email marketing

  • Czy spam w naszych skrzynkach to wynik niewiedzy czy celowego działania, zbadał GetResponse


    © Yong Hian Lim - fotolia.com
    93% marketerów wie, że musi otrzymać zgodę odbiorcy na wysyłanie mu e-mailem informacji handlowych, ale 34% uważa, że adresów typu biuro@nazwafirmy.pl to nie dotyczy. 29% badanych przyznaje się do budowania bazy odbiorców z pominięciem potwierdzenia subskrypcji.  więcej
    24-07-2013, 16:26, Anna Wasilewska-Śpioch, Biznes, Finanse i Prawo
  • Pierwsze kroki w email marketingu - konferencja ekspertów GetResponse

    Zdobywanie nowych klientów, rejestracja bazy w GIODO, budowa relacji, analiza efektów i zwiększanie skuteczności - to tylko niektóre tematy konferencji organizowanej przez ekspertów email marketingu z GetResponse, która odbędzie się 16 kwietnia w warszawskim Millenium Plaza.  więcej
    22-03-2013, 11:41, PATRONAT MEDIALNY, Kalendarium IT
  • Email marketing oczami internautów - raport GetResponse

    Email to najczęściej wybierana forma komunikacji z firmą, ponad 80% badanych sprawdza pocztę email codziennie, blisko 3/4 regularnie przegląda newslettery, a niemal 90% odbiorców newslettera bierze udział w promocjach, które otrzymuje - wynika z badania przeprowadzonego przez ekspertów email marketingu z GetResponse.  więcej
    05-03-2013, 16:52, PATRONAT MEDIALNY, Biznes, Finanse i Prawo
  • Konwersja przez edukację: e-mail marketingowe case study GetResponse

    Zwiększyć sprzedaż. Ale jak? Dlaczego nie kupują mojego produktu? To pytanie, niezależnie od tego, jaka jest skala i powodzenie prowadzonej przez nas działalności, zadawał sobie z pewnością każdy. Sprzedaż jest procesem wymagającym ciągłej optymalizacji, poprawy wyników i osiągania kolejnych celów.  więcej
    05-03-2013, 07:57, Maciej Ossowski, GetResponse,
  • Weź udział w badaniu GetResponse i wygraj unikatowe nagrody

    Zespół GetResponse po raz kolejny poddaje analizie rodzimy rynek e-mail marketingu. Tym razem zbada, jak użytkownicy poczty e-mail postrzegają newslettery, które otrzymują.  więcej
    25-01-2013, 09:36, PATRONAT MEDIALNY, Internauci
  • 10 kroków efektywnego budowania listy odbiorców


    ©istockphoto.com/blackred
    Lista odbiorców w e-mail marketingu jest na wagę złota - ten fakt był powtarzany tyle razy, że można by już go uznać za truizm. Natomiast realnym problemem, z jakim borykają się marketerzy, jest to, jak tę listę zbudować.  więcej
    05-12-2012, 17:34, Piotr Krupa, GetResponse,
  • Sprawdź nowy Kreator Wiadomości GetResponse w praktyce - weź udział w konkursie i wygraj iPada!

    GetResponse udostępnił wersję beta rewolucyjnego Kreatora Wiadomości umożliwiającego tworzenie zaawansowanych graficznie newsletterów bez konieczności znajomości kodu HTML czy obsługi programów graficznych. Możliwości Kreatora można sprawdzić, biorąc udział w konkursie na najlepszy newsletter, w którym główną nagrodą jest iPad.  więcej
    04-06-2012, 06:30, PATRONAT MEDIALNY, Biznes, Finanse i Prawo
  • Dlaczego e-mail marketing?

    Gdy w 1971 roku amerykański programista Ray Tomlinson po raz pierwszy wysłał wiadomość od użytkownika jednego komputera do użytkownika drugiego, nie mógł spodziewać się, że po ponad trzydziestu latach od tego wydarzenia nikt nie będzie sobie wyobrażał świata bez sieciowej poczty elektronicznej. To właśnie pomysłodawca znaku @ stosowanego do rozdzielenia nazwy użytkownika danego komputera od nazwy maszyny, a obecnie domeny internetowej, zrewolucjonizował komunikację na całym świecie.  więcej
    19-02-2011, 18:10, Sylwia Vogel, SARE, Biznes, Finanse i Prawo
  • GetResponse wprowadza usługę wideo e-mail marketingu


    © Yong Hian Lim - fotolia.com
    Dołączając treści wideo do newsletterów, polscy przedsiębiorcy mogą osiągać nawet o 96,38% lepsze rezultaty ze swoich kampanii - przekonuje GetResponse.  więcej
    21-07-2010, 10:05, paku, Technologie

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

« Grudzień 2018»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 




Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2018 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.