Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

reklama w grach

  • Od reklam w grach komputerowych nikt nie ucieknie

    Product placement, spoty, sponsorowane gadżety – mało który rynek reklamowy rośnie w takim tempie, jak w grach komputerowych.  więcej
    22-01-2011, 18:36, GazetaPrawna.pl, Pieniądze
  • Gry przeglądarkowe napędzą reklamę internetową


    © BVI Media - Fotolia.com
    „Farmerama”, „Grepolis”, „Wolni farmerzy” - to właśnie tych zwrotów Polacy szukali w wyszukiwarce Google tak często, że ich popularność rosła najszybciej w ostatnim roku. Łączy je jedno: są grami przeglądarkowymi, prostymi i dostępnymi bezpłatnie dla wszystkich internautów. Ich rynek wart jest blisko 70 mln zł - ocenia Adam Dyba, wiceprezes Internetowego Domu Mediowego (IMDnet).  więcej
    10-01-2011, 18:02, Dziennik.pl, Pieniądze
  • Reklamy Google pokażą się w grach (wideo)


    epheterson (na lic. cc)
    AdSense for Games to nowa usługa Google, która reklamodawcom pozwoli na zamieszczanie reklam w grach, a twórcom gier online ułatwi zarabianie na swoich produktach. Reklamy związane z tematem gry będą wyświetlane w trakcie rozgrywki.  więcej
    09-10-2008, 09:51, Marcin Maj, Pieniądze
  • Darmowa strzelanka od Electronic Arts

    Sieciowa strzelanka zatytułowana Battlefield Heroes zaprezentowana wczoraj przez potentata branży rozrywkowej ma być udostępniana w innym niż tradycyjny modelu biznesowym. Gra będzie darmowa, ale zawierać ma reklamy.  więcej
    22-01-2008, 21:03, Marcin Malinowski, Lifestyle
  • Reklamy w grach są akceptowane

    42% osób aktywnie korzystających z internetowych gier reklamowych uważa reklamy w nich zamieszczone za nieinwazyjne - wynika z przeprowadzonych we wrześniu br. badań poświęconych polskiemu rynkowi advergames.  więcej
    09-11-2006, 13:55, kg, Lifestyle

 Zobacz wszystkie tagi (Chmura Tagów)

RSS  
RSS  
Chwilowo brak danych. Sprawdź później :)