Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

SEM

  • Pozycjonowanie stron - co to jest i jakie daje efekty?

    Pozycjonowanie stron internetowych to szereg działań, które mają na celu zwiększenie widoczności strony w wynikach wyszukiwania. Obecnie, skuteczne pozycjonowanie stron jest niezbędne, jeśli dana witryna chce być widoczna oraz odwiedzana w sieci. W poniższym artykule wyjaśniamy kluczowe informacje na temat tego, jak powinno wyglądać pozycjonowanie sklepu internetowego. Zapraszamy do lektury.  więcej
    30-11-2020, 15:57, Artykuł poradnikowy, Technologie
  • Kilkanaście startupów w akceleracji [m]spark

    Do programu [m]spark powered by KnowledgeHub Akcelerator zakwalifikowało się 16 z 52 zgłoszonych startupów, rozwijających narzędzia z zakresu marketingu i nowych technologii. Docelowo ich produkty wzbogacą ofertę firmy będącej platformą technologiczną i negocjacyjną, współtworzoną przez agencje mediowe.  więcej
    27-09-2018, 22:11, Nika, Pieniądze
  • DIMAQ DAY, czyli czas na digitalowe trendy

    6 czerwca odbędzie się wydarzenie skierowane przede wszystkim do digital marketerów. Wiedza z obszaru e-marketingu zostanie przekazana uczestnikom podczas 12 warsztatów w obrębie 3 streamów.  więcej
    17-05-2018, 11:03, Nika, Kalendarium
  • Już we wrześniu dwudniowe szkolenie z zakresu SEO i content marketingu

    18-19 września w Krakowie, specjalisci z firmy Whitepress - Tomasz Stopka i Tomasz Biegun opowiedzą o ważnych aspektach SEO i content marketingu.  więcej
    30-08-2017, 08:34, Artykuł promocyjny, Kalendarium
  • Słowa, które sprzedają - czyli co powinno się znaleźć w opisie produktu?


    Maxx-Studio / Shutterstock
    Sukces na rynku e-commerce jest wypadkową wielu czynników. Powstaje coraz więcej sklepów internetowych, których oferta jest bardzo obszerna. Jak się wyróżnić? Co zrobić, aby klient dokonał zakupu właśnie u nas? Kluczowe narzędzie, mające wpływ na sprzedaż online, to opis produktu. Dlatego tak ważne jest, aby odpowiednio go skonstruować. Na co należy zwrócić uwagę?  więcej
    29-11-2018, 16:13, kg, Porady
  • SemKRK #6 BIG - konferencja SEO/SEM z przytupem

    O wcześniejszych edycjach SemKRK informowaliśmy już kilkukrotnie, za każdym razem podkreślając jej barcampowy, sprzyjający networkingowi klimat. W czerwcu możemy spodziewać się edycji szczególnej, bo urządzonej z większym rozmachem.  więcej
    25-05-2017, 14:14, Patronat medialny, Kalendarium
  • SemKRK - odsłona numer 5 już 24.03.

    SemKRK to cykl spotkań dotyczących SEO i SEM. Spotkań o tyle wartych uwagi, że nie ograniczają się one do samych tylko prezentacji, a integralna częścią imprezy jest atmosfera przypominająca tą znaną z Czwartków Social Media.  więcej
    13-03-2017, 17:04, Marcin Opolski, Kalendarium
  • SemKRK – krakowskie dyskusje o SEO i SEM

    Konferencje i spotkania branżowe mogę przybierać różne formy. Niektóre przyjmują charakter bardzo profesjonalny, niemalże biznesowy. Inne sprowadzają się do prezentacji konkretnych produktów. W przypadku SemKRK można powiedzieć jedno – organizatorzy pokazali, że można zorganizować wydarzenie w lekkiej atmosferze, które przy okazji podsunie kilka inspiracji.  więcej
    10-10-2016, 00:48, Marcin Opolski, Kalendarium
  • Raport SEO 2015 - liderzy swoich branż

    Które serwisy zostały liderami SEO w swoich branżach w 2015 roku? Które firmy zwiększyły swoją widoczność w wyszukiwarce Google, a które straciły? Pobierz raport i dowiedz się, kto w 2015 roku był liderem w naturalnych wynikach wyszukiwania Google!  więcej
    26-01-2016, 19:36, PATRONAT MEDIALNY, Pieniądze
  • Jak będzie wyglądało pozycjonowanie stron w 2016 roku

    Każdego roku branżę SEO i SEM czeka jakaś rewolucja związana z pracą nad promocją serwisów. Większość rynku kontroluje jedna firma, zatem to od niej zależy jak będzie wyglądało pozycjonowanie czy warunki działania reklam kontekstowych. Sprawdźmy co może na nas czekać w najbliższych miesiącach.  więcej
    13-01-2016, 11:16, Komunikat firmy, Technologie
  • Wrześniowy maraton szkoleń SEO w Katowicach

    Nawet najmniejsza firma może osiągnąć spory sukces jeśli zadba o swoją promocję w sieci. Jest jednak pewien warunek – musi to zrobić z głową, a to wcale nie jest takie proste. Z głową, czyli kompleksowo i niekoniecznie utartymi ścieżkami. Taki punkt widzenia przyjęli organizatorzy tygodniowego Maratonu SEO, który odbędzie się we wrześniu w Katowicach.  więcej
    21-08-2015, 12:05, OGŁOSZENIE, Kalendarium
  • Social media i SEO/SEM muszą działać razem

    Media społecznościowe i marketing w wyszukiwarkach idealnie uzupełniają się w takich segmentach, jak pozyskiwanie klientów, budowanie świadomości marki, promowanie lokalnego biznesu oraz rozwijanie interaktywności pomiędzy podmiotem a odbiorcami - wynika z badań przeprowadzonych przez agencję MDG Advertising.  więcej
    12-04-2012, 18:30, paku, Technologie
  • SEO dla sklepu internetowego, czyli na czym to polega?

    Z jakich narzędzi najczęściej korzystają marketerzy podczas działań SEO dla sklepów internetowych? Jak wygląda strategia SEO w dziesięciu krokach oraz jaka jest różnica pomiędzy white SEO a black SEO? Odpowiedzi na te i inne pytania można znaleźć w infografice przygotowanej przez Sempai.pl oraz eKomercyjnie.pl.  więcej
    31-03-2012, 14:53, paku, Technologie
  • Jak Google napędza ruch finansom


    epheterson (na lic. cc)
    Głównym źródłem pozyskiwania odbiorców dla 23 pośród 30 największych amerykańskich stron internetowych jest Google. W tej czołówce znalazły się także te związane z branżą finansową - wynika z dokumentu "Net Influence Report", opublikowanego przez Citi Investment Research & Analysis.  więcej
    06-03-2012, 16:00, paku, Pieniądze
  • Reklama display traci, wzbija się SEM


    www.sxc.hu
    Na przestrzeni dwóch lat wydatki na reklamę typu display w internecie maleją. Rosną natomiast wydatki na SEM - wynika z danych ARBOinteractive.  więcej
    01-02-2012, 23:27, paku, Pieniądze
  • Gdzie Google zarobił pieniądze w 2011 roku?


    epheterson (na lic. cc)
    Na konto Google wpłynęło prawie 38 mld dolarów, czyli o ponad 7 mld więcej aniżeli dwa lata temu. Największy w tym udział miały firmy ubezpieczeniowe, finansowe oraz detaliczne - wynika z zestawienia firmy WordStream.  więcej
    26-01-2012, 11:09, paku, Pieniądze
  • Reklama internetowa odporna na kryzys


    www.sxc.hu
    Tylko przez pierwsze sześć miesięcy tego roku rodzimi reklamodawcy wydali na SEM ponad 940 milionów złotych. Wzrost w skali roku sięga 44 procent. Reklama internetowa okazuje się jak dotąd odporna na kryzys - pisze portal Interaktywnie.com w raporcie "Marketing w wyszukiwarkach".  więcej
    21-12-2011, 21:47, paku, Pieniądze
  • Ubezpieczyciele i finansiści utrzymują wyszukiwarkę Google

    Prawie połowa zysków, jakie Google osiąga, są związane z polisami oraz pożyczaniem pieniędzy - wynika z badania przeprowadzonego przez amerykańską firmę WordStream. Najdroższymi wyszukiwanymi słowami kluczami w systemie Google AdWords są: insurance (ubezpieczenie), loans (pożyczki) oraz mortgage (hipoteka).  więcej
    20-12-2011, 20:04, paku, Technologie
  • Magazyn Online Marketing Polska już na rynku


    © TPopova at istockphoto.com
    Praktyczne porady dotyczące marketingu internetowego i marketingu w wyszukiwarkach, mediów społecznościowych oraz PR można znaleźć w nowym magazynie Online Marketing Polska.  więcej
    12-12-2011, 15:49, paku, Media
  • E-marketing dziś i jutro w Polsce


    © HaywireMedia - Fotolia.com
    Social media oraz rozwiązania mobilne były najciekawszymi trendami dla rodzimego e-marketingu na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy. Natomiast w przyszłym roku rynek przewiduje dalszy rozwój rangi mediów społecznościowych oraz SEO, wynika z ankiety przeprowadzonej przez firmę Zieltraffic podczas Internet Poland 2011.  więcej
    05-12-2011, 14:16, paku, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)