Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

email marketing

  • Google i Yahoo wprowadzają nowe regulacje dla e-maili. Czy Twoja firma jest gotowa na nowe standardy?


    Freepik
    1 lutego weszły w życie nowe regulacje Google i Yahoo, które dotyczą głównie zaostrzenia standardów bezpieczeństwa i jakości w komunikacji e-mail. Firmy, które nie dołożą starań, aby dostosować się do nowych regulacji, mogą mieć problemy z docieraniem do odbiorców.  więcej
    01-02-2024, 11:07, Krzysztof Gontarek, Technologie
  • Darmowy raport 'Email marketing w liczbach 2018' już dostępny

    Już po raz piąty FreshMail przygotował raport “Email Marketing w liczbach”. Wnioski zawarte w dokumencie są owocem analizy 11 miliardów wiadomości wysłanych przez ponad 5 tysięcy klientów.  więcej
    06-06-2018, 14:54, _, Pieniądze
  • Dlaczego nie czytamy wiadomości marketingowych?


    © - cookelma - istockphoto.com
    3 na 4 Polaków dostaje codziennie do 20 e-maili informujących o promocji lub ofercie firmy. 32% użytkowników poczty nigdy nie otwiera wiadomości ze spamu, a część odbiorców usuwa wiadomości bez czytania, co utrudnia firmom dotarcie do potencjalnych klientów.  więcej
    09-04-2018, 17:10, Nika, Pieniądze
  • Ruszyły zapisy na Poranki z email marketingiem

    “Poranki z email marketingiem” to spotkania z ekspertami z zakresu email marketingu w swobodnej atmosferze przy kawie i ciastku. Ich celem jest inspirowanie marketerów do tworzenia jak najbardziej kreatywnych i efektywnych działań email marketingowych oraz przekazania dobrych praktyk w tym kanale komunikacji. W tym roku “Poranki” odbędą się w 5 miastach:  więcej
    20-09-2017, 09:58, Patronat medialny, Pieniądze
  • Email marketing zgodny z RODO


    Shutterstock
    O RODO zdecydowanie łatwiej jest pisać w kontekście konkretnej działalności, a nie globalnie. W poniższym artykule zajmiemy się przeglądem wymogów, jakie będą nałożone na podmioty zajmujące się email marketingiem (np. wysyłką newsletterów lub pojedynczych ofert handlowych).  więcej
    29-01-2018, 02:15, Szymon Dyrlaga, Pieniądze
  • Dlaczego email marketing przeżywa drugą młodość?

    Pierwszy mail został wysłany w 1971 roku. Pierwszy mass mailing z ofertą promocyjną maszyn DMC trafił do grupy 400 osób w 1976 roku. Efektem tego działania była sprzedaż towaru o wartości 13 milionów dolarów. Facebook powstał w 2004 roku. YouTube w 2005; Twitter w 2006; w 2010 Instagram, a w 2011 Snapchat. Obecnie na każdej z tych platform firmy mogą tworzyć reklamy i budować swoją społeczność.  więcej
    18-07-2017, 22:14, Anna Łowczowska, Pieniądze
  • 6 sprawdzonych sposobów jak zwiększyć Open Rate Twoich kampanii

    Właśnie skończyłeś przygotowanie kampanii email marketingowej. Klikasz “wyślij”. Jaki jest Twój następny krok? Zapewne jesteś ciekawy jej wyników, więc sprawdzasz raporty z kampanii, koncentrując się szczególnie na kilku: wskaźnik otwarć (OR), wskaźnik kliknięć (CTR), CTOR (click to open rate) UTOR (unubscribe to open rate) i parę innych. Na podstawie z raportów warto też wyliczyć ROI (zwrot z inwestycji) Jednak dzisiaj skupię się nad jednym, na który wielu marketerów zwraca szczególną uwagę, a będzie to wskaźnik Open Rate.  więcej
    21-06-2017, 18:05, Renata Gajoch, Pieniądze
  • Skuteczny formularz - 5 rzeczy, o których nie możesz zapomnieć


    Nata-Lia / Shutterstock
    Uwaga użytkownika internetu to jeden z zasobów, który jest coraz trudniej dostępny. Z rytmu wybijają nas powiadomienia z Facebooka, Twittera, nowy email i wiele innych. Efektem tego jest coraz bardziej rozdrobnione skupienie. Dlatego coraz ważniejsze jest nie to, jakie treści chcesz przekazać użytkownikowi, ale w jaki sposób. Stąd kwestie takie jak UX, dopasowanie strony do przyzwyczajeń odbiorców czy jasne, wyraźne CTA są coraz bardziej istotne. W tym artykule postaram Ci się pokazać, jak powinien być stworzony formularz zapisu do newslettera, tak by generował jak największą ilość leadów bądź rejestracji.  więcej
    27-04-2018, 10:55, Redakcja , Porady
  • Customer experience w email marketingu

    Umówmy się - najczęstszym celem wykorzystywania email marketingu nie jest po prostu wysyłka treści, ale perspektywa sprzedaży. Jednak dziś konsumenci są dużo bardziej wymagający i co ważne - świadomi działań reklamowych. Dlatego już nie wystarczy zwabić ich zniżkami czy promocjami, ale należy budować jak najlepsze doświadczenie z Twoją marką.  więcej
    11-06-2018, 10:40, Artykuł partnera,
  • Niezawodne sposoby na poprawę dostarczalności mailingów [DARMOWY WEBINAR]

    Dołącz do webinaru prowadzonego przez ekspertów GetResponse, firmy dostarczającej narzędzia do  Email Marketingu. Podczas spotkania specjaliści GR podzielą się swoją wiedzą i zaproponują praktyczne rozwiązania, zapewniające najwyższą dostarczalność kampanii emailowych.  więcej
    22-06-2016, 07:55, OGŁOSZENIE, Pieniądze
  • Email Marketing Automation - jak w prosty i darmowy sposób zwiększyć dochody swojego biznesu przy pomocy email marketingu?

    Dzięki możliwościom zaawansowanej personalizacji oraz precyzyjnego targetowania, email marketing jest jednym z najskuteczniejszych kanałów sprzedażowych. W porównaniu do gigantów social media jest 40 razy skuteczniejszy* w pozyskiwaniu nowych klientów a w przypadku ecommerce odpowiada za 15.6% odbywających się transakcji**. Automatyzacja wysyłek email marketingowych pozwoli Ci jeszcze skuteczniej dobierać i targetować kampanie, zwiększając ich skuteczność. Sprawdź jak możesz wykorzystać Email Marketing Automation w swoich codziennych działaniach, aby budować lojalność klientów i zwiększyć dochody swojego biznesu.  więcej
    01-04-2016, 13:14, Freshmail,
  • 6 wskazówek, które zwiększą otwieralność Twoich kampanii email marketingowych


    Goritza/Shutterstock.com
    Jaki wskaźnik powinien być najważniejszy dla e-mail marketera - OR, CTR, a może ROI? Naturalnie ROI pierwszy przychodzi na myśl - zawsze najważniejsza jest skuteczność działań marketingowych, czyli zwrot z inwestycji. Jednak jeśli Twoi subskrybenci nie będą otwierać kampanii, nawet najbardziej pomysłowe kreacje nie przekonają ich do zakupu. Właśnie dlatego wysokość wskaźnika open rate (Open Rate) może być dla Ciebie barometrem dla przyszłych działań. Poniższe wskazówki pomogą Ci uzyskać otwieralność wiadomości na najwyższym poziomie, a tym samym zwiększyć ich szansę na sprzedaż.  więcej
    15-02-2016, 17:40, Freshmail,
  • Najczęstsze błędy w email marketingu - czego powinieneś unikać?


