Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

e-mail marketing

  • Sprawdź nowy Kreator Wiadomości GetResponse w praktyce - weź udział w konkursie i wygraj iPada!

    GetResponse udostępnił wersję beta rewolucyjnego Kreatora Wiadomości umożliwiającego tworzenie zaawansowanych graficznie newsletterów bez konieczności znajomości kodu HTML czy obsługi programów graficznych. Możliwości Kreatora można sprawdzić, biorąc udział w konkursie na najlepszy newsletter, w którym główną nagrodą jest iPad.  więcej
    04-06-2012, 06:30, PATRONAT MEDIALNY, Pieniądze
  • Turystyka i e-commerce mocno korzystają z e-mail marketingu


    © Yong Hian Lim - fotolia.com
    Aż 83% badanych firm stosuje różne elementy kampanii e-mail marketingowych w promocji swojej marki w internecie. Najwyższy poziom e-mail marketingu prezentują średnie przedsiębiorstwa oraz firmy z branży e-commerce i turystycznej - wynika z raportu "Stan email marketingu w Polsce 2012" przygotowanego przez ekspertów z GetResponse.  więcej
    12-04-2012, 13:07, paku, Pieniądze
  • 5 zasad udanej kampanii spersonalizowanej

    Kampanie marketingu one-to-one są coraz częściej używanym narzędziem sprzedażowym. Jest to jednak miecz obosieczny - źle przeprowadzona kampania może mieć odwrotne do zamierzonych efekty. Warto pamiętać o kilku żelaznych zasadach, dzięki którym zaplanowana kampania zakończy się sukcesem.  więcej
    23-02-2012, 17:09, Jan Biłyk, Laurens Coster, Porady
  • E-mailing wciąż popularny, przynosi korzyści

    Aż 56 proc uczestników badania potwierdza, że ich firma będzie częściej niż do tej pory wykorzystywała e-mail marketing. Ankietowani marketerzy są świadomi korzyści wynikających ze stosowania e-mailingu w realizacji przedsięwzięć marketingowych. W tym roku potwierdziło to 91 proc. badanych - wynika z ósmego badania wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce przeprowadzonego przez SARE.  więcej
    31-10-2011, 12:29, paku, Technologie
  • Jak skutecznie dostarczać wiadomości e-mail? - darmowy poradnik GetResponse


    © Yong Hian Lim - fotolia.com
    Eksperci z GetResponse przygotowali darmowy poradnik zawierający 10 praktycznych sposobów na zwiększenie dostarczalności kampanii e-mail marketingowych.  więcej
    27-10-2011, 10:14, paku, Technologie
  • Rusza ósme badanie wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce

    Kolejne badanie ma na celu zebranie opinii i preferencji użytkowników poczty elektronicznej, a także sposobów jej wykorzystania w życiu codziennym oraz pracy zawodowej.  więcej
    31-08-2011, 13:16, paku, Lifestyle
  • SARE: Zysk rośnie o 208 proc.


    ©istockphoto.com/ZoneCreative
    Przy przychodach zwiększonych o blisko jedną czwartą, spółce udało się dwukrotnie zwiększyć zysk netto. To efekt m.in. znaczącego zwiększenia liczby klientów.  więcej
    08-08-2011, 06:37, Michał Chudziński, Pieniądze
  • Targetowanie i personalizacja - skuteczne narzędzia e-mail marketingu

    Badania na temat rynku e-commerce w Polsce w 2009 roku, przeprowadzone przez Internet Standard, pokazują ponad 25-proc. wzrost liczby ankietowanych stwierdzających poprawę skuteczności wysyłek e-mailowych w działaniach marketingowych w stosunku do 2008 roku.  więcej
    15-03-2011, 10:11, Sylwia Vogel, SARE, Pieniądze
  • Czym różni się spam od e-mail marketingu?


    © Yong Hian Lim - fotolia.com
    E-mail marketing bazuje na koncepcji permission marketingu, tzn. odbiorca sam zamawia komunikat, np. newsletter. Spam jest niepożądaną wiadomością elektroniczną – tłumaczył podczas czata Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE SA, spółki, która niebawem zadebiutuje na NewConnect. Na szczęście odbiorcy odróżniają bez problemu jedno od drugiego – dodał.  więcej
    08-03-2011, 12:30, Agnieszka Klejne, IPO.pl, Wywiad
  • Dlaczego e-mail marketing?

