Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

programy lojalnościowe

  • Kampanie SMS - co warto wiedzieć?

    W dobie intensywnej cyfryzacji oraz rosnącej konkurencji na rynku, firmy nieustannie muszą szukać skutecznych i bezpośrednich form komunikacji z klientami. Kampanie SMS stanowią jedno z najbardziej efektywnych narzędzi marketingowych, umożliwiających dotarcie do szerokiej grupy odbiorców w czasie rzeczywistym. Dzięki nim możliwe jest szybkie informowanie o promocjach, ofertach specjalnych czy ważnych aktualizacjach. Wykorzystanie kampanii SMS to nie tylko sposób na zwiększenie zaangażowania klientów, ale również narzędzie wspierające budowanie długotrwałych relacji biznesowych.  więcej
    06-12-2024, 20:33, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Personalizacja, sztuczna inteligencja i chatboty. Co czeka programy lojalnościowe w 2024 roku?


    gpoint studio
    Czy programy lojalnościowe wciąż mają potencjał do budowania potęgi marki? Chociaż laikowi kojarzą się przede wszystkim z rabatami i bonusami, w rzeczywistości są niewyczerpanym źródłem wiedzy o konsumentach i ich potrzebach. Mądre wykorzystanie tej wiedzy przekłada się na wzrost lojalności klientów i wzmocnienie wizerunku firmy. To nie zmieni się w najbliższych miesiącach. Na jakie trendy warto zwrócić uwagę, by jak najlepiej dostosować program lojalnościowy do oczekiwań klienta i czerpać z mocy nowych technologii?  więcej
    05-03-2024, 11:22, _, Pieniądze
  • Gdzie szukać promocji: Przewodnik po najlepszych źródłach oszczędności


    Karolina Grabowska
    W dzisiejszym świecie, w którym cena życia, produktów i towarów nieustannie rośnie, poszukiwanie promocji stało się nieodłącznym elementem dbania o nasz budżet. Na nasze szczęście istnieje wiele miejsc, gdzie można znaleźć atrakcyjne promocje i rabaty na różnorodne produkty i usługi. Oto przewodnik po skutecznych źródłach oszczędności.  więcej
    15-01-2024, 13:43, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Rozwiń swój biznes z programami lojalnościowymi Viscale!

    Czy wiesz, że pierwsze programy lojalnościowe pojawiły się już w 1896 roku? To właśnie wtedy w USA na potrzeby firmy Sperry & Hutchinson. Klienci, gromadząc znaczki wydawane przez sklepy mogli wymieniać je na nagrody! Przez te wszystkie lata przedsiębiorcy czerpiąc z doświadczenia innych, stworzyli różne rodzaje programów partnerskich, których głównym i niezmiennym celem jest budowanie zaangażowanej społeczności Klientów wokół marki. O tym czym są programy lojalnościowe, jakie obecnie wyróżniamy ich rodzaje oraz jak w stworzeniu spersonalizowanego programu może Ci pomóc rynkowy lider – spółka Viscale – dowiesz się z poniższego materiału.  więcej
    27-09-2021, 09:23, Komunikat firmy, Pieniądze
  • Kilkuset procentowy wzrost zainteresowania działaniami marketingowymi w e-commerce

    Już 73% Polaków deklaruje, że robi zakupy w Internecie1, dlatego wiele firm w minionym roku podjęło lub przyspieszyło decyzję o rozszerzeniu swojej działalności o kanał online. Zwiększenie konkurencji wśród sklepów internetowych zaostrzyło walkę o klienta i wymagało od sprzedających skupienia się na działaniach marketingowych, m.in. na analizie danych sprzedażowych, newsletterach oraz programach lojalnościowych.  więcej
    10-03-2021, 19:23, _, Pieniądze
  • Milion pobrań aplikacji smartshoppingowej


    Shutterstock.com
    Aplikacja dla fanów zakupów staje się coraz bardziej popularna. Za jej pośrednictwem założono ponad 400 tys. kart lojalnościowych 40 galerii handlowych w całej Polsce. Platforma jest swoistym przewodnikiem po sklepach stacjonarnych i internetowych.  więcej
    22-02-2019, 23:06, Nika, Pieniądze
  • Newsletter - najpopularniejsze narzędzie w komunikacji marketingowej


    ra2studio / Shutterstock.com
    E-mail marketing zajmuje pierwsze miejsce w komunikacji marketingowej – wynika z danych zebranych przez SARE w XV Badaniu wykorzystania poczty elektronicznej. Stworzony przez ekspertów raport ma na celu przedstawienie sposobu wykorzystania poczty elektronicznej oraz monitorowanie zmian i trendów w komunikacji marketingowej.  więcej
    30-01-2019, 22:35, Nika, Pieniądze
  • Kwestia lojalności e-klienta


    wk1003mike / shutterstock
    Jedynie 30% e-sklepów działa w sieci dłużej niż 8 lat! Według sprzedawców, największymi wyzwaniami dla sektora handlu internetowego są wysokie koszty pozyskiwania klientów (CAC), brak scentralizowanej bazy danych klientów i transakcji oraz wysoki odsetek jednorazowych zakupów. W jaki sposób zwiększyć zatem lojalność klienta, żeby chciał wrócić do sklepu?  więcej
    27-07-2018, 18:32, Nika, Pieniądze
  • Programy lojalnościowe a bezpieczeństwo danych osobowych


    ODO 24
    Czy zdajemy sobie sprawę z tego, jaki jest prawdziwy cel wydawanych w sklepach kart stałego klienta? Oczywiście jednym z głównych powodów tworzenia programów lojalnościowych jest przywiązanie klienta do danej marki. Jednak kryje się za tym coś więcej.  więcej
    18-07-2018, 19:34, Nika, Pieniądze
  • Lojalny klient - nasz pan


    © yuri arcurs - fotolia.com
    Eksperci w raporcie dzielą się wiedzą o tym, jak dbać o markę programu lojalnościowego, dlaczego poszczególne programy lojalnościowe są tak mało rozpoznawalne w Polsce oraz czy social media mogą pomóc w budowaniu lojalności.  więcej
    12-04-2012, 13:03, paku, Pieniądze
  • Programy lojalnościowe - czy nadal wszystkie chwyty są dozwolone?


    © arturbo at istockphoto.com
    W ostatnich miesiącach ostatecznie rozstrzygnięty został spór, czy regulaminy programów lojalnościowych stanowią wzorce umowne, które podlegają kontroli w zakresie poszanowania praw konsumentów. Na początku roku Sąd Najwyższy wydał bowiem precedensowe orzeczenie, w którym jasno wskazał, że regulaminy programów lojalnościowych stanowią wzorce umowne. Wydany wyrok oznacza w praktyce, że obecnie wszelkie postanowienia regulaminów podlegają zarówno konkretnej, jak i abstrakcyjnej kontroli sadowej, pod kątem zgodności z prawami konsumentów. Jakie ten wyrok ma skutki w praktyce?  więcej
    29-09-2011, 09:24, Kancelaria Chabasiewicz Kowalska i Partnerzy, Pieniądze
  • Bo lojalność jest w cenie

    Dobry program lojalnościowy to doskonałe narzędzie promocji konsumenckiej. Trudno jednak podać zbiór cech, jakie powinien on posiadać. Każdy z tego typu mechanizmów będzie różnił się w zależności od branży oraz potrzeb klientów. W jaki więc sposób wybrać dla siebie najlepsze rozwiązanie?  więcej
    28-09-2011, 10:48, Urszula Holik, Netface, Porady
  • Program lojalnościowy Payback dla klientów Grupy TP

    Telekomunikacja Polska i Orange udostępniły swoim klientom multipartnerski program lojalnościowy - Payback. Oznacza to, że za korzystanie z usług TP lub Orange, a także innych firm - partnerów programu, klienci będą otrzymywać punkty i wymieniać je na nagrody lub "płacić" nimi za produkty i usługi.  więcej
    16-09-2009, 14:55, ark, Pieniądze
  • Lojalki w BP od Comarch

    Comarch zakończył wdrożenie nowego systemu do osbługi programów lojalnościowych w BP Polska.  więcej
    28-10-2008, 19:10, pm, Pieniądze
  • AukcjeKredytowe.pl uruchomił program lojalnościowy, w którym zdobyć można m.in. GPS, MP3, laptopy i telewizory LCD  więcej
    25-07-2008, 18:12, Przemysław Mugeński, Lifestyle
  • Allegro odbiera sprzedawcom cukierka

    Od 1 marca Allegro zmienia zasady naliczania punktów w programie lojalnościowym Payback. Pracownicy serwisu uzasadniają zmiany chęcią uczynienia tego programu bardziej atrakcyjnym dla użytkowników serwisu. W rzeczywistości modyfikacje wydają się być atrakcyjne głównie dla samego Allegro, jednocześnie uderzając w sprzedawców.  więcej
    21-01-2008, 22:40, Marcin Opolski, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)