programy lojalnościowe

  • Milion pobrań aplikacji smartshoppingowej


    Shutterstock.com
    Aplikacja dla fanów zakupów staje się coraz bardziej popularna. Za jej pośrednictwem założono ponad 400 tys. kart lojalnościowych 40 galerii handlowych w całej Polsce. Platforma jest swoistym przewodnikiem po sklepach stacjonarnych i internetowych.  więcej
    22-02-2019, 23:06, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Newsletter - najpopularniejsze narzędzie w komunikacji marketingowej


    ra2studio / Shutterstock.com
    E-mail marketing zajmuje pierwsze miejsce w komunikacji marketingowej – wynika z danych zebranych przez SARE w XV Badaniu wykorzystania poczty elektronicznej. Stworzony przez ekspertów raport ma na celu przedstawienie sposobu wykorzystania poczty elektronicznej oraz monitorowanie zmian i trendów w komunikacji marketingowej.  więcej
    30-01-2019, 22:35, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Kwestia lojalności e-klienta


    wk1003mike / shutterstock
    Jedynie 30% e-sklepów działa w sieci dłużej niż 8 lat! Według sprzedawców, największymi wyzwaniami dla sektora handlu internetowego są wysokie koszty pozyskiwania klientów (CAC), brak scentralizowanej bazy danych klientów i transakcji oraz wysoki odsetek jednorazowych zakupów. W jaki sposób zwiększyć zatem lojalność klienta, żeby chciał wrócić do sklepu?  więcej
    27-07-2018, 18:32, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Programy lojalnościowe a bezpieczeństwo danych osobowych


    ODO 24
    Czy zdajemy sobie sprawę z tego, jaki jest prawdziwy cel wydawanych w sklepach kart stałego klienta? Oczywiście jednym z głównych powodów tworzenia programów lojalnościowych jest przywiązanie klienta do danej marki. Jednak kryje się za tym coś więcej.  więcej
    18-07-2018, 19:34, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Lojalny klient - nasz pan


    © yuri arcurs - fotolia.com
    Eksperci w raporcie dzielą się wiedzą o tym, jak dbać o markę programu lojalnościowego, dlaczego poszczególne programy lojalnościowe są tak mało rozpoznawalne w Polsce oraz czy social media mogą pomóc w budowaniu lojalności.  więcej
    12-04-2012, 13:03, paku, Biznes, Finanse i Prawo
  • Programy lojalnościowe - czy nadal wszystkie chwyty są dozwolone?


    © arturbo at istockphoto.com
    W ostatnich miesiącach ostatecznie rozstrzygnięty został spór, czy regulaminy programów lojalnościowych stanowią wzorce umowne, które podlegają kontroli w zakresie poszanowania praw konsumentów. Na początku roku Sąd Najwyższy wydał bowiem precedensowe orzeczenie, w którym jasno wskazał, że regulaminy programów lojalnościowych stanowią wzorce umowne. Wydany wyrok oznacza w praktyce, że obecnie wszelkie postanowienia regulaminów podlegają zarówno konkretnej, jak i abstrakcyjnej kontroli sadowej, pod kątem zgodności z prawami konsumentów. Jakie ten wyrok ma skutki w praktyce?  więcej
    29-09-2011, 09:24, Kancelaria Chabasiewicz Kowalska i Partnerzy, Biznes, Finanse i Prawo
  • Bo lojalność jest w cenie

    Dobry program lojalnościowy to doskonałe narzędzie promocji konsumenckiej. Trudno jednak podać zbiór cech, jakie powinien on posiadać. Każdy z tego typu mechanizmów będzie różnił się w zależności od branży oraz potrzeb klientów. W jaki więc sposób wybrać dla siebie najlepsze rozwiązanie?  więcej
    28-09-2011, 10:48, Urszula Holik, Netface, Porady
  • Program lojalnościowy Payback dla klientów Grupy TP

    Telekomunikacja Polska i Orange udostępniły swoim klientom multipartnerski program lojalnościowy - Payback. Oznacza to, że za korzystanie z usług TP lub Orange, a także innych firm - partnerów programu, klienci będą otrzymywać punkty i wymieniać je na nagrody lub "płacić" nimi za produkty i usługi.  więcej
    16-09-2009, 14:55, ark, Biznes, Finanse i Prawo
  • Lojalki w BP od Comarch

    Comarch zakończył wdrożenie nowego systemu do osbługi programów lojalnościowych w BP Polska.  więcej
    28-10-2008, 19:10, pm, Biznes, Finanse i Prawo
  • AukcjeKredytowe.pl uruchomił program lojalnościowy, w którym zdobyć można m.in. GPS, MP3, laptopy i telewizory LCD  więcej
    25-07-2008, 18:12, Przemysław Mugeński, Internauci
  • Allegro odbiera sprzedawcom cukierka

    Od 1 marca Allegro zmienia zasady naliczania punktów w programie lojalnościowym Payback. Pracownicy serwisu uzasadniają zmiany chęcią uczynienia tego programu bardziej atrakcyjnym dla użytkowników serwisu. W rzeczywistości modyfikacje wydają się być atrakcyjne głównie dla samego Allegro, jednocześnie uderzając w sprzedawców.  więcej
    21-01-2008, 22:40, Marcin Opolski, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

RSS  
RSS  
« Listopad 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930