    Gdy w 1971 roku amerykański programista Ray Tomlinson po raz pierwszy wysłał wiadomość od użytkownika jednego komputera do użytkownika drugiego, nie mógł spodziewać się, że po ponad trzydziestu latach od tego wydarzenia nikt nie będzie sobie wyobrażał świata bez sieciowej poczty elektronicznej. To właśnie pomysłodawca znaku @ stosowanego do rozdzielenia nazwy użytkownika danego komputera od nazwy maszyny, a obecnie domeny internetowej, zrewolucjonizował komunikację na całym świecie.  więcej
    19-02-2011, 18:10, Sylwia Vogel, SARE, Pieniądze
  • E-mail lepszy niż e-reklama


    © Yong Hian Lim - fotolia.com
    W tym roku rynek e-mail marketingu był warty 100 mln zł, w kolejnych ma rosnąć w tempie 100 proc. Okazało się, że wysyłanie e-maili do użytkowników jest skuteczniejszą formą reklamy niż banery internetowe.  więcej
    29-12-2010, 10:24, GazetaPrawna.pl, Pieniądze
  • GetResponse: nowy Kreator Formularzy za darmo


    © Yong Hian Lim - fotolia.com
    Ponad 500 gotowych szablonów formularzy zapisu, możliwość dodawania własnych pól, zmiana kolorów, rozmiarów i kształtów oraz dostęp do statystyk - to kilka wyróżników Kreatora Formularzy udostępnianego przez GetResponse.  więcej
    12-09-2010, 14:15, paku, Technologie
  • WebSmarty: Mailingi trafiające w zapotrzebowanie odbiorców


    © Yong Hian Lim - fotolia.com
    Firma WebSmarty wprowadziła na rynek spersonalizowany system mailingowy. Nowe rozwiązanie ma sprawić, że nadawca będzie mógł wysyłać dokładnie takie wiadomości, jakie chciałby otrzymywać jego odbiorca.  więcej
    31-08-2010, 16:27, paku, Technologie
  • GetResponse w Polsce: Tysiąc klientów w dwa miesiące


    © Yong Hian Lim - fotolia.com
    Po zaledwie dwóch miesiącach od uruchomienia polska wersja GetResponse, systemu do kampanii mailingowych, może pochwalić się grupą tysiąca klientów w Polsce - poinformowali przedstawiciele serwisu. To kolejny krok w ekspansji firmy, z produktu której korzysta już 150 tys. przedsiębiorstw z blisko 180 krajów.  więcej
    12-08-2010, 18:18, paku, Pieniądze
  • SARE: Awanse i poszerzenie grona udziałowców


    © Yong Hian Lim - fotolia.com
    Do grona udziałowców specjalizującej się w e-mail marketingu firmy SARE dołączył Tomasz Kusy, Dyrektor Działu IT. Ponadto Łukasz Rzewuski awansował na stanowisko Business Development Managera, a zespół wzmocniła Karolina Żmijewska, obejmując stanowisko New Business Managera.  więcej
    23-07-2010, 09:21, paku, Pieniądze
  • SARE zbada, czy zmieniliśmy mailowe preferencje


    © Yong Hian Lim - fotolia.com
    7 lipca ruszyła kolejna edycja projektu badawczego dotyczącego sposobów korzystania z poczty elektronicznej. Agencja SARE - inicjator projektu – już po raz siódmy przeanalizuje najnowsze trendy i zmiany związane z komunikacją e-mailową Polaków. Badanie potrwa dwa miesiące, a raport z wynikami ankiety zostanie opublikowany we wrześniu.  więcej
    09-07-2010, 13:57, paku, Lifestyle
  • GetResponse udostępnia darmowe usługi mailingowe w polskiej wersji językowej


    © Yong Hian Lim - fotolia.com
    Przez całe lato marketerzy będą mogli prowadzić darmowe kampanie, korzystając z nowej, polskiej wersji językowej GetResponse – platformy do e-mail marketingu o polskim rodowodzie, ale wykorzystywanej do tej pory przede wszystkim na rynkach zagranicznych.  więcej
    22-06-2010, 10:01, paku, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)