Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

wizerunek

  • Uwaga na fałszywe wiadomości o nagrodzie od SHEIN Polska


    cyberrescue
    Kontrowersyjna chińska firma odzieżowa, dzięki rosnącej popularności przyciągnęła także uwagę cyberprzestępców. Zaczęli oni wykorzystywać wizerunek SHEIN, by wyłudzić dane jej fanów.  więcej
    12-06-2024, 12:27, _, Bezpieczeństwo
  • Jak wykorzystać potencjał agencji PR? Sprawdź kiedy warto nawiązać współpracę!

    Dopiero wchodzisz na rynek ze swoją ofertą? Twoja firma jest dobrze znana klientom, ale w najbliższej przyszłości chcesz rozszerzyć asortyment o nowe produkty? Współpraca z agencją PR może przynieść szereg korzyści, bez względu na wielkość firmy czy zasięg jej działania. W czym może pomóc agencja PR i jak ją wybrać?  więcej
    24-03-2023, 09:37, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Wizerunek w sieci - 3 powody, by skorzystać z usług profesjonalistów

    Internet stał się miejscem, w którym można zaprezentować swoja firmę klientom i przedstawić ofertę. Jednak to również miejsce, gdzie łatwo o zniesławienie przedsiębiorstwa, zwłaszcza iż internetowi hejterzy często mają poczucie bezkarności. Jeden niewłaściwy komentarz na temat firmy, nie odpowiadający stanowi faktycznemu może narobić sporo szkód. I nawet znalezienie osoby odpowiedzialnej za wystawienie fałszywej opinii nie do końca rozwiązuje problem, gdyż niepochlebne komentarze mogą zrujnować wieloletnie pozytywne budowanie wizerunku w sieci. Dlatego warto skorzystać z usług firm, które pomogą w zachowaniu pozytywnego wrażenia i zapobiegną niesłusznemu szkalowaniu. Jak to zrobić?  więcej
    11-05-2020, 19:08, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Wizerunek dziecka w internecie. Prawa opiekunów i obowiązki administratorów stron

    Publikujesz zdjęcie swojego dziecka na portalu społecznościowym? Czy dzieląc się z innymi radością i dumą ze swoich dzieci, myślisz jednocześnie o zagrożeniach wynikających z publikacji zdjęć?  więcej
    02-12-2019, 10:00, Artykuł poradnikowy, Pieniądze
  • Uśmiech prezesa w mediach społecznościowych


    Peshkova / Shutterstock
    Coraz więcej prezesów przeróżnych firm jest aktywnych w mediach społecznościowych. Nie każdy z nich potrafi się w nich jednak odnaleźć. Przeczytaj, jakie treści powinien publikować prezes na swoich profilach i co może dać organizacji jego obecność w social mediach.  więcej
    29-07-2019, 22:21, Nika, Pieniądze
  • Czy zawsze należy uzyskać zgodę na rozpowszechnianie czyjegoś wizerunku?

    W dzisiejszych czasach ochrona prywatnych danych osobowych, w tym własnego wizerunku, jest niesamowicie istotną kwestią. Jeśli nie będziemy w należyty sposób chronić własnego wizerunku, może on zostać wykorzystany w sposób, w jaki byśmy tego nie chcieli, na przykład w celach komercyjnych. Chcąc wykorzystać czyjś wizerunek zawsze musimy spytać o zgodę, a jeśli już wykorzystujemy go komercyjnie — należy wypłacić danej osobie należny procent od przychodu z reklamy.  więcej
    11-07-2019, 20:04, kf, Pieniądze
  • Nadchodzi PR-day. To okazja do nauki i networkingu

    Ten event ma być dawką najbardziej aktualnej branżowej wiedzy prosto od najlepszych praktyków w Polsce. Podczas jego trwania poruszone zostaną tematy takie, jak: odpowiedzialność komunikacyjna PR-owca, reputacja marki, przeprowadzanie audytu oraz kwestie ochrony wizerunku i RODO. Wydarzenie odbędzie się 13 czerwca w Warszawie.  więcej
    03-06-2019, 15:39, Nika, Kalendarium
  • Jak RODO wpłynęło na zmiany w monitoringu?


    Sarota PR
    Rośnie popyt na rozwiązania z zakresu zaawansowanego monitoringu, co wiąże się bezpośrednio z ogólną potrzebą zapewniania bezpieczeństwa osób i mienia. Od momentu wprowadzenia przepisów RODO same urządzenia oraz gromadzone przez nie dane muszą być także właściwie chronione.  więcej
    17-04-2019, 14:07, Nika, Pieniądze
  • Noszenie identyfikatorów niekoniecznie zgodne z prawem


    Triple PR
    Lekarz, pielęgniarka, ochroniarz, urzędnik – to tylko niektóre z zawodów, których pracownicy podczas wykonywania obowiązków służbowych są obowiązani do noszenia identyfikatorów. Często widnieje na nich nie tylko informacja o stanowisku. Ekspertka tłumaczy, w jakich przypadkach identyfikatory są zgodne z prawem.  więcej
    27-08-2018, 17:45, Nika, Pieniądze
  • Czy pracodawca musi mieć zgodę na wykorzystanie wizerunku pracownika?


    Jirsak / Shutterstock.com
    Kodeks pracy nie daje firmom prawa do korzystania z wizerunku pracownika. Jeśli ktoś chce wykorzystać Twój wizerunek -  przykładowo potrzebuje go z powodu charakteru prowadzonej działalności - musi uzyskać na to Twoją zgodą. Jak taka zgoda powinna wyglądać?  więcej
    18-06-2018, 10:47, Nika, Pieniądze
  • Kobiety w branży security na warsztacie


    Minerva Studio / Shutterstock
    Kobiety z branży security spotkały się 8 marca na całodniowych warsztatach tematycznych prowadzonych przez specjalistów w zakresie emisji głosu, tworzenia profesjonalnego wizerunku i budowania wewnętrznej motywacji.  więcej
    19-03-2018, 19:01, Nika, Pieniądze
  • Szkoła publikuje wizerunek dzieci? Powinna mieć zgodę rodziców


    Africa Studio / Shutterstock.com
    Szkoły nierzadko publikują zdjęcia uczniów, a czasem nawet podpisują je nazwiskami. Nie zawsze będzie to zgodne z prawem, jeśli szkoła wcześniej nie uzyska odpowiedniej zgody.  więcej
    19-01-2016, 11:29, Marcin Maj, Porady
  • Wyrok: Wykorzystanie zdjęć nieznajomej osoby nie musi być przestępstwem, ale...


    Shutterstock.com
    Jeśli ktoś pobierze Twoje zdjęcia i umieści je w serwisie randkowym bez Twojej wiedzy, nie musi to być przestępstwo. Zależy, czy ta osoba chciała zrobić Ci krzywdę - tak uznał Sąd w Olsztynie. Nie oznacza to jednak, że można wykorzystywać wizerunki ludzi bez żadnych konsekwencji.  więcej
    28-08-2015, 12:27, Marcin Maj, Pieniądze
  • Kto w Policji decyduje o publikacji nagrania z kamer?


    Shutterstock.com
    Policja publikuje czasem nagrania z kamer, które pokazują rzekome przestępstwo. Niestety bywa tak, że na podstawie nagrań media wydają szybkie wyroki. Kto zatem decyduje, czy nagranie lub zdjęcie trafi na stronę Policji?  więcej
    08-10-2014, 12:19, Marcin Maj, Pieniądze
  • Nazwisko podejrzanego w kodzie strony - czy to naruszenie prawa?


    © Emin Ozkan - Fotolia.com
    Nazwisk podejrzanych nie można ujawniać w prasie, ale czy dotyczy to tagów strony albo linków umieszczonych obok materiału prasowego? Niestety prawo prasowe jest nieco archaiczne i nie uwzględnia problemów nowych mediów.  więcej
    19-09-2014, 13:28, Marcin Maj, Pieniądze
  • Wizerunki blogerów wykorzystano bez zgody. Co na to prawnicy?

    Pewna agencja wykorzystała wizerunki znanych blogerów w akcji promocyjnej, nie pytając ich o zgodę. Eksperci sądzą, że mogło dojść nie tylko do naruszenia dóbr osobistych.  więcej
    16-07-2014, 12:30, Marcin Maj, Pieniądze
  • Google też chce wykorzystać Twój wizerunek w reklamach. Udaje, że to błaha sprawa

    Google planuje dokładnie to samo, co Facebook - zmianę swoich regulaminów tak, by móc wykorzystywać wizerunek użytkownika w reklamie. Obie firmy udają, że to błaha sprawa, ale tak naprawdę dwóch gigantów chce ustalić niepokojący trend w social media.  więcej
    14-10-2013, 08:30, Marcin Maj, Lifestyle
  • Facebook wstrzymuje zmiany dot. wykorzystania wizerunku. To jednak nie formalność?

    Tydzień temu Facebook zaproponował zmiany w swojej polityce, m.in. dając sobie prawo do wykorzystywania nazwisk i obrazów użytkowników w reklamach. Gigant twierdził, że to formalność, ale teraz wstrzymuje się z tym krokiem.  więcej
    06-09-2013, 12:59, Marcin Maj, Pieniądze
  • Krzywdzące memy - walka z nimi leży w rękach serwisów internetowych

    Memy wykorzystujące wizerunek osoby prywatnej nierzadko mają charakter obraźliwy - zauważa Helsińska Fundacja Praw Człowieka. Organizacja nie proponuje zaostrzenia prawa w zakresie ochrony wizerunku, ale apeluje do operatorów stron WWW o zrozumienie problemu.  więcej
    27-12-2012, 15:04, Marcin Maj, Pieniądze
  • Jak kreować wizerunek małej firmy?


    jillclardy
    Komunikacja wizerunkowa małej firmy jest możliwa nawet przy ograniczonym budżecie. Oprócz reklamy oraz narzędzi Public Relations mikro- i makroprzedsiębiorstwa mają do wyboru tańsze, choć równie efektywne formy marketingowe - na przykład upominki.  więcej
    06-05-2012, 12:59, inplusPR,

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)