Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

słowa kluczowe

  • Jak wykorzystać LinkedIn do budowy pozycji w biznesie


    rawpixel.com
    LinkedIn, globalna platforma biznesowa, przyciąga ponad miliard użytkowników z całego świata, z czego blisko 257 milionów zarejestrowanych jest tylko w Europie. Obecnie serwis ten obsługiwany jest w 26 językach, a zespół liczący prawie 20 tysięcy pracowników angażuje się codziennie w rozwój platformy. Jak skorzystać z potencjału LinkedIn do budowy relacji biznesowych i wzmocnienia pozycji zawodowej? Odpowiadamy.  więcej
    15-01-2024, 16:58, _,
  • 6 kroków do poprawy widoczności strony internetowej


    Creativa / Shutterstock
    Prowadząc biznes w internecie, należy pamiętać, że kluczową kwestią jest zadbanie o to, by nasza strona była widoczna w wynikach wyszukiwarki. Dzięki temu możemy dotrzeć z informacją o firmie do potencjalnych nabywców oferowanych przez nas produktów bądź usług. Co jednak zrobić, gdy nasza strona nie jest widoczna w wynikach wyszukiwania?  więcej
    27-08-2014, 12:15, Anna Garwolińska, SEMSTORM,
  • Jak wybrać najlepsze słowa do pozycjonowania strony?

    Pozycjonowanie strony WWW polega na utrzymaniu jej w czołowych wynikach wyszukiwania. Wybór odpowiednich słów kluczowych (takich, które wpisują internauci, szukając oferowanych przez nas produktów bądź usług) jest jedną z podstawowych rzeczy, które musimy wziąć pod uwagę. Na dobór odpowiednich fraz wpływa wiele czynników.  więcej
    08-07-2014, 13:19, SEMSTORM,
  • Cinkciarz.pl vs Walutomat.pl - mamy polski spór o słowa kluczowe


    bloomsberries
    Firma stojąca za serwisem Cinkciarz.pl uważa, że jej konkurenci nie powinni stosować w promocji słów kluczowych "cinkciarz.pl" oraz "cinkciarz". Sądowe spory o słowa kluczowe wydają się dziwne, ale nie są już nowością.  więcej
    04-06-2014, 14:37, Marcin Maj, Pieniądze
  • Google AdWords. Skuteczna kampania reklamowa w internecie

    Załóż konto, stwórz pierwszą kampanię, grupę reklam i wybierz dla niej odpowiednie słowa kluczowe. Na koniec jeszcze tylko odpowiednio dobierz treść skutecznej reklamy i... zacznij czerpać korzyści ze swojej własnej kampanii reklamowej. Tworzenie kampanii AdWords z książką "Google AdWords. Skuteczna kampania reklamowa w internecie" autorstwa Anastasii Holdren ma być dużo prostsze.  więcej
    06-07-2012, 20:54, Katarzyna Ryfka-Cygan, Recenzje
  • Reklama kontekstowa w internecie a czyn nieuczciwej konkurencji

    W dobie globalizacji, otwartych granic, międzynarodowych holdingów i grup kapitałowych nikogo nie trzeba przekonywać, że w biznesie marka, logo, znak czy nazwa mają wymierną i pożądaną wartość. Dzieje się tak, ponieważ znaki mają jedną (poza możliwościami prawnej ochrony), niezwykle ważną cechę - wyróżniają! To właśnie one podświadomie lub bezpośrednio wpływają na decyzję klienta o zakupie konkretnego produktu lub skorzystania z określonej usługi. Znaki graficzne lub słowne pełnią również funkcję "nośnika przekazu" - wyrażają ideały, wartości lub cechy, z którymi odbiorcy się identyfikują.  więcej
    08-03-2012, 10:29, Kancelaria Prawna Skarbiec, Porady
  • Ubezpieczyciele i finansiści utrzymują wyszukiwarkę Google

    Prawie połowa zysków, jakie Google osiąga, są związane z polisami oraz pożyczaniem pieniędzy - wynika z badania przeprowadzonego przez amerykańską firmę WordStream. Najdroższymi wyszukiwanymi słowami kluczami w systemie Google AdWords są: insurance (ubezpieczenie), loans (pożyczki) oraz mortgage (hipoteka).  więcej
    20-12-2011, 20:04, paku, Technologie
  • Pozycjonowanie - jakie zalety, jak podpisywać umowy?

    Obecnie pozycjonowanie jest jedną z najtańszych i najskuteczniejszych form reklamy. Tarantula.pl zajmująca się analizą i consultingiem w dziedzinie marketingu w wyszukiwarkach pokazuje, na co zwracać uwagę podczas podpisywania umowy z pozycjonerem.  więcej
    09-10-2011, 19:31, Tarantula.pl,
  • Wyrok: Znaki towarowe konkurenta mogą być słowami kluczowymi w Adwords

    Wyświetlanie reklamy w internecie na podstawie słowa odpowiadającego znakowi cieszącemu się renomą może być "elementem zdrowej strategii". Warunek jest taki, aby działanie to nie szkodziło funkcjom znaku towarowego, w tym jego reputacji - uznał Europejski Trybunał Sprawiedliwości, który rozpatrywał kolejny spór dotyczący reklam w systemie Google.  więcej
    26-09-2011, 10:24, Marcin Maj, Pieniądze
  • Jak wybrać firmę pozycjonującą

    Każda firma chciałaby być jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Zwykle przekłada się to na ilość zapytań ofertowych, a nawet ilości sprzedanych produktów. Nic dziwnego, że pozycjonowanie uchodzi za jedną z najwydajniejszych i zarazem najtańszych form reklamy. Żeby robić to skutecznie, najlepiej wynająć firmę, która się na tym zna. Tarantula.pl tłumaczy, jakimi kryteriami się kierować przy jej wyborze.  więcej
    14-08-2011, 19:25, Tarantula.pl,
  • Liczba zapytań "Bin Laden" do Google wzrosła o milion procent

    Śmierć terrorysty stała się zdecydowanym tematem numer jeden w sieci.  więcej
    04-05-2011, 07:21, Adrian Nowak, Lifestyle
  • Twoja firma istnieje w sieci, tylko gdy można ją tam znaleźć


    www.sxc.hu
    Marketing w internecie pozwala nie tylko ograniczyć koszty, ale także precyzyjniej dotrzeć do wybranych grup konsumentów. Nigdzie nie jest też powiedziane, że tylko firmy świadczące usługi przez internet lub za jego pośrednictwem sprzedające towary mogą się w nim reklamować. To doskonały sposób także dla szewców, kawiarni czy sklepów spożywczych, by dotrzeć do szerszego grona konsumentów.  więcej
    21-01-2011, 00:13, M.Maj, K.Gontarek, M.Chudziński,
  • Google pozwoli reklamować się na słowa kluczowe konkurencji


    epheterson (na lic. cc)
    Google ogłosiło ważną zmianę w zasadach dotyczących znaków towarowych. Nie będzie już możliwości blokowania znaków towarowych na poziomie słów kluczowych. Już we wrześniu wszystkie firmy reklamujące się w Google na terenie Europy będą mogły korzystać ze słownych znaków towarowych innych firm jako swoich własnych słów kluczowych.  więcej
    05-08-2010, 08:25, paku, Pieniądze
  • Meta-tagi jako forma nieuczciwej konkurencji w internecie


    © arturbo at istockphoto.com
    Wykorzystywanie w kodach stron WWW zarejestrowanych słów kluczowych w postaci znaków towarowych innych podmiotów przez nieuprawnione do tego przedsiębiorstwa stanowi jedną z nowych form naruszających uczciwą konkurencję. Ten zakazany proceder jest przedmiotem coraz większej liczby postępowań m.in. przed Sądem Wspólnotowym Znaków Towarowych i Wzorów Przemysłowych w Warszawie.  więcej
    19-05-2010, 09:57, Michał Kluska, Kancelaria Olesiński i Wspólnicy, Pieniądze
  • Znaki towarowe w sieci na usługach konkurentów

    Google zachęca firmy do reklamowania się za pomocą najpopularniejszej wyszukiwarki przez użycie programu AdWords. Użycie słów kluczy zastrzeżonych jako znaki towarowe prowadzi jednak do sporów - mówi Marcin Fijałkowski, rzecznik patentowy i radca prawny współpracujący z kancelarią Baker & McKenzie.  więcej
    07-02-2010, 00:37, Krzysztof Polak, Pieniądze
  • Poradnik: Jak zostać specem od AdWords

    Specjaliści z Google przygotowali krótki przewodnik po programie AdWords, skierowany do wszystkich, którzy chcą zostać specami od słów kluczowych. Dokument ten ma nie tylko pokazać, jak oszczędzać czas z nowym interfejsem AdWords, ale również jak uzyskiwać przydatne informacje za pomocą narzędzi Google do wyświetlania reklam w sieci wyszukiwania.  więcej
    18-09-2009, 14:04, Krzysztof Gontarek, Technologie
  • Udostępniany przez Google Keywoord Tool, który podpowiada słowa kluczowe powiązane z frazami, które wpisał użytkownik, pokazuje teraz także liczbę ich wyszukań.  więcej
    11-07-2008, 12:26, Anna Wasilewska-Śpioch, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)