Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Na strzyżenie umówisz się z wirtualną asystentką

09-10-2018, 19:24

Polskie salony działające w ramach międzynarodowej sieci, jako pierwsze wdrożyły rozwiązanie wirtualnej asystentki, zbudowane w oparciu o platformę botów – Talkie. System posługując się językiem naturalnym umożliwia klientom salonów umówienie, odwołanie lub przełożenie wizyty.

robot sprzątający

reklama


Talkie jest platformą botów głosowych. Dzięki wykorzystaniu technik tzw. głębokiego uczenia (Deep Learning-DL) i sztucznej inteligencji (Artificial Intelligence-AI) stworzono interfejs komunikacji głosowej, który usprawnia kontakty z klientami sieci Jean Louis David.

Korzystanie z systemu jest proste dla użytkowników. Klient dzwoni na infolinię sieci salonów fryzjerskich i zostaje połączony z wirtualną asystentką, z którą prowadzi rozmowę w języku polskim. Wirtualna asystentka umożliwia umówienie, odwołanie lub przełożenie wizyty o dowolnej porze dnia i nocy – system działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku. Odpowiada również na pytania związane z usługami dostępnymi w danym salonie i może równocześnie prowadzić rozmowy z wieloma klientami, co eliminuje czas oczekiwania na połączenie – jest to istotne szczególnie podczas sezonowych lub dobowych szczytów.

Dzięki zastosowaniu rozwiązań sztucznej inteligencji (AI) wirtualna asystentka jest w stanie rozpoznać i powitać znanych sobie klientów po imieniu. Rozumie na jaką usługę klient chce się zapisać i potrafi sprawdzić, czy konkretna usługa jest świadczona w danym salonie. Sprawdza też wolne terminy w grafiku i jeżeli podany przez klienta termin jest już zajęty, proponuje alternatywne godziny lub salony. Wirtualna konsultantka udziela też informacji na temat usług świadczonych w salonach oraz godzin ich otwarcia. Po uzgodnieniu terminu wizyty wirtualna asystentka dokonuje rezerwacji w systemie, może też przełożyć lub odwołać wizytę, albo przypomnieć szczegóły rezerwacji. Na koniec przesyła klientowi wiadomość tekstową z potwierdzeniem wizyty. 

Platforma Talkie obejmuje również dostęp do Talkie Analytics – serwisu, który pokazuje zarówno ogólne statystyki, jak i szczegóły każdej z przeprowadzanych przez wirtualną asystentkę rozmowy, pozwalając na kompleksową analizę całego procesu.

Źródło: Talkie


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *