Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

sprzedaż międzynarodowa

  • Kiedy polski e-commerce powinien rozważyć ekspansję zagraniczną?


    jcomp
    W czasach, gdy krajowy rynek e-commerce się stabilizuje, ekspansja zagraniczna staje się istotną opcją dla firm, które chcą rozwijać się szybciej niż konkurencja. Dane rynkowe wskazują, że już 8 na 10 polskich e-sklepów, które rozpoczęły sprzedaż za granicą, w ciągu roku rozszerza działalność na kolejne kraje.  więcej
    18-04-2025, 13:05, Cezary Bunsecki, Pieniądze
  • Handel internetowy w Polsce rośnie powoli, lecz i tak jest wart 8 mld dolarów


    wk1003mike / shutterstock
    Polski e-commerce rośnie w tempie około 10% rocznie – wynika z danych firmy oferującej usługi płatnicze. To mniej więcej dwukrotnie wolniej niż na świecie. Polscy internauci kupują w e-sklepach te same kategorie, co konsumenci w innych krajach, czyli głównie odzież, buty, elektronikę czy zabawki. Pojawiają się też mniej typowe wśród innych nacji zakupy.  więcej
    26-09-2018, 10:02, Nika, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)