Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Marketing interaktywny na Uczelni Łazarskiego

27-07-2011, 11:27

Marketing Interaktywny ma być nową specjalnością na studiach I stopnia na Uczelni Łazarskiego. Program studiów został przygotowany wspólnie z ekspertami firm zrzeszonych w Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB. Pierwszą odsłoną tej współpracy będzie miesięczny kurs z zakresu marketingu interaktywnego, który rozpocznie się 9 sierpnia br.

W najbliższym roku akademickim Uczelnia wprowadza do swojej oferty specjalność pozwalającą na zdobycie kompleksowej wiedzy na temat zarządzania projektami marketingowymi w internecie, obsługi social media i szeroko rozumianej komunikacji interaktywnej. Wszystkie zajęcia specjalizacyjne będą odbywały się w formie konwersatoriów i warsztatów, z wykorzystaniem case studies oraz w formie pracy zespołowej.

Już w sierpniu, w ramach współpracy Uczelni z Związkiem Pracodawców Branży Internetowej, zostanie wdrożony pilotażowy, miesięczny kurs marketingu interaktywnego, który rozpocznie się 9 sierpnia. Szkolenie jest dedykowane wszystkim, którzy interesują się tematyką e-biznesu. Zajęcia będą obejmowały 36 godzin spotkań z ekspertami zajmującymi się na co dzień różnymi obszarami e-marketingu i e-PR.

>>> Czytaj: AGH i Opcom: studia z marketingu internetowego

Specjalność Marketing Interaktywny jest dedykowana osobom zainteresowanym nowymi technologiami i sposobami dotarcia do odbiorców w internecie, aktywnym użytkownikom kanałów social media oraz osobom, które chcą poznać funkcjonalność nowoczesnych nośników komunikacji, jak smartfony czy tablety. Absolwenci specjalności być może znajdą pracę w szeroko rozumianym e-biznesie, agencjach reklamowych, marketingowych i PR oraz w branży telekomunikacyjnej.

Zajęcia podczas kursu oraz w ramach studiów będą prowadzone przez specjalistów z największych agencji interaktywnych, takich jak Agora SA, Onet.pl, Wirtualna Polska, Interia.pl, Ad.net, ARBOmedia i in. Więcej informacji na temat oferty Uczelni Łazarskiego można znaleźć na stronie www.rekrutacja.lazarski.pl.

Inne uczelnie również zaczynają interesować się kształceniem osób na potrzeby e-biznesu. Marketing Internetowy pojawił się jako kierunek studiów podyplomowych na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, z kolei Uniwersytet Mikołaja Kopernika uruchomił studia podyplomowe w zakresie e-biznesu wspólnie z Akademią Allegro.

>>> Czytaj: 100 tys. dolarów na biznes zamiast szkoły?


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *