IAB

  • IAB Polska tworzy Zbiór Case Studies Brand Advertising Online

    Działająca w ramach IAB Polska grupa robocza Brand Advertising Online stworzyła zbiór case studies najciekawszych kampanii brand advertising online z ubiegłego roku. Zbiór może być źródłem wiedzy oraz inspiracji dla brand managerów i marketerów.  więcej
    11-01-2012, 22:38, paku, Biznes, Finanse i Prawo
  • Kryzys ominął reklamę internetową


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Kryzys finansowy, jak na razie, w znaczący sposób nie dotyka branży internetowej. Wartość polskiego rynku reklamy online w pierwszym półroczu 2011 wyniosła prawie miliard złotych. Jest to o jedną czwartą więcej, niż w analogicznym okresie z ubiegłego roku. Reklama wideo także rośnie w siłę, podobnie jak wydatki na reklamę produktową - wynika z badania IAB AdEx, przeprowadzonego przez PwC.  więcej
    04-12-2011, 10:11, paku, Biznes, Finanse i Prawo
  • Forum IAB 2011: znamy nazwiska wszystkich prelegentów

    Do rozpoczęcia konferencji Forum IAB, odbywającej się w ramach Internet Poland Conference&Expo, pozostało pięć dni. Znana jest już lista wszystkich prelegentów, którzy wystąpią w tegorocznej edycji wydarzenia organizowanego przez IAB Polska.  więcej
    07-11-2011, 17:03, PATRONAT BRANŻOWY, Kalendarium IT
  • Internet Poland Conference and Expo 2011 w MT Polska

    Internet Poland Conference and Expo 2011, największa impreza w Polsce prezentująca firmy oraz tematykę z dziedziny marketingu interaktywnego, odbędzie się w dniach 8-9 listopada w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Przez dwa dni wystawcy prezentować będą kompleksowe usługi i najnowsze rozwiązania w dziedzinie marketingu interaktywnego. W trakcie wydarzenia odbędzie się prestiżowa konferencja internetowa Forum IAB 2011, którą uświetni obecność światowych autorytetów branżowych. Punktem kulminacyjnym będzie gala wręczenia nagród w konkursie Mixx-Awards 2011 na najlepsze kampanie reklamowe online.  więcej
    27-10-2011, 09:14, PATRONAT BRANŻOWY, Kalendarium IT
  • Internet Poland 2011 za miesiąc

    W czasie dwóch dni Internet Poland 2011 odbędą się: targi branżowe, konferencja Forum IAB oraz gala rozdania nagród Mixx Awards. Organizatorem jest IAB Polska.  więcej
    19-10-2011, 13:47, PATRONAT BRANŻOWY, Kalendarium IT
  • Marketing interaktywny na Uczelni Łazarskiego

    Marketing Interaktywny ma być nową specjalnością na studiach I stopnia na Uczelni Łazarskiego. Program studiów został przygotowany wspólnie z ekspertami firm zrzeszonych w Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB. Pierwszą odsłoną tej współpracy będzie miesięczny kurs z zakresu marketingu interaktywnego, który rozpocznie się 9 sierpnia br.  więcej
    27-07-2011, 11:27, mm, Technologie
  • Raport IAB 2010 o rynku internetowym

    Od kilku dni dostępny jest raport podsumowujący działalność prowadzoną na rynku internetowym i interaktywnym w Polsce przez IAB Polska.  więcej
    31-05-2011, 14:23, paku, Technologie
  • Ostanie dni zgłoszeń do MIXX Awards Europe 2011

    Tylko do 13 maja firmy członkowskie IAB Polska mogą nadsyłać zgłoszenia do drugiej edycji konkursu MIXX Awards Europe 2011. Nagrodzone zostaną w nim najlepsze kampanie reklamowe i marketingowe zrealizowane w internecie.  więcej
    05-05-2011, 21:31, paku, Kalendarium IT
  • IAB: reklama w internecie wyprzedziła prasową


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Zeszłoroczne wydatki na reklamę w sieci przekroczyły 26 mld dolarów i były wyższe od osiągniętych w roku poprzednim o blisko 15 proc. Jednocześnie internetowi udało się wyprzedzić prasę, w której umieszczono reklamy warte 22,8 mld USD.  więcej
    14-04-2011, 21:52, Michał Chudziński, Biznes, Finanse i Prawo
  • Internet głównym źródłem informacji dla abonentów


    mark sebastian na lic. CC
    Zdecydowana większość internautów jako główne źródło informacji o usługach i ofertach operatorów sieci komórkowych wymienia internet. Prawie 90% odwiedza strony operatorów - wynika z badania IAB, wykonanego przez PBI.  więcej
    18-02-2011, 08:18, paku, Internauci
  • Studia podyplomowe na SGH za pracę magisterską o e-marketingu


    ©istockphoto.com/RichVintage
    Praca magisterska z zakresu marketingu internetowego może się okazać furtką do SGH w Warszawie na studia podyplomowe. Oprócz tego organizatorzy kuszą iPadem dla zwycięzcy i promotora, a także płatnymi praktykami w firmach z branży internetowej.  więcej
    22-09-2010, 11:45, paku, Internauci
  • Rola internetu w zakupach artykułów spożywczych


    © James Steidl - Fotolia.com
    Internauci aktywnie interesują się tematyką odżywiania i produktami spożywczymi. Internet pełni bardzo ważną rolę w procesie poszukiwania informacji o produktach spożywczych, a także w procesie podejmowania decyzji o zakupie - wynika z badania przeprowadzonego dla IAB przez PBI.  więcej
    16-09-2010, 15:50, paku, Internauci
  • Reklama online łamie prawo


    © arturbo at istockphoto.com
    Głośne banery bezprawnie ingerują w sferę prywatności internautów. Spam i okienka, które ciężko wyłączyć, to najpopularniejsze formy nielegalnej reklamy. Za taką promocję grozi kara do 10 proc. rocznego przychodu danej firmy.  więcej
    07-08-2010, 11:26, GazetaPrawna.pl, Biznes, Finanse i Prawo
  • IAB: W IQ 2008 w wydatkach na reklamę online w USA odnotowano 18,2% wzrost (rok do roku). Dochody reklamobiorców osiągnęły poziom 5,2 mld dolarów  więcej
    25-06-2008, 08:58, Krzysztof Gontarek, Biznes, Finanse i Prawo
  • Coraz większe inwestycje w reklamę internetową


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Polskie media internetowe odnotowały w I kwartale tego roku największą dynamikę wzrostu przychodów z reklam - 36% - w porównaniu do pozostałych mediów - wynika z szacunków firmy CR Media Consulting.  więcej
    20-05-2008, 13:06, Krzysztof Gontarek, Biznes, Finanse i Prawo
  • Elity marketingu online spotkają się na początku czerwca br. w Berlinie podczas konferencji IAB Interact 2008. IAB Polska organizuje wyjazd ok. 60 osób  więcej
    17-04-2008, 21:24, Krzysztof Gontarek, Biznes, Finanse i Prawo
  • Internet wyprzedził prasę tradycyjną

    W Wielkiej Brytanii nie tylko przełamano barierę wydatków na reklamę w internecie, ale co ważniejsze w kraju tym zmienił się także podział kawałków w wielkim torcie reklamowym.  więcej
    02-04-2007, 20:21, Michał Chudziński, Internauci

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)