62% wszystkich Amerykanów korzysta z urządzeń z mobilnym dostępem poza domem lub pracą wynika z ostatniego badania Pew Internet & American Life Project więcej
7 na 10 internautów z Wielkiej Brytanii zaprzestałoby piractwa, gdyby otrzymali ostrzeżenie od swojego dostawcy wynika z badania 2008 Digital Entertainment więcej
Piractwo w internecie to następstwo braku atrakcyjnej, legalnej alternatywy - wynika z raportu przygotowanego przez brytyjską firmę Wiggin. Co trzeci mieszkaniec Wielkiej Brytanii pobrał nielegalną kopię filmu lub utworu muzycznego z Sieci, bądź też zamierza to zrobić w najbliższym czasie. więcej
Połowa osób, które otrzymały na swój telefon komórkowy reklamę, odpowiedziała na nią - wynika z badań firmy Nielsen. Zdaniem analityków oznacza to, że rośnie akceptacja dla tego sposobu promocji produktów i usług. więcej
Co czwarty internauta korzystający z internetu w pracy ma do niego ograniczony dostęp. Najczęściej blokowanie wybranych usług internetowych jest spotykane w dużych firmach, zatrudniających ponad 250 osób – wynika z badań firmy Gemius. więcej
Jakie elementy e-mailowych kreacji reklamowych zauważają użytkownicy? Jakie obszary internauci pomijają wzrokiem? Jak reklamę internetową postrzegają kobiety a jak mężczyźni? Na te i inne pytania miały odpowiedzeć wyniki eye trackingowego badania walentynkowych kreacji reklamowych przeprowadzonego 15 lutego br. przez agencję Symetria. więcej
W 2007 roku już 42 proc. polskich internautów robiło zakupy w sklepach internetowych, a 21 proc. brało udział w aukcjach. W sieci najczęściej kupowaliśmy odzież i buty, a nie, jak dotychczas, książki - wynika z raportu Money.pl i eCard SA. więcej
Nasza-Klasa zdominowała swoimi wynikami najnowsze rankingi „Megapanel PBI/Gemius” opracowane przez Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firmę badawczą Gemius SA. Co ciekawe w grudniu ubiegłego roku większość witryn z pierwszej dziesiątki rankingu wg zasięgu miesięcznego odnotowało spadek liczby użytkowników (real users), podczas gdy druga dziesiątka odnotowała ich znaczący wzrost. więcej
W 2007 roku 42 proc. internautów kupowało w sklepach internetowych, a 21 proc. brało udział w aukcjach wynika z raportu "Co Polacy kupują w internecie" Money.pl więcej
Serwis czytodziala.pl przez 150 dni monitorował pracę 9 największych hostingowni w Polsce - zarówno dedykowanych, jak i wirtualnych. Badania wykazały, że w okresie monitorowania wzrosła dostępność (uptime) usług hostingowych. Mimo to, w większości przypadków dostępności kształtowały się na poziomie niższym niż gwarantowane w ofertach. więcej
25-02-2008, 13:07, Krzysztof Gontarek, Technologie
Polacy coraz częściej wykorzystują internet do zdobywania wiedzy o produktach bankowych - wynika z drugiej edycji badań firmy Inteuron, przeprowadzonych na zlecenie serwisu Aukcje Kredytowe. 62% respondentów zadeklarowało, że sieć WWW jest pierwszym miejscem, w którym szukają informacji o aktualnych ofertach finansowych. więcej
Ruszyła 3. edycja PremiumBrand - badania reputacji marek na polskim rynku, w ramach której przygotowane będą raporty dot. poszczególnych wymiarów reputacji więcej
Liczba Polaków z dostępem do internetu cały czas rośnie, tymczasem w roku 2007 nastąpił wyraźny spadek odwiedzalności serwisów randkowych - wynika z badania Megapanel PBI/Gemius. Kondycja tych serwisów nie ucierpiała tylko w przypadku jednego wskaźnika. więcej
Zaledwie 22% obywateli UE było w stanie spontanicznie stwierdzić, że numer 112 służy wzywaniu służb ratowniczych z dowolnego miejsca na obszarze Unii - wynika z ankiety przeprowadzonej na zlecenie Komisji Europejskiej. Bruksela wzywa państwa członkowskie do upowszechnienia wiedzy na temat numeru 112. więcej
W ramach projektu "Widzialni" przeprowadzono test dostępności wybranych publicznych serwisów internetowych. W badaniu wzięli udział niewidomi i niedowidzący z Polskiego Związku Niewidomych oddział Śląsk. więcej
10-02-2008, 11:51, Krzysztof Gontarek, Technologie