Polskie salony działające w ramach międzynarodowej sieci, jako pierwsze wdrożyły rozwiązanie wirtualnej asystentki, zbudowane w oparciu o platformę botów – Talkie. System posługując się językiem naturalnym umożliwia klientom salonów umówienie, odwołanie lub przełożenie wizyty.
reklama
Talkie jest platformą botów głosowych. Dzięki wykorzystaniu technik tzw. głębokiego uczenia (Deep Learning-DL) i sztucznej inteligencji (Artificial Intelligence-AI) stworzono interfejs komunikacji głosowej, który usprawnia kontakty z klientami sieci Jean Louis David.
Korzystanie z systemu jest proste dla użytkowników. Klient dzwoni na infolinię sieci salonów fryzjerskich i zostaje połączony z wirtualną asystentką, z którą prowadzi rozmowę w języku polskim. Wirtualna asystentka umożliwia umówienie, odwołanie lub przełożenie wizyty o dowolnej porze dnia i nocy – system działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku. Odpowiada również na pytania związane z usługami dostępnymi w danym salonie i może równocześnie prowadzić rozmowy z wieloma klientami, co eliminuje czas oczekiwania na połączenie – jest to istotne szczególnie podczas sezonowych lub dobowych szczytów.
Dzięki zastosowaniu rozwiązań sztucznej inteligencji (AI) wirtualna asystentka jest w stanie rozpoznać i powitać znanych sobie klientów po imieniu. Rozumie na jaką usługę klient chce się zapisać i potrafi sprawdzić, czy konkretna usługa jest świadczona w danym salonie. Sprawdza też wolne terminy w grafiku i jeżeli podany przez klienta termin jest już zajęty, proponuje alternatywne godziny lub salony. Wirtualna konsultantka udziela też informacji na temat usług świadczonych w salonach oraz godzin ich otwarcia. Po uzgodnieniu terminu wizyty wirtualna asystentka dokonuje rezerwacji w systemie, może też przełożyć lub odwołać wizytę, albo przypomnieć szczegóły rezerwacji. Na koniec przesyła klientowi wiadomość tekstową z potwierdzeniem wizyty.
Platforma Talkie obejmuje również dostęp do Talkie Analytics – serwisu, który pokazuje zarówno ogólne statystyki, jak i szczegóły każdej z przeprowadzanych przez wirtualną asystentkę rozmowy, pozwalając na kompleksową analizę całego procesu.
Źródło: Talkie
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|