznać oczekiwania i potrzeby osoby zainteresowanej proponowaną ofertą. Dziś radzimy, jak zdobyć taką wiedzę.  więcej
    24-03-2012, 15:36, Zuzanna Szymańska, Porady
  • Outsourcing czy własne call center?


    © Kurhan - Fotolia.com
    Polscy biznesmeni są świadomi korzyści, jakie wiążą się z wdrożeniem systemu call center w przedsiębiorstwie - aż 16% firm przewiduje zwiększenie wydatków na centrum obsługi telefonicznej. Jakie rozwiązanie wybrać, aby zainwestowane pieniądze stały się źródłem zysków?  więcej
    19-07-2011, 09:41, Natalia Żalińska, Pieniądze
  • TelePolska wprowadza Kodeks Dobrych Praktyk


    © Kurhan - Fotolia.com
    Dobre relacje z klientami oraz precyzyjnie określone standardy obsługi to dwie najważniejsze przesłanki przyjęcia przez spółkę TelePolska „Kodeksu Dobrych Praktyk”. Przedstawiciele zapowiadają, że jest to kolejny krok w promowaniu biznesu przyjaznego społeczeństwu.  więcej
    19-07-2011, 09:22, paku, Pieniądze
  • Microsoft daje przykład, jak traktować użytkowników konsol


    Robert Scoble, na lic. CC
    Biorąc pod uwagę niedawne wpadki Sony, gigant z Redmond zachowuje się wręcz wzorowo.  więcej
    20-05-2011, 12:25, Adrian Nowak, Technologie
  • TP uruchamia obsługę klienta przez SMS


    TP S.A.
    Telekomunikacja Polska uruchomiła nową funkcję SMS 6505, dzięki której klienci tej firmy mogą sprawdzić saldo swojego konta, statusy zgłoszeń czy też liczbę pozostałych minut, wliczonych do ceny abonamentu w aktualnym okresie rozliczeniowym.  więcej
    01-06-2010, 11:05, Paweł Kusiciel, Technologie
  • TP przyjazna klientom

    Telekomunikacja Polska otrzymała certyfikat "Firma Przyjazna Klientom". Z niezależnych badań wynika bowiem, że trzech na czterech klientów jest zadowolonych z poziomu obsługi.  więcej
    18-03-2010, 07:12, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Obsługa klienta dźwignią handlu


    © Kurhan - Fotolia.com
    Ludzie urodzeni w latach 1982-2001 to klienci preferujący nowe formy komunikacji od czatów począwszy, przez rozmowy wideo, na blogowaniu kończąc. Firmy, które jako pierwsze dostosują formę obsługi do tych właśnie preferencji, mogą liczyć na duży udział w zyskach - wynika z badania przeprowadzonego przez The Economist Intelligence Unit i firmę Genesys.  więcej
    06-04-2009, 14:32, Daniel Kotowski, Lifestyle
  • Klienci sieci Play będą od 10 czerwca płacili za połączenie z Obsługą Klienta - koszt połączenia w kraju wyniesie 1 zł  więcej
    17-05-2008, 01:08, Krzysztof Gontarek, Technologie
  • 20 wideoporad związanych z handlowaniem, relacjami z klientem oraz zarządzaniem udostępniła za darmo na swoich stronach firma Kontrakt OSH  więcej
    13-05-2008, 14:07, Krzysztof Gontarek, Pieniądze
  • Offline: Raport z wojny o internet

    W połowie stycznia wróciłem z zaświatów do cywilizacji, czyli z wojen z TPSA do XXI wieku. W połowie grudnia doszło do awarii, w wyniku której oparta na DSLu sieć osiedlowa do dziś pozostaje nieaktywna, a zabawa wokół niej rozkręca się na całego.  więcej
    15-01-2008, 11:24, mo, Lifestyle
  • Polkomtel stawia na dbałość o klientów

    Operator sieci Plus przedstawił pod koniec ubiegłego roku założenia strategii Polkomtel S.A. na lata 2008-2012. Firma zamierza walczyć o pozycję lidera na rynku telefonii komórkowej głównie poprzez wysoką jakość obsługi klientów, ale również nowoczesną ofertą usług i wdrażaniem najnowszych technologii.  więcej
    04-01-2008, 11:40, Krzysztof Gontarek, Pieniądze
  • e-Inspektorat ZUS niezabezpieczony

    Internetowy serwis obsługi klientów ZUS zawiera błędy krytyczne, które umożliwiają przejęcie danych oraz zaszyfrowanych haseł (haszy) użytkowników tego serwisu - poinformowali Dziennik Internautów przedstawiciele serwisu United Crew.  więcej
    18-01-2007, 23:25, kg, Lifestyle
  • Tele2 przeprasza i zaostrza kontrolę sprzedaży

    Kilka dni temu Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE) poinformował o rozpoczęciu postępowania przeciwko operatorowi Tele2 Polska za naruszenia obowiązków informacyjnych w stosunku do użytkowników końcowych przy zawieraniu umów oraz utrudniania rozwiązania umowy. W tej sytuacji przedstawiciele operatora przepraszają i obiecują poprawę.  więcej
    15-09-2006, 12:56, kg, Lifestyle
  • Błękitna Linia prawie bez zmian...

    Telekomunikacja Polska musi zapłacić ponad 4,2 miliona złotych kary za niewykonanie decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Postępowanie sprawdzające przeprowadzone przez UOKiK wykazało, że system obsługi klientów TP, w tym "Błęktina Linia", nadal poważnie szwankuje naruszając zbiorowe interesy konsumentów.  więcej
    14-04-2005, 14:23, redakcja, Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)