    Goritza/Shutterstock.com
    Skrzynka email jest najczęściej wybieranym przez konsumentów miejscem otrzymywania komunikatów marketingowych. Zgodnie z wynikami badania Marketo, aż 77% z nich deklaruje takie preferencje. Ze względu na szerokie możliwości personalizacji i zaawansowanego targetowania przekazu, email marketing jest skutecznym narzędziem, zarówno jeśli chodzi o budowanie świadomości marki, prowadzenie akcji lead nurturingowych i co najważniejsze - generowania sprzedaży. Prowadząc działania email marketingowe łatwo jednak popełnić błąd. W tym poradniku wyjaśnię Ci czego kategorycznie powinieneś unikać, tworząc własne kampanie.  więcej
    16-01-2016, 07:56, Freshmail,
  • Czego o email marketingu nauczy Cię Święty Mikołaj (infografika)

    Rozpoczął się najważniejszy okres zakupowy w roku. Dla marketerów to czas intensywnej pracy, planowania i wysyłki świątecznych kampanii, które będą rozgrzewać serca i portfele klientów. Aby wesprzeć Wasze przygotowania zaczerpnęliśmy inspiracji od niekwestionowanego mistrza świątecznej atmosfery i organizacji - samego Świętego Mikołaja!  więcej
    18-12-2015, 16:14, Redakcja ,
  • Spełnij oczekiwania odbiorców dzięki segmentacji listy mailingowej


    Shutterstock
    Działania email marketingowe są najbardziej skuteczne, gdy stanowią odpowiedź na rzeczywiste potrzeby subskrybentów. Wartościowe kampanie email marketingowe angażują odbiorców i pomagają im stać się lojalnymi klientami. Segmentacja listy pozwala na lepsze poznanie profilu odbiorców i dopasowanie komunikacji do ich oczekiwań.  więcej
    10-12-2015, 16:47, GetResponse, Porady
  • Gdzie i jak zacząć budowę bazy mailingowej?


    Goritza/Shutterstock.com
    Zaangażowani odbiorcy to fundament każdej skutecznej kampanii mailingowej. Ważna jest jednak nie tylko wielkość bazy subskrybentów, ale przede wszystkim jej jakość. Dobrze dopasowana oferta i odpowiedni sposób prowadzenia komunikacji to klucze do responsywnej i w konsekwencji - wysokiej jakości bazy. W tym artykule postaram Ci się wyjaśnić, w jaki sposób rozpocząć budowę własnej listy mailingowej, stosując metody odpowiednie dla Twojego biznesu.  więcej
    16-11-2015, 14:02, GetResponse,
  • Wykorzystaj potencjał maili transakcyjnych


    Rawpixel
    Emaile transakcyjne to wiadomości automatycznie wysyłane do użytkownika w odpowiedzi na jego działanie. Jednym z najbardziej popularnych przykładów tego typu maili może być wiadomość z potwierdzeniem dokonania zakupu, wysyłana przez sklep internetowy. Większość firm często ogranicza wykorzystanie maili transakcyjnych do przekazywania prostych komunikatów. Jednak warto maksymalnie wykorzystać potencjał wiadomości, których całkowity wskaźnik otwarć nierzadko przekracza 100%.  więcej
    26-10-2015, 13:47, GetResponse, Pieniądze
  • M@il My Day 2015- konferencja email marketingowa

    Już po raz trzeci zapraszamy na konferencję email marketingową M@il My Day, która odbędzie się w Warszawie w dniach 19-20 maja 2015.  więcej
    28-04-2015, 09:42, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • Marcus Taylor gościem specjalnym finałowego szkolenia w ramach tegorocznej edycji Email Marketing Maratonu

    Już trzeci rok z rzędu eksperci GetResponse organizują program 5-godzinnych szkoleń w 5 polskich miastach. W tym roku gościem specjalnym finałowego spotkania w Gdańsku będzie Marcus Taylor, założyciel ventureharbour.com, prelegent na wiodących międzynarodowych konferencjach.  więcej
    26-02-2015, 11:49, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium
  • Kolejna edycja Poranków z email marketingiem

    Przed nami kolejna edycja "Poranków z email marketingiem", czyli spotkań z ekspertami, które mają za zadanie nie tylko rozwijać wiedzę marketerów, lecz również inspirować ich do tworzenia zarazem kreatywnych, jak i efektywnych strategii oraz działań marketingowych.  więcej
    12-02-2015, 08:52, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)