Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Możesz wygrać indeks na Studia Podyplomowe Marketingu Internetowego w SGH

12-01-2012, 17:51

Studenci oraz absolwenci uczelni wyższych za najlepszą pracę licencjacką, inżynierską lub magisterską z zakresu marketingu internetowego mogą otrzymać indeks na studia podyplomowe w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Już po raz trzeci Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa w Warszawie organizują konkurs dla na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego. W tym roku zdecydowano rozszerzyć konkurs o prace licencjackie oraz inżynierskie, co ma zwiększyć zainteresowanie.

- Wiele wciąż studiujących osób ma duże doświadczenie zawodowe, co sprawia, że poziom prac dyplomowych zgłaszanych do naszego konkursu jest naprawdę wysoki. Świadczą o tym bardzo pozytywne opinie przedstawicieli jury, którzy bardzo często oferują laureatom konkursu płatne staże czy niekiedy zatrudnienie - powiedziała Anna Wątła, manager ds. edukacji w IAB Polska, organizator konkursu.

Czytaj też: Magazyn Online Marketing Polska już na rynku

Do udziału w konkursie dopuszczone zostaną prace magisterskie, licencjackie oraz inżynierskie z zakresu marketingu internetowego obronione w okresie od 01.01.2007 r. do 03.02.2012 r. (wtedy kończy się zbiórka prac). W lutym prace zostaną ocenione przez przedstawiciela SGH oraz jury konkursu, a pierwszego marca zostaną ogłoszone wyniki.

Autor najlepszej pracy dyplomowej otrzyma indeks na rozpoczynającą się w marcu 2012 roku 16. edycję Studiów Podyplomowych Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej , a autorzy pozostałych nagrodzonych prac otrzymają możliwość uczestniczenia w miesięcznych płatnych praktykach.

Szczegóły dostępnie są na stronie: iabpolska.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: IAB Polska