Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Raport IAB 2010 o rynku internetowym

31-05-2011, 14:23

Od kilku dni dostępny jest raport podsumowujący działalność prowadzoną na rynku internetowym i interaktywnym w Polsce przez IAB Polska.

Raport strategiczny IAB Polska Internet 2010 Polska - Europa – Świat to już ósme z kolei roczne podsumowanie działalności rynku internetowego w naszym kraju. W tym roku w prace nad raportem zaangażowała się rekordowa liczba 140 autorów, uznanych ekspertów branży internetowej, którzy aktywnie działają w grupach roboczych IAB Polska i wspierają rozwój branży interaktywnej.

>> Czytaj też: IAB będzie pracować na rzecz promocji e-handlu

Dokument został rozbudowany i uzupełniony o nowe zagadnienia. W celu wzbogacenia wartości merytorycznej raportu w tym wydaniu do niektórych rozdziałów dodano prognozy na rok 2011 oraz nowe zagadnienia:

  • Adserwery
  • Aplikacje mobilne
  • PR online
  • Smartphony i tablety
  • Telewizje i radia internetowe

- Współpraca i konsultacje ze wszystkim autorami, którzy byli zaangażowani w pisanie raportu strategicznego zaowocowała stworzeniem jego obecnej struktury oraz powstaniem nowych rozdziałów. W tym roku raport strategiczny jest wyjątkowo obszerny, co wskazuje na to, jak szybko i wielokierunkowo rozwija się rynek internetowy w Polsce. Bardzo dziękuję wszystkim autorom za zaangażowanie oraz czas poświęcony na tworzenie najważniejszego dokumentu dla branży – powiedziała Anna Wątła, menedżer ds. edukacji w IAB Polska, redaktor naczelna Raportu.

>> Czytaj też: IAB Polska: Kolejne poradniki na temat marketingu interaktywnego

Raport strategiczny jest dokumentem, który ma przedstawiać rzeczywisty obraz polskiej branży internetowej. Raport w wersji PDF jest dostępny do pobrania (po uprzednim wypełnieniu formularza) na stronie IAB w zakładce Raporty: www.iabpolska.pl/raporty


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *