Czy wiesz, że pierwsze programy lojalnościowe pojawiły się już w 1896 roku? To właśnie wtedy w USA na potrzeby firmy Sperry & Hutchinson. Klienci, gromadząc znaczki wydawane przez sklepy mogli wymieniać je na nagrody! Przez te wszystkie lata przedsiębiorcy czerpiąc z doświadczenia innych, stworzyli różne rodzaje programów partnerskich, których głównym i niezmiennym celem jest budowanie zaangażowanej społeczności Klientów wokół marki. O tym czym są programy lojalnościowe, jakie obecnie wyróżniamy ich rodzaje oraz jak w stworzeniu spersonalizowanego programu może Ci pomóc rynkowy lider – spółka Viscale – dowiesz się z poniższego materiału.
Programy lojalnościowe inaczej nazywane również programami motywacyjnymi to jedno z popularniejszych długofalowych działań marketingowych mających na celu budowanie i podtrzymywanie pozytywnych więzi firm z klientami. Dzięki systemom lojalnościowym możliwe jest bardziej skuteczne i zdecydowanie szybsze osiągnięcie różnych, indywidualnie sprecyzowanych celów biznesowych, w tym między innymi maksymalizacja zysków i zwiększenie rozpoznawalności brandu.
Programy lojalnościowe chociaż oparte są o podobne mechanizmy działania, to jednak różnią się między sobą istotnymi szczegółami, które bezpośrednio wpływają na to jak ostatecznie są odbierane przez Klientów, przedsiębiorców i otoczenie rynkowe.
Najczęściej wyróżniamy 5 rodzajów programów lojalnościowych:
Jeśli szukasz specjalistów, którzy w oparciu o swoją profesjonalną wiedzę przeprowadzą dla Ciebie etap wdrożenia i obsługi platformy lojalnościowej w zautomatyzowany sposób koniecznie zapoznaj się z ofertą spółki Viscale.
Całość oferty znajdziesz na: https://www.viscale.pl/
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|