Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Mobiem Polska

  • Trendy na 2022 rok, które zdominują branżę gamingową


    Screen Post
    Dla branży mobile gamingu poprzedni rok był więcej niż łaskawy, a obecny zapowiada się równie obiecująco. Od ponad dekady możemy obserwować sukcesywny wzrost mobile gamingu i rosnącą przewagę nad konsolami czy PC. Dane Statista pokazują, że w 2021 r. branża zgromadziła około 2,7 miliarda graczy na całym świecie, natomiast, do 2023 roku prognozuje się, że będzie ich aż 3,07 miliarda. Natomiast z danych dotyczących przychodów z gier mobilnych wynika, że sięgają już wartości 9-cyfrowych.  więcej
    23-02-2022, 12:51, pressroom , Pieniądze
  • Matki gamerki na celowniku marketerów


    Rodnae Productions
    Głównym decydentem, zarówno przy większych jak i mniejszych zakupach w przeciętnym domu są zazwyczaj kobiety. Jest to zatem doskonały target dla marketerów. Jak się jednak okazuje, aż 76 proc. pań uważa, że sposób w jaki kobiety są przedstawiane w reklamach kierowanych do nich jest niewłaściwy.  więcej
    27-09-2021, 17:33, _, Pieniądze
  • Młodzi Polacy są 'przyspawani' do telefonów. Zaczyna się robić poważny problem uważają eksperci

    Ponad 60% osób w wieku 15-35 lat praktycznie nie rozstaje się z telefonem w ciągu dnia, a przeszło 50% ma w ręku komórkę aż kilka godzin dziennie - wynika z ogólnopolskiego badania przeprowadzonego przez Mobiem Polska. Co więcej, blisko 70% młodych Polaków jest gotowych wrócić do domu po aparat, nawet kosztem spóźnienia się, np. do pracy lub szkoły. A niemal 82% musi go mieć przy sobie podczas snu.  więcej
    31-01-2020, 14:26, pressroom , Lifestyle
  • Darmowy smartfon za zgodę na oglądanie reklam? Producenci przymierzają się do takiego modelu twierdzi ekspert z Mobiem Polska


    Monday News
    Wiele wskazuje na to, że producenci smartfonów mogą przymierzać się do wyświetlania reklam na swoich urządzaniach. Coraz głośniej mówi się np. o Samsungu. Gdyby zdecydował się na taki krok, to inni gracze rynkowi pewnie poszliby w jego ślady. W zamian za oglądanie filmów reklamowych klienci dostawaliby darmowe aparaty. Jeżeli taki scenariusz ujrzałby światło dzienne, to przy włączaniu telefonów mogłyby wyświetlać się komunikaty promocyjne. Pytanie brzmi tylko, czy rynek i sami konsumenci są na to przygotowani.  więcej
    09-12-2019, 13:26, kg, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)