Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

sztuczna inteligencja

  • Czy sztuczna inteligencja zagraża polskiej gospodarce?


    Tatiana Shepeleva / Shutterstock
    Z raportu opublikowanego przez Uniwersytet Oksfordzki oraz Yale wynika, że już w 2024 roku nie będą potrzebni tłumacze, a za 45 lat roboty wykonają wszystkie zadania, które dziś wykonują ludzie. Tak szybki postęp oznacza, że walkę o pozycję Polski w zrobotyzowanej rzeczywistości, gdzie koszty gospodarki się wyrównają, należy zacząć już teraz.  więcej
    26-04-2018, 13:32, Nika, Pieniądze
  • RODO. Sztuczna inteligencja szansą dla spóźnionych?


    Geralt
    Według najnowszego opracowania 2018 GDPR Compliance Report, podczas realizacji którego zebrano odpowiedzi od liczącej 400 tys. osób społeczności Information Security Community na jednym z portali zrzeszających specjalistów różnych branż, tylko 40% przedsiębiorstw jest w pełni przygotowanych do RODO, bądź jest na dobrej drodze do spełnienia jego wszystkich wytycznych.  więcej
    23-04-2018, 20:00, Nika, Bezpieczeństwo
  • Sztuczna inteligencja i biznesowa komunikacja przyszłości


    PIRO4D
    Rozwiązania technologiczne, które wykorzystujemy w pracy czy w domu, w coraz większym stopniu opierają się na AI. Można się spodziewać, że w ciągu najbliższych lat staną się one również filarem konferencyjnych rozwiązań audio i wideo – już teraz komponenty sztucznej inteligencji wspierają narzędzia wykorzystywane do transferu głosu, wideo oraz treści.  więcej
    19-04-2018, 17:26, Nika, Technologie
  • Sztuczna inteligencja w ochronie zdrowia budzi mniej obaw niż w przypadku innych branż


    Gwydion M. Williams (lic. CC)
    Ostatnie badanie dotyczące różnych podejść do sztucznej inteligencji wykazało, że więcej obaw wiązało się z implementacją tej technologii w bankowości czy handlu detalicznym. Największy dyskomfort, w związku z rozwojem sztucznej inteligencji, budzi zaś brak interakcji międzyludzkich.  więcej
    12-04-2018, 13:26, Nika, Technologie
  • Sztuczna inteligencja. Multitrend technologiczny 2018 roku

    Początki rozwoju sztucznej inteligencji sięgają lat 30 XX wieku, jednak to ostatnie lata przyniosły dynamiczny rozkwit. Co sprawia, że dziś staje się wiodącym kierunkiem technologicznym i w jaki sposób rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję będą zmieniały i ułatwiały nasze codzienne życie?  więcej
    06-04-2018, 20:30, Nika, Technologie
  • Sztuczna inteligencja zdominuje nasze życie


    Shutterstock.com
    Sztuczna inteligencja to technologia, która w najbliższych dekadach będzie znacząco wpływać na rozwój człowieka: na styl życia, biznes, medycynę i każdą innej dziedzinę. Trwają rozmowy na ten temat.  więcej
    16-03-2018, 16:18, Nika, Technologie
  • Czy sztuczna inteligencja rozumie ludzkie emocje?


    Tatiana Shepeleva / Shutterstock
    Światowe inwestycje w rozwiązania z zakresu AI wyniosły w zeszłym roku 12 miliardów dolarów, a więc zainteresowanie nimi rośnie. Trzeba jednak pamiętać, że sztuczna inteligencja nadal nie potrafi nauczyć się innowacyjności, nie posiada intuicji ani wyrozumiałości, więc nie zastąpi człowieka.  więcej
    13-03-2018, 18:01, Nika, Technologie
  • Europejska branża cyfrowa: reforma prawa autorskiego UE może zaszkodzić gospodarce!

    Zapisy unijnej Dyrektywy ws. prawa autorskiego mogą zaszkodzić całej gospodarce opartej na danych i rozwojowi sztucznej inteligencji w państwach Unii Europejskiej.  więcej
    08-03-2018, 15:51, Nika, Lifestyle
  • Chatbot wykorzystujący sztuczną inteligencję odpowie na pytania klientów ING

    ING Bank Śląski udostępnił system konwersacyjny Mój Asystent, który odpowiada na pytania klientów korzystających z bankowości internetowej Moje ING. Chatbot porozumiewa się z użytkownikami językiem naturalnym w oparciu o rozwiązania sztucznej inteligencji.  więcej
    08-03-2018, 15:13, _, Technologie
  • Cyberochrona nie będzie skuteczna bez wsparcia AI

    Obserwujemy niepokojącą liczbę ataków w sieci. Utrzymanie wysokiego poziomu bezpieczeństwa będzie najważniejszym zadaniem przedsiębiorstw w 2018 r. Aby było to osiągalne, obrona przed atakami  musi być zautomatyzowana.  więcej
    07-03-2018, 00:13, Nika, Technologie
  • Chatbot – wiodący trend w obsłudze klienta

    Dobrze prowadzona obsługa klienta to niewątpliwie siła napędowa dla powodzenia biznesu. Według prognoz marketerów, do 2020 roku komunikacja firm z klientem będzie odbywała się za pomocą sztucznej inteligencji (AI). Tradycyjna obsługa przechodzi obecnie prawdziwą rewolucję. Jakie zmiany przyniosą najbliższe lata?  więcej
    05-03-2018, 13:40, Nika, Lifestyle
  • Naszym leczeniem zajmą się roboty

    Już niebawem najnowsza technologia umożliwi opiekę nad osobami starszymi i obłożnie chorymi. W Zabrzu powstał pierwszy w Polsce inteligentny dom do badań nad rozwiązaniami wspierającymi opiekę medyczną.  więcej
    05-03-2018, 11:23, Nika, Technologie
  • W 2018 roku większość z nas porozmawia z chatbotem


    Oracle
    W tym roku większość z nas zamieni przynajmniej jedno zdanie z chatbotem. Porozmawiamy też z voicebotami.  Jaka miałaby wyglądać taka rozmowa?  więcej
    03-03-2018, 13:03, Nika, Lifestyle
  • Sztuczna inteligencja. Rusza nowy akcelerator korporacyjny dla startupów


    Coty
    W akceleratory dla startupów inwestują kolejne branże. Nabór do swego drugiego już programu ogłosiła właśnie firma kosmetyczna Coty. Do współpracy zapraszane są startupy zajmujące się projektami z zakresu sztucznej inteligencji. Dla najlepszych do wzięcia są nagrody do 100 tys. dol.  więcej
    26-02-2018, 10:04, _, Pieniądze
  • Sztuczna Inteligencja w biznesie. Czas na rewolucję?


    Transition Technologies
    Najnowsze prognozy dotyczące sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego wskazują, że liczba wdrożeń tej technologii w 2018 roku podwoi się w porównaniu z rokiem ubiegłym, a za dwa lata podwoi się ponownie. Do roku 2021 inwestycje w te rozwiązania wzrosną o ponad 45 miliardów dol.  Niektóre sektory czeka prawdziwa rewolucja  więcej
    25-02-2018, 16:29, Rafał Ostap, Pieniądze
  • Zastosowania Big Data i Sztucznej Inteligencji a rola człowieka

    Koncepcja Big Data, związana z gromadzeniem i przetwarzaniem bardzo dużych wolumenów danych, które często są słabo ustrukturyzowane i przetwarzane w czasie zbliżonym do rzeczywistego, niesie różnego rodzaju organizacjom duże możliwości i jednocześnie znaczące wyzwania.  więcej
    03-01-2018, 11:42, Łukasz Kryśkiewicz, Pieniądze
  • Sztuczna inteligencja w sektorze finansowym


    Shutterstock.com
    Pod koniec ubiegłego stulecia pojęcie sztucznej inteligencji sprowadzano jedynie do posiadania zdolności intelektualnych. Współczesne postrzeganie inteligencji rozumiane jest jako zdolność do współdziałania ze zdolnościami kreowanymi w sferze emocjonalnej, motywacyjnej, czy też interpersonalnej ludzkiej psychiki.  więcej
    29-11-2017, 14:56, Łukasz Kryśkiewicz, Technologie
  • Czy sztuczna inteligencja będzie zagrożeniem dla ludzi?


    Shutterstock.com
    Możliwe, że w przyszłości większość prac będę wykonywały za nas roboty. Już dzisiaj pracują zamiast ludzi w niektórych branżach. Tym samym może zniknąć przymus ekonomiczny i będziemy musieli nauczyć się żyć inaczej - uważa prof. Stanisław Łobejko ze Szkoły Głównej Handlowej.  więcej
    27-11-2017, 17:00, _, Pieniądze
  • Sztuczna inteligencja wchodzi do biznesu i zmienia zasady sprzedaży

    Sztuczna inteligencja (AI) jest już dziś częścią rzeczywistości biznesowej, a w najbliższych latach należy spodziewać się, że w znaczącym stopniu będzie decydować o konkurencyjności firm. Jak wynika z badania Salesforce „The AI Revolution 2017” aż 37 proc. przedsiębiorstw już w tej chwili wykorzystuje sztuczną inteligencję dzięki dostępnym na rynku rozwiązaniom jak np. CRM. Kolejnych 22 proc. planuje zrobić to w najbliższym czasie.  więcej
    13-11-2017, 00:20, Jan Michalski, Maciej Dakowicz, Katarzyna Sadło, Technologie
  • Sztuczna inteligencja w turystyce


    Shutterstock.com
    Sabre Corporation, firma zajmująca się technologiami IT dla turystyki, stworzyła inteligentnego chatbota, przeznaczonego dla hoteli i biur podróży. Ma on usprawnić proces obsługi turystów, przede wszystkim dzięki możliwości jednoczesnego i natychmiastowego udzielania pomocy wielu konsumentom.  więcej
    20-11-2017, 12:11, mg, Pieniądze

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)