pokolenie Z

  • Generacja Z lubi, gdy jest nieco głośniej


    KPG_Payless / Shutterstock
    55% pracowników z Generacji Z, czyli młodych ludzi urodzonych po 1995 roku, oraz 56% Millenialsów twierdzi, że chce pracować w biurach typu open space (otwarta przestrzeń biurowa), pomimo związanych z tym zakłóceń. Wynika tak z nowego badania przeprowadzonego przez Future Workplace. Co wszystkie produktywne pokolenia myślą dziś o swoim środowisku pracy?  więcej
    14-05-2019, 17:39, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Jak zapobiec generacyjnej wojnie w firmie?


    Kzenon / Shutterstock
    Powstały setki książek, które szukały sposobu na sprawne wykorzystanie generacji Y i Z w biznesie. Działy HR nieustannie zastanawiają się jak przyciągnąć najmłodszych do pracy, jakie warunki im zaoferować, jak nimi zarządzać, by nie zniechęcić do firmy. Współczesny rynek pracy to jednak nie tylko 20- i 30-latkowie. Na coraz większej ilości rynków prym wiodą perennialsi, czyli osoby po 55 roku życia.  więcej
    03-04-2019, 18:23, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Bankowość w stylu Big Tech do rozważenia


    Ken_Woodley/pixabay
    Od kilku lat wizja konkurencji ze strony technologicznych potentatów napawa banki strachem. Obecnie klienci coraz częściej rozważają skorzystanie z bankowości oferowanej za pomocą technologii firm takich jak Facebook, Google czy Amazon. Czy giganci są w stanie zagrozić bankierom?  więcej
    19-03-2019, 23:05, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Cyfrowe pokolenia z kryptowalutami w cyberkieszeniach


    Shutterstock.com
    Niezależność, stawianie na doświadczenia, szukanie różnorodności, lęk przed pominięciem ważnej informacji to tylko niektóre z cech charakterystycznych dla pokolenia millenialsów i pokolenia Z. To właśnie te grupy mogą przyczynić się nie tylko do rozwoju rynku kryptowalut, ale również zdecydować o tym, jak będzie wyglądać przyszła gospodarka i społeczeństwo w ogóle.  więcej
    05-11-2018, 23:14, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Kilka pokoleń internetu. Dane raportowe


    Syda Productions / Shutterstock
    Częstotliwość i sposób korzystania z nowych technologii i platform społecznościowych zmienia się z roku na rok. Jak do świata technologii dostosowują się najstarsze pokolenia i jakie serwisy wybierają najmłodsze? Przyjrzyjmy się raportowi.  więcej
    28-03-2018, 20:07, Nika, Internauci
  • Ubezpieczyciele muszą postawić na model partnerski

    Ubezpieczycielom trudno jest nadążyć z modernizacją. Odpowiadają na wyzwania cyfryzacji, inwestując w portale, jednak  to nie wystarczy.  więcej
    08-03-2018, 08:01, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Pokolenie Digital Natives – co je wyróżnia i jak się z nim komunikować


    iko / Shutterstock
    Z roku na rok młodzi ludzie stają się coraz bardziej świadomymi konsumentami, wiedzą czego chcą, a co absolutnie nie wpisuje się w ich preferencje. Millenialsi i pokolenie Z są bardzo ważną grupą docelową dla wielu marek z branż: beauty, fashion, rozrywkowej oraz IT. Mają też ogromny wpływ na decyzje zakupowe swoich rodziców. Efektywne dotarcie i zaangażowanie tej grupy to wyzwanie dla marketerów.  więcej
    07-08-2017, 10:05, Adrianna Dzienis, Biznes, Finanse i Prawo
  • Czy Bitcoin to waluta młodych? – odpowiedź w raporcie "Pokolenie Millennium"


    Shutterstock.com
    Bank Millennium zapytał osoby w wieku 16-40 o ich znajomość i stosunek do nowych technologii płatniczych.  więcej
    31-01-2017, 14:18, pressroom , Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)


« Lipiec 2020»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031