handel

  • Jak nowe pokolenie kupujących wpływa na sektor zakupów przemysłowych?


    Arek Socha z Pixabay
    Coraz więcej kupujących z pokolenia millenialsów decyduje się na zakup bezpośrednio od producentów bądź za pośrednictwem internetowych platform handlowych. Tak przynajmniej wynika z badania dotyczącego dynamiki zakupów w sektorze przemysłowym. Ciekawych wniosków, z niego płynących, jest znacznie więcej.  więcej
    15-07-2019, 13:23, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Online kupuje już zdecydowana większość Polaków. Na temat aktywności e-konsumentów powstał właśnie nowy raport


    wk1003mike / shutterstock
    Powstało siódme wydanie raportu "E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska". Ponad 200-stronicowe dzieło jest źródłem kompleksowej wiedzy na temat polskiego rynku e-handlu, postaw zakupowych konsumentów oraz popularności sklepów e-commerce w różnych kategoriach produktowych.  więcej
    28-06-2019, 14:07, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Powstał raport o sytuacji w handlu. Oto kluczowe informacje w nim zawarte


    Andrey Voskressenskiy / Shutterstock
    W nowym raporcie „State of Commerce” zamieszczono szereg ważnych dla branży handlowej wniosków. Jeden z istotniejszych? Kupujący wydają średnio więcej pieniędzy na pojedyncze zamówienie internetowe niż na zakup w sklepie stacjonarnym.  więcej
    07-06-2019, 18:41, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Internet Rzeczy a rozwój handlu


    Geralt
    Hasła „personalizacja” i „sprzedaż wielokanałowa” nie są tylko koncepcjami, nad którymi pracują detaliści. Coraz więcej z nich aktywnie wdraża innowacyjne rozwiązania, aby zyskać przewagę nad konkurencją w gospodarce na żądanie. Oceniając to, w jakim stopniu firmy spełniają kryteria definiujące dzisiejsze inteligentne przedsiębiorstwo, można zaobserwować kilka czynników wskazujących na zaangażowanie sektora handlu detalicznego w proces transformacji.  więcej
    30-04-2019, 21:42, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Skąd tak niepochlebne zdanie o polskim handlowcu?


    © maotun - Fotolia.com
    Klienci nie mają wątpliwości – najważniejszą cechą dostawcy produktów i usług jest rzetelność oraz dotrzymywanie terminów. Problem z rzetelnością dostrzega zaledwie co piąta handlująca firma, przypisując mu znacznie niższy priorytet, niż robią to klienci – wynika z raportu „Co się naprawdę liczy w sprzedaży B2B”. Jak podkreślają eksperci ta rozbieżność jest efektem opierania swoich działań na intuicji zamiast na obiektywnych danych.  więcej
    23-04-2019, 19:26, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Pracownicy poszukiwani w 2018 roku. Roczny raport Pracuj.pl


    Pracuj.pl
    W 2018 roku pracodawcy zamieścili na Pracuj.pl 571 804 ofert pracy - o ponad 7% więcej niż rok wcześniej. Nadal najczęściej poszukiwano handlowców, specjalistów obsługi klienta i ekspertów ds. IT. Minione 12 miesięcy przyniosło również wzrost zainteresowania specjalistami technicznymi oraz pracownikami fizycznymi.  więcej
    16-01-2019, 17:48, jr, Biznes, Finanse i Prawo
  • Jak przygotować e-sklep do Black Friday?


    od dot.pr
    Za oceanem Czarny Piątek to "święto zniżek", które przynosi sprzedawcom z USA przychody na poziomie 67 mld dolarów. W Polsce e-sklepy tego dnia notują liczbę transakcji większą o blisko 370%, a w skali całego handlu detalicznego w listopadzie wzrost sięga blisko 9%. O czym sprzedawcy powinni pamiętać przed Black Friday 2018?  więcej
    24-10-2018, 21:49, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Dane biometryczne w zamian za szybsze zakupy


    Shutterstock.com
    Czy jesteśmy gotowi na przekazywanie danych biometrycznych do identyfikacji podczas zakupów? Według badania pt. Sklepy przyszłości - niekoniecznie. Choć 27% badanych dopuszcza skan linii papilarnych, ponad 40% Polaków jest całkowicie niechętnych do przekazywania jakichkolwiek tego typu danych.  więcej
    12-09-2018, 10:36, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Polacy potrafią sporo zaoszczędzić na e-zakupach. Jak?


    wavebreakmedia / shutterstock
    Prawie połowa Polaków robi zakupy rozsądnie, aktywnie szukając i korzystając z różnego rodzaju promocji. Tak przynajmniej wynika z badań „Smart Okazje. Zwyczaje zakupowe Polaków”. Coraz popularniejszą alternatywą dla tradycyjnych rabatów czy kart lojalnościowych staje się przy tym moneyback. Na czym polega to rozwiązanie?  więcej
    04-09-2018, 14:48, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • E-handel coraz bardziej smart


    Andrey Voskressenskiy / Shutterstock
    Sztuczna inteligencja coraz szerzej wkracza do internetowego handlu. Sam e-commerce przekształca się już w smart-commerce. Wykorzystanie AI oraz stosowanie rozszerzonej rzeczywistości pozwala na dokładniejsze dopasowanie oferty do potrzeb klienta.  więcej
    04-09-2018, 14:07, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • E-commerce w świecie Internetu Rzeczy


    a-image / shutterstock
    Siłę napędową rozwoju jest internet. Ale nie tylko on! Istotne są również urządzenia mobilne, dostępność mocy obliczeniowych, a także aktualne możliwości gromadzenia i przetwarzania danych (m.in. Big Data). To właśnie z połączenia powyższych składników rodzi się idea Internetu Rzeczy. Obszarem, w którym IoT ma duży potencjał, jest między innymi handel.  więcej
    25-07-2018, 19:27, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Płatności globalne proste jak lokalne


