Telekomunikacja Polska uruchomiła nową funkcję SMS 6505, dzięki której klienci tej firmy mogą sprawdzić saldo swojego konta, statusy zgłoszeń czy też liczbę pozostałych minut, wliczonych do ceny abonamentu w aktualnym okresie rozliczeniowym.
Usługa Telekomunikacji Polskiej przeznaczona jest dla klientów indywidualnych, którzy podali numer telefonu komórkowego w umowie jako telefon kontaktowy. Osoby, które chciałyby skorzystać z usługi, a nie podały numeru komórkowego, mogą dokonać aktualizacji swoich danych u doradcy TP na infolinii.
SMS-owa obsługa klientów dostępna jest z sieci Era, Plus, Play i Orange.
Korzystając z usługi SMS 6505, klienci Telekomunikacji Polskiej mogą sprawdzić swoje saldo, aktualne zużycie minut, status swoich zgłoszeń oraz zamówień złożonych w TP.
Przykładowo, aby sprawdzić saldo, należy wysłać SMS o treści SALDO.numer_telefonu na numer 6505, przykład: SALDO.225512345
Jeśli chcemy sprawdzić aktualne wykorzystanie minut w ramach abonamentu w danym miesiącu należy wysłać SMS o treści ILE.numer_telefonu na numer 6505, przykład: ILE.225512345
Koszt usługi to cena wysłania standardowego SMS zgodnie z cennikiem operatora sieci komórkowej. Podobną usługę wprowadziła już firma Netia.
Więcej informacji na stronie tp
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*