Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

pokolenie Z

  • Najbardziej nieszczęśliwi, szczęśliwi ludzie, czyli paradoksy związane z pracą pokolenia Z


    Freepik
    Pokolenie Z, czyli osoby urodzone w latach 1995-2012, coraz mocniej zaznacza swoją obecność na rynku pracy. To pokolenie, które wychowywało się w świecie cyfrowym i ma zupełnie inne oczekiwania wobec pracy niż starsze pokolenia.  więcej
    31-01-2024, 18:06, Krzysztof Gontarek, Pieniądze
  • Jak korzystać z AI podczas zakupów online - pokolenia Z i X chcą tego już dziś


    Freepik
    Dzisiejsi konsumenci, zwłaszcza ci z pokolenia Z oraz tzw. Millenialsi, coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ sztucznej inteligencji (AI) na procesy zakupowe w internecie. Badania wskazują, że prawie dziewięciu na dziesięciu użytkowników z tych grup wiekowych jest przekonanych o korzyściach płynących z zastosowania AI, które ułatwia wybieranie produktów i usług online. Wśród najbardziej pożądanych funkcji AI w e-commerce wymienia się automatyczne porównywanie cen oraz poszukiwanie atrakcyjnych ofert promocyjnych.  więcej
    02-11-2023, 23:13, si, Pieniądze
  • Pokolenie Z wykazuje większą tolerancję dla kupowania nielegalnych towarów


    Ben (lic. CC)
    Straty gospodarcze wynikające z nielegalnego handlu są równoważne 3 proc. światowego PKB wynika z szacunków Światowego Forum Ekonomicznego. Według Konferencji Narodów Zjednoczonych ds. Handlu i Rozwoju gospodarka światowa traci na tym rocznie 2 tryliony dolarów.  więcej
    10-11-2022, 17:02, pressroom , Pieniądze
  • Pokolenie Z i millenialsi narażają organizacje na większe ryzyko naruszenia danych niż ich starsi koledzy

    Według badania Ernst&Young „2022 Human Risk in Cybersecurity” zachowania młodych pracowników narażają organizacje na większe ryzyko naruszenia danych aniżeli postępowanie ich starszych kolegów.  więcej
    21-10-2022, 18:05, _, Bezpieczeństwo
  • Student w pracy 2022: pieniądze nie są najważniejsze


    Kaspersky
    Millenialsi i osoby z pokolenia Z robią dziś rewolucję na rynku pracy. Zachętą dla młodych talentów nie mogą być już tylko zarobki. Wyniki corocznego badania „Student w pracy” przeprowadzonego w ramach Programu Kariera Polskiej Rady Biznesu pokazują, czego studenci oczekują od pracodawców. Co jest dziś ważniejsze od pieniędzy?  więcej
    24-05-2022, 15:37, pressroom , Pieniądze
  • Czy firmy są gotowe na zatrudnienie pokolenia Z?

    82% badanych będących przedstawicielami generacji Z optymistycznie patrzy w przyszłość w odniesieniu do własnej kariery zawodowej - wynika z najnowszego raportu EY i organizacji JA Worldwide. W porównaniu z pokoleniem X czy millenialsami, to właśnie przedstawiciele pokolenia Z będą mieli największy wpływ na kształtowanie społeczeństwa w kolejnych dziesięcioleciach.  więcej
    23-06-2021, 17:45, pressroom , Pieniądze
  • Finansowe YOLO, czyli pokolenie Z i Y na minusie - młodzi Polacy mają 5,8 mld zł długów


    Krajowy Rejestr Długów
    Młode pokolenie, choć dopiero wkracza w dorosłe życie, często już na starcie miewa finansowe zaległości. Osoby poniżej 36. roku życia mają na swoim koncie łącznie 5,8 mld zł długów, a średnie zadłużenie młodego człowieka to ponad 5 tys. zł – wynika z danych Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej.  więcej
    22-03-2021, 14:15, _, Pieniądze
  • Generacja Z lubi, gdy jest nieco głośniej


    KPG_Payless / Shutterstock
    55% pracowników z Generacji Z, czyli młodych ludzi urodzonych po 1995 roku, oraz 56% Millenialsów twierdzi, że chce pracować w biurach typu open space (otwarta przestrzeń biurowa), pomimo związanych z tym zakłóceń. Wynika tak z nowego badania przeprowadzonego przez Future Workplace. Co wszystkie produktywne pokolenia myślą dziś o swoim środowisku pracy?  więcej
    14-05-2019, 17:39, Nika, Pieniądze
  • Jak zapobiec generacyjnej wojnie w firmie?


    Kzenon / Shutterstock
    Powstały setki książek, które szukały sposobu na sprawne wykorzystanie generacji Y i Z w biznesie. Działy HR nieustannie zastanawiają się jak przyciągnąć najmłodszych do pracy, jakie warunki im zaoferować, jak nimi zarządzać, by nie zniechęcić do firmy. Współczesny rynek pracy to jednak nie tylko 20- i 30-latkowie. Na coraz większej ilości rynków prym wiodą perennialsi, czyli osoby po 55 roku życia.  więcej
    03-04-2019, 18:23, Nika, Pieniądze
  • Bankowość w stylu Big Tech do rozważenia


    Ken_Woodley/pixabay
    Od kilku lat wizja konkurencji ze strony technologicznych potentatów napawa banki strachem. Obecnie klienci coraz częściej rozważają skorzystanie z bankowości oferowanej za pomocą technologii firm takich jak Facebook, Google czy Amazon. Czy giganci są w stanie zagrozić bankierom?  więcej
    19-03-2019, 23:05, Nika, Pieniądze
  • Cyfrowe pokolenia z kryptowalutami w cyberkieszeniach


    Shutterstock.com
    Niezależność, stawianie na doświadczenia, szukanie różnorodności, lęk przed pominięciem ważnej informacji to tylko niektóre z cech charakterystycznych dla pokolenia millenialsów i pokolenia Z. To właśnie te grupy mogą przyczynić się nie tylko do rozwoju rynku kryptowalut, ale również zdecydować o tym, jak będzie wyglądać przyszła gospodarka i społeczeństwo w ogóle.  więcej
    05-11-2018, 23:14, Nika, Pieniądze
  • Kilka pokoleń internetu. Dane raportowe


    Syda Productions / Shutterstock
    Częstotliwość i sposób korzystania z nowych technologii i platform społecznościowych zmienia się z roku na rok. Jak do świata technologii dostosowują się najstarsze pokolenia i jakie serwisy wybierają najmłodsze? Przyjrzyjmy się raportowi.  więcej
    28-03-2018, 20:07, Nika, Lifestyle
  • Ubezpieczyciele muszą postawić na model partnerski

    Ubezpieczycielom trudno jest nadążyć z modernizacją. Odpowiadają na wyzwania cyfryzacji, inwestując w portale, jednak  to nie wystarczy.  więcej
    08-03-2018, 08:01, Nika, Pieniądze
  • Pokolenie Digital Natives – co je wyróżnia i jak się z nim komunikować


    iko / Shutterstock
    Z roku na rok młodzi ludzie stają się coraz bardziej świadomymi konsumentami, wiedzą czego chcą, a co absolutnie nie wpisuje się w ich preferencje. Millenialsi i pokolenie Z są bardzo ważną grupą docelową dla wielu marek z branż: beauty, fashion, rozrywkowej oraz IT. Mają też ogromny wpływ na decyzje zakupowe swoich rodziców. Efektywne dotarcie i zaangażowanie tej grupy to wyzwanie dla marketerów.  więcej
    07-08-2017, 10:05, Adrianna Dzienis, Pieniądze
  • Czy Bitcoin to waluta młodych? – odpowiedź w raporcie "Pokolenie Millennium"


    Shutterstock.com
    Bank Millennium zapytał osoby w wieku 16-40 o ich znajomość i stosunek do nowych technologii płatniczych.  więcej
    31-01-2017, 14:18, pressroom , Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)