Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

raporty

  • Duże marki nie radzą sobie z zagrożeniami płynącymi z ich obecności w sieci


    Grayling
    Prawie połowa spółek uwzględnionych w rankingu amerykańskiego magazynu "Fortune" Global 500 nie radzi sobie z zagrożeniami płynącymi z bycia online, w rezultacie czego ponoszą one szkody na reputacji sięgające nawet milionów dolarów.  więcej
    08-11-2017, 09:38, Magdalena Sobota, Bezpieczeństwo
  • Duże marki nie radzą sobie z zagrożeniami płynącymi z ich obecności w sieci


    Grayling
    Prawie połowa spółek uwzględnionych w rankingu amerykańskiego magazynu "Fortune" Global 500 nie radzi sobie z zagrożeniami płynącymi z bycia online, w rezultacie czego ponoszą one szkody na reputacji sięgające nawet milionów dolarów.  więcej
    08-11-2017, 09:38, Magdalena Sobota, Bezpieczeństwo
  • Jesteśmy wyedukowani i wybredni. Raport "Jak kupujemy w internecie"


    Maxx-Studio / Shutterstock
    86 proc. polskich internautów kupuje przez internet. W kwestii wyboru metod płatności, jesteśmy bardzo wybredni. Ma być nie tylko tanio, ale i wygodnie. Już 16 proc. kupujących online jest gotowych zapisać w sklepie dane swojej karty, aby móc płacić jednym kliknięciem – wynika z badania Blue Media „Jak kupujemy w Internecie 2017”.  więcej
    23-10-2017, 09:17, Krystian Wesołowski, Pieniądze
  • Polskie firmy nadal nie są przygotowane do wdrożenia rozporządzenia GDPR

    25 maja 2018 r. wejdzie w życie Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych (ang. General Data Protection Regulation – GDPR). Przedsiębiorstwa w Polsce powinny się do tego odpowiednio przygotować. Tymczasem z badań przeprowadzonych niedawno przez Trend Micro wynika, że dyrektorzy najwyższego szczebla nie traktują GDPR z należytą powagą, a zapytani o konieczność dostosowania się do nowych regulacji, wykazują nadmierną pewność siebie.  więcej
    23-10-2017, 08:53, _, Bezpieczeństwo
  • Omnichannel po polsku – jest nieźle


    Veronica Lara / Shutterstock.com
    Badanie Lizard Media dotyczące funkcjonalności omnichannel, czyli połączenia sprzedaży i obsługi klienta w sklepach stacjonarnych ze sklepem internetowym, przeprowadzone w drugiej połowie września 2017, objęło 11 ogólnopolskich sieci sklepów z trzech branż: księgarnie, dyskonty spożywcze oraz hipermarkety budowlane. Tylko dwie z nich spełniły wszystkie 5 kryteriów omnichannel, ale aż ponad połowa pozwala np. na oddanie towaru zakupionego online w dowolnym sklepie stacjonarnym sieci, tyle samo wykorzystuje informacje o naszych zakupach stacjonarnych i online dzięki jednej karcie stałego klienta. Autorzy badania uważają, że jest nieźle.  więcej
    07-11-2017, 12:00, _, Pieniądze
  • Małe firmy mają problem z planowaniem. A duże? #raport


    Geralt
    Polscy menedżerowie narzekają na długi czas fakturowania i rozliczeń oraz brak kontroli nad zaangażowaniem projektowym pracowników. Im większa firma tym mniej wyzwań związanych z planowaniem działań, ale więcej dotyczących jakości pracy – wynika z badania ManagingBOX „Zarządzanie organizacją”.  więcej
    20-10-2017, 13:10, Michał Rakowski, Pieniądze
  • Kultowe globalne marki opierają obsługę klienta na rozwiązaniach sztucznej inteligencji


    Gwydion M. Williams (lic. CC)
    Globalne badanie przeprowadzone w grupie ponad 550 osób z kadry kierowniczej wskazuje, że 91 procent „kultowych” firm, posiadających rozpoznawalne na całym świecie marki, wdraża rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji (AI), aby podnieść poziom zadowolenia klienta, podczas gdy takie taktyki stosowane są jedynie przez 42 procent badanych spółek ogółem.  więcej
    19-10-2017, 10:27, pressroom , Pieniądze
  • Deloitte: Łańcuchy dostaw przechodzą cyfrową rewolucję


    geralt
    Największy wpływ na zmiany w obszarze łańcuchów dostaw w branży produkcyjnej i relacjach B2B będą miały trendy takie jak robotyka i automatyzacja, analityka oraz Internet Rzeczy (IoT). Wdrażanie nowoczesnych technologii hamuje obawa o cyberbezpieczeństwo i brak wykwalifikowanych pracowników.  więcej
    19-10-2017, 11:21, Katarzyna Sadło, Pieniądze
  • 52% Polaków nie korzysta jeszcze z subskrypcji


    gpointstudio / shutterstock
    Firma Straal zaprezentowała raport o ekonomii subskrypcji w Polsce – „Subskrypcje PL”. Opracowanie powstało na podstawie badania konsumenckiego, które na zlecenie firmy zrealizowano w sierpniu tego roku.  więcej
    18-10-2017, 18:44, _, Pieniądze
  • Handel czeka uberyzacja. Kurierów zaczną „wyręczać” konsumenci


    wavebreakmedia / shutterstock
    Według części ekspertów, za 5-10 lat znikną z rynku sklepy, które nie zdołają dostarczyć klientom żywności w ciągu 1-2 godzin. Polacy będą zamawiać produkty w drodze do pracy i odbierać je po powrocie do domu, tak jak robią to już Amerykanie. Realizację masowych, szybkich i tanich dostaw umożliwi ekonomia współpracy. Dzięki rozładowaniu tzw. peaków sprzedażowych, sieci handlowe obniżą koszty dystrybucji. E-klienci otrzymają swoje artykuły na czas, a odwiedzający placówki zarobią dodatkowe pieniądze.  więcej
    10-10-2017, 09:40, Łukasz Kowalski, Pieniądze
  • Rośnie wartość rynku e-learningu na świecie

    W 2023 roku wartość globalnego rynku e-learningu przekroczy 240 mld dol. przy rocznej dynamice wynoszącej ok. 5% – wynika z raportu Docebo „E-learning trends and forecast 2017-2021”. Głównymi czynnikami wzrostu będą niższe koszty kształcenia w porównaniu do metod tradycyjnych i rosnąca elastyczność nauki zdalnej.  więcej
    09-10-2017, 10:26, Jakub Hryciuk, Pieniądze
  • Kto klika w reklamy online? Raport gemiusAdMonitor


    pexels.com
    Reklamodawcy w Europie Środkowo-Wschodniej emitują w internecie ogromne ilości treści promocyjnych. Komu wyświetlają się reklamy online i kto w nie klika?  więcej
    12-04-2018, 10:41, _, Pieniądze
  • 12 godzin – tyle wystarczy, by złamać niemal każdy system informatyczny


    ra2studio / Shutterstock
    Mimo stosowanych przez firmy zabezpieczeń, systemy informatyczne są pełne luk i bardzo łatwo je złamać. Aż 88% tzw. etycznych hakerów ankietowanych przez firmę Nuix przyznaje, że w ich dotychczasowej karierze nie było systemu teleinformatycznego, z którym trzeba było walczyć dłużej niż 12 godzin.  więcej
    05-10-2017, 13:52, Artur Kosior, Bezpieczeństwo
  • 5 rzeczy, na które Polacy coraz chętniej wydają pieniądze (infografika)


    HRS
    Eko-żywność, produkty rzemieślnicze, wsparcie młodych artystów… Na co Polacy coraz chętniej wydają swoje oszczędności? Zdecydowanie częściej przy zakupach biorą pod uwagę dobro środowiska i swoje zdrowie oraz szukają produktów dobrych jakościowo. Sprawdź, na co nie szkoda nam gotówki – niektóre wybory mogą okazać się zaskoczeniem!  więcej
    03-10-2017, 09:49, Patrycja Rogacz, Pieniądze
  • Najlepsze pomysły na udane ferie

    W okresie ferii zimowych można zaproponować dziecku angażujące i rozwijające formy spędzania czasu, zamiast kilkugodzinnego ślęczenia przed ekranem komputera czy telewizora. Warto rozważyć wzięcie urlopu w tym okresie. Istnieją aktywności, które sprawią radość i jednocześnie będą stanowić pożyteczne doświadczenie dla nas i naszej pociechy bez konieczności zostawania w domu. Oto kilka pomysłów na zorganizowanie kreatywnej i przyjemnej przerwy międzysemestralnej dla całej rodziny.  więcej
    01-02-2018, 04:20, kf, Lifestyle
  • Jakie dane jesteśmy gotowi udostępniać?


    © maotun - Fotolia.com
    Już co dziesiąty Polak jest gotowy, by skorzystać z usług finansowych oferowanych przez inne niż tradycyjne instytucje finansowe. Co siódmy badany jest gotowy lub nie wykluczałby podania swoich danych logowania do banku w celu uzyskania korzyści - wynika z tegorocznej edycji badania Blue Media ‚‚Podejście Polaków do fintechu’’.  więcej
    09-02-2018, 10:45, Sebastian Ptak, Pieniądze
  • Jakie reklamy przyciągają uwagę internautów?


    Shutterstock.com
    Internauci z Europy Środkowo-Wschodniej najczęściej klikają w kampanie reklamowe branż spożywczej i kosmetycznej – wynika z raportu Gemiusa. Więcej informacji na temat środkowoeuropejskiego rynku reklamy online dostarcza raport gemiusAdMonitor.  więcej
    28-09-2017, 14:31, mg, Technologie
  • Bezpieczeństwo danych osobowych – czego obawiają się Polacy?


    ©istockphoto.com/blackred
    Korzyści oferowane przez dostawców usług cyfrowych sprawiają, że często automatycznie podajemy dane osobowe, przymykając oko na zagrożenia jakie na nas czekają. Na szczęście, w ostatnich latach nie mieliśmy do czynienia ze spektakularnymi przykładami naruszenia naszych praw. Jednak czy oznacza to, że nie musimy się niczego obawiać?  więcej
    22-09-2017, 11:32, redakcja, Bezpieczeństwo
  • Instagram jest kobietą


    Pixabay CC0 License
    Aplikacja Instagram w Polsce przyciąga przed ekrany nawet dziesięć razy więcej kobiet niż mężczyzn.  więcej
    15-09-2017, 18:45, mg, Technologie
  • Warszawiacy jako pierwsi w Europie będą mogli współdzielić przejazd taksówką. Rusza mytaxi match

    Mytaxi udostępnia w Warszawie usługę ride-sharingową wykorzystującą taksówki:mytaxi match. Jest to pierwsza tego typu usługa w Europie, która polega na współdzieleniu przejazdu w jednym kierunku i podziale kosztu za kurs między dwoma nieznającymi się pasażerami, dzięki czemu cena może być nawet o 40% niższa od kwoty za standardowy przejazd taksówką. Warszawa została wybrana jako miasto pilotażowe dla usługi mytaxi match, spośród 70-ciu miast w Europie.  więcej
    13-09-2017, 20:34, _, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)