Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Szukasz ogólnej wiedzy o marketingu? A może interesuje Cię jakiś konkretny obszar, w którym chcesz się rozwinąć? Jakkolwiek planujesz podejść do rozszerzania marketingowych umiejętności, sięgnij po czasopismo Marketer Plus. Jest to dwumiesięcznik, dzięki któremu z pewnością staniesz się lepszym marketerem, niezależnie od specjalizacji, jaką zajmujesz się na co dzień. Dowiedz się, dlaczego warto sięgnąć po Marketera Plus.

Marketer Plus, czyli marketing od podszewki

Marketer Plus to obowiązkowa lektura każdego marketera

Najlepsza wiedza to taka, która pochodzi z pierwszej ręki. I właśnie taki jest Marketer Plus. Znajdziesz w nim artykuły, które piszą eksperci z różnych dziedzin marketingu, dzieląc się swoją wieloletnią wiedzą. I to właśnie jeden z głównych atutów, które przemawiają za postawieniem na to czasopismo – prezentowane w nim rozwiązania sprawdziły się już w wielu firmach niezależnie od branży, w której działają. Dlatego również i Ty masz pewność, że to, czego się dowiesz, zaprocentuje w podejmowanych przez Ciebie działaniach.

Teksty, które znajdziesz w Marketerze Plus, pisane są bardzo przystępnym językiem, a to sprawia, że niezależnie od stopnia zaawansowania, z powodzeniem wykorzystasz to, czego się nauczysz. Magazyn przeznaczony jest zarówno do początkujących marketerów, jak i dla osób, które marketingiem zajmują się już od dłuższego czasu, a teraz szukają inspiracji i nowych rozwiązań. A mimo faktu, że czasopismo przeznaczone jest niemal dla wszystkich, nie oznacza to, że teksty są w jakikolwiek sposób uproszczone. Każdy artykuł wyczerpuje podejmowany temat.

Marketer Plus, czyli marketing od podszewki

Marketer Plus – kompleksowa wiedza o marketingu

Dlaczego Marketer Plus to kompletna wiedza o marketingu? Ponieważ obejmuje bardzo szeroką tematykę. Zresztą sam marketing można uznać za niekończącą się opowieść, a to dlatego, że trendy z roku na rok zmieniają się. Ponadto coraz to nowsze narzędzia i rozwiązania wymagają tego, by być z nimi na bieżąco, a to niezbędne do tego, by podejmowane działania były jak najbardziej efektywne.

W ostatnim czasie popularność zyskują tematy związane ze sztuczną inteligencją. I to nie bez powodu – AI może być niezwykle pomocne w wielu dziedzinach, w tym również w marketingu. Marketer Plus odpowie więc na pytanie, w jakich obszarach marketingu sprawdzi się sztuczna inteligencja i w jaki sposób może wspierać marketerów. A im szybciej zaimplementujesz AI, tym większa szansa, że zoptymalizujesz wiele działań i będziesz o krok (lub nawet kilka) przed konkurencją.

Marketing wymaga też odpowiedzialnej i skutecznej komunikacji. Z jednego z najnowszych numerów dowiesz się więc, co to jest prosty język i w jaki sposób go wykorzystywać, a także nauczysz się prowadzić spójną komunikację we wszystkich kanałach. To pozwoli Ci m.in. dostosować treści do konkretnych grup docelowych w zależności, jakimi drogami chcesz do nich dotrzeć.

Jest to zaledwie kropla w morzu tematów podejmowanych w Marketerze Plus. W dwumiesięczniku znajdziesz też między innymi informacje o reklamie w wyszukiwarkach, marketingu B2B, UX, analizie danych czy o tym, jak tworzyć skuteczny content, by realnie wspierał sprzedaż, a także wiele innych szczegółowo opisanych zagadnień.

 

Foto i treść: materiał partnera


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E


Tematy pokrewne:  

tag wiedzatag prasatag marketingtag marketer plustag edukacja