Comarch zakończył wdrożenie nowego systemu do osbługi programów lojalnościowych w BP Polska.
reklama
Comarch Loyalty Management to system do obsługi programów lojalnościowych - do zarządzania transakcjami lojalnościowymi dla BP w Niemczech, Polsce i Francji. Nowa wersja systemu ma zapewnić wzmocnienie relacji BP ze swoimi klientami poprzez reagowanie na ich zachowania w czasie rzeczywistym (on-line) przy wykorzystaniu wielu kanałów komunikacji, takich jak wyświetlacz kasowy, personalizowane komunikaty marketingowe, strona WWW, SMS, call center.
Funkcjonowanie wspomnianego systemu w modelu on-line powoduje, że uczestnicy programu na bieżąco, bezpośrednio po dokonaniu zakupu, informowani są o saldzie konta lojalnościowego. System umożliwia również definiowanie komunikatów udostępnianych na wyświetlaczu kasy lub drukowanych na paragonie sprzedaży, które stanowią istotne wsparcie realizowanych kampanii promocyjnych.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*