    Odua Images / Shutterstock
    Powstający globalny standard infrastruktury płatności zapewni sklepom online szerszy dostęp do lokalnych metod płatności na całym świecie. Zyskają na tym między innymi polscy sprzedawcy, którzy będą mogli skuteczniej dotrzeć do zagranicznych klientów.  więcej
    24-07-2018, 19:35, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • SaaS w e-commerce

    Program, który utrzyma działanie niezależnie od wielkości ruchu i pozwoli szybko wdrożyć nowe funkcje w sklepie, a przy tym będzie tani w eksploatacji, to marzenie wielu sprzedawców. Jeśli chcą je urealnić, mogą zacząć od zastosowania w firmach rozwiązania SaaS.  więcej
    24-07-2018, 09:52, Nika, Technologie
  • 10 rodzajów aplikacji w e-sklepie, które wesprą Twój e-biznes


    wk1003mike / shutterstock
    E-sklepy chętnie pobierają aplikacje organizujące pracę księgowo-magazynową, automatyzujące marketing oraz sprzedaż. Nie obędzie się w nich także bez rozwiązań pomocnych przy wdrażaniu RODO czy kreatora nowych regulaminów sklepowych. Jakie jeszcze aplikacje wykorzystują w swojej pracy specjaliści od e-handlu?  więcej
    22-06-2018, 22:29, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • 5 powodów, dla których handlowiec powinien zainteresować się Big Data


    Free-Photos/pixabay
    Dzięki połączeniu odpowiednich metod zbierania i analizowania zgromadzanych informacji, firmy z branży handlu detalicznego z dużym prawdopodobieństwem mogą określać, co kupią klienci, odwiedzając dany sklep w przyszłości. Ale to nie jedyne korzyści, na które można liczyć, wdrażając technologię Big Data.  więcej
    06-06-2018, 17:13, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Ile branża handlowa wyda na Internet Rzeczy w 2018 roku?


    Geralt/pixabay
    Szacuje się, że wartość rozwiązań Internetu Rzeczy (IoT) dedykowanych branży handlowej na koniec 2018 wyniesie 22,66 mld dol. Według ekspertów wydatki na te rozwiązania będą o 16% większe niż w ubiegłym roku. Długoterminowe prognozy są jeszcze bardziej optymistyczne.  więcej
    21-05-2018, 23:35, Nika, Biznes, Finanse i Prawo
  • Korzystasz z mobilnych aplikacji do handlu? Sprawdź, czy jesteś bezpieczny

    Handel za pomocą aplikacji mobilnych staje się coraz bardziej popularny. Liczba dostępnych programów rośnie, ale czy zapewniają one bezpieczeństwo? Firma specjalizująca się w badaniu zabezpieczeń, IOActive postanowiła niedawno zbadać dwadzieścia jeden tego typu aplikacji maklerskich, które używane są do obrotu akcjami i handlu. Wyniki były bardzo niepokojące. Dlaczego?  więcej
    08-11-2017, 12:57, Komunikat firmy, Bezpieczeństwo
  • Omnichannel po polsku – jest nieźle


    Veronica Lara / Shutterstock.com
    Badanie Lizard Media dotyczące funkcjonalności omnichannel, czyli połączenia sprzedaży i obsługi klienta w sklepach stacjonarnych ze sklepem internetowym, przeprowadzone w drugiej połowie września 2017, objęło 11 ogólnopolskich sieci sklepów z trzech branż: księgarnie, dyskonty spożywcze oraz hipermarkety budowlane. Tylko dwie z nich spełniły wszystkie 5 kryteriów omnichannel, ale aż ponad połowa pozwala np. na oddanie towaru zakupionego online w dowolnym sklepie stacjonarnym sieci, tyle samo wykorzystuje informacje o naszych zakupach stacjonarnych i online dzięki jednej karcie stałego klienta. Autorzy badania uważają, że jest nieźle.  więcej
    07-11-2017, 12:00, ip, Biznes, Finanse i Prawo
  • Handel czeka uberyzacja. Kurierów zaczną „wyręczać” konsumenci


    wavebreakmedia / shutterstock
    Według części ekspertów, za 5-10 lat znikną z rynku sklepy, które nie zdołają dostarczyć klientom żywności w ciągu 1-2 godzin. Polacy będą zamawiać produkty w drodze do pracy i odbierać je po powrocie do domu, tak jak robią to już Amerykanie. Realizację masowych, szybkich i tanich dostaw umożliwi ekonomia współpracy. Dzięki rozładowaniu tzw. peaków sprzedażowych, sieci handlowe obniżą koszty dystrybucji. E-klienci otrzymają swoje artykuły na czas, a odwiedzający placówki zarobią dodatkowe pieniądze.  więcej
    10-10-2017, 09:40, Łukasz Kowalski, Biznes, Finanse i Prawo
  • Koszt połączenia z obsługą posprzedażową nie może być wyższy od kosztów zwykłych rozmów - wyrok TSUE


    Stokkete / Shutterstock.com
    Sklep w ramach obsługi po sprzedaży nie może wymagać od klientów dzwonienia na numer, z którym połączenie jest droższe niż zwykła rozmowa. Tak orzekł Trybunał Sprawiedliwości UE w wydanym wczoraj wyroku.  więcej
    03-03-2017, 12:56, Marcin Maj, Biznes, Finanse i Prawo

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

RSS  
« Grudzień